Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sais likkakaverin ujoduen pois?

Vierailija
21.03.2020 |

Oon 17 vuotias miehenalku ja seurustellut vuoden verran saman ikäisen nuoren naisen kanssa. Sekstaillaan aina kun on mahdollista mut se pitää tehdä pimeessä ja aina siinä lähetyssaarnaja asennossa. Ei anna nuolla eikä ota suihin ja väittää ettei inhoo sitä vaan ei muka kehtaa. Siis ei kehtaa näyttää pimppiään ja väittää ettei inhoo ottaa suihin vaan ei osaa. Alkaa vähän kyllästyttää kun tekis mieli kaikkee kokeilla. Mut ei se seksi oo tärkeintä vaan kiva yhdessäolo ja rakastamme toisiamme mut kui kauan? Onko vinkkejä ... muuta kuin alko...jolla saisin hänet vähän avautumaan ja kokeilemaan uutta? Seksiä ollaan harrastettu melkein koko ajan seurustelumme aja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha! Minä olen ollut 24 vuotta vaimon kanssa kimpassa, ja hän haluaa edelleen paneskella hämärässä, ei esittele pimppiään koskaan eikä ota suihin... Että pitkä odotus voi olla tiedossa sullekin 😄

Mutta lohdutuksen sanoina, hän on silti muuten todella kuuma ja seksipositiivinen, saa useita orgasmeja joka kerta ja on halukas tekemään minullekin hyvää. Seksielämä on ollut noina vuosina koko ajan hyvää ja säännöllistä, ei minkäänlaisia haluttomuuskausia kummallakaan. Ei kannata jumittaa siihen, että seksin laatu on jostain yksittäisestä asiasta kuten suikkarista kiinni, vaan pyrkiä ottamaan kaikki ilo irti niistä jutuista jotka toimii. Joskus sitä sitten aina löytyy uusiakin juttuja, kun yleinen asenne seksiin ja nautintoon pysyy positiivisena.

Vierailija
2/5 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se naisten seksuaalisuuden tuhahduttaminen tekee ja se että tyttöjä opetetaan pitämään alapäätään inhottavana ja pojat ja miehet puhuu rumasti naisten sukupuolielimistä ja ettå naisen keho on aina vääränlainen.

Ap: vain täydellisellä luottamuksella ja sillä ettå katsot ja kohtelet tyttöystävääsi aina siis ihan aina hyväksyvästi voit muuttaa asiaa teidän molempien iloksi ja nautinnoksi.

Naisten seksuaalisuuden tukahduttaminen rumaksi tekeminen vaikuttaa niin että naisella eikä miehellä ole kivaa.

Muuten kenenkään ei ole pakko suostua suuseksiin jos ei halua ja kaikenlainen painostaminen vain vahvistaa tunnetta siitä ettå oma seksuaalisuus ei ole oma. Ole siinä sitten estoton. Estottomuus vaatii turvallisuuden ja hyväksytyksi tulemisen tunteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha! Minä olen ollut 24 vuotta vaimon kanssa kimpassa, ja hän haluaa edelleen paneskella hämärässä, ei esittele pimppiään koskaan eikä ota suihin... Että pitkä odotus voi olla tiedossa sullekin 😄

Mutta lohdutuksen sanoina, hän on silti muuten todella kuuma ja seksipositiivinen, saa useita orgasmeja joka kerta ja on halukas tekemään minullekin hyvää. Seksielämä on ollut noina vuosina koko ajan hyvää ja säännöllistä, ei minkäänlaisia haluttomuuskausia kummallakaan. Ei kannata jumittaa siihen, että seksin laatu on jostain yksittäisestä asiasta kuten suikkarista kiinni, vaan pyrkiä ottamaan kaikki ilo irti niistä jutuista jotka toimii. Joskus sitä sitten aina löytyy uusiakin juttuja, kun yleinen asenne seksiin ja nautintoon pysyy positiivisena.

Ihan hyviä näkökohtia.

Se että vaimosi haluaa vain pimeässå johtuu siitä että meidät naiset opetetaan häpeämään kehoamme ja varsinkin jalkoväliämme. Ole siinä sitten avoin.

Minäkin katsoin isosta peilistä jalkoväliäni ensimmäisen kerran joskus 35-vuotiaana kahden lapsen äitinä. Ihan itketti etten ollut ennen niin tehnyt. Oli kaunis näky ei ollutkaan ruma. Ja vaikka olin synnyttänyt niin en kuitenkaan siitäkään vapautunut, siinähän vaginaa pidetåån ja käsitellään korostetustu synnytyskanavana eikä naista huomioida ihmisenä. Ja sitten laitahan se römpså piiloon.

Nykyään ei haittaa vaikka on valot päällä seksissä. Se vaatii oman seksuaalisuuden tutkiskelun lisäksi mieheni hyväksyvän, ihailevan katseen ja sen ettå tiedän ja tunnen ettå hän ei halua häpäistå tai halventaa minua ja seksuaalisuuttani.

Vierailija
4/5 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu nuorena neitsyet oli häveiäitä kun niiden imarin puhkaisi mutta jotkut sen jälkeen oikein tulistui asian saralla toiset taas oli vähän ujompia, ja on sanomattakin selvää että munaa ei saanut huulien väliin ja jos sai niin imiessä hankasi etuhampaillaan nahkaa veke munasta. se oli opettelu aikaa se.

joillakin tytöistä klitorista oli vaikea löytää toisella se taas oli kuin peukalonpää joka sojotti pillusta, ei ollt vaikeuksia irroittaa orgasmia sille pelkällä etusormella auton takapenkillä

Vierailija
5/5 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Pekka takaisin vessaan nyrkin kanssa. Ei kukaan poika kutsu 17v tyttöä naiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi