Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä toivon oikein paljon kärsimystä koronan takia niille, joiden mielestä ihminen on aina ite vastuussa hyvästään elämässä

Vierailija
21.03.2020 |

Näkee jo nyt, miten katkeria kommentteja tällaiset ihmiset hädissään suoltavat syrjäytmistä pelkääville tai jo syrjäytyneille. Nyt se tuleekin in their face, etteivät ole itsekään turvassa, hahhahhaaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ihan fuulaa ja paskaa. Ei ihminen ole myöskään omasta hyvästään mitenkään valitsemassa. Mä olen perimässä juuri miljoonaperinnön, jonka takia minulla ei ole mitään hätää. Ymmärrän kuitenkin, toisin kuin arvostelemani vaja kit, ettei kaikilla ole sama hyvä tilanne. He kuvittelevat, että kaikilla on ollut sama hyvä tilanne, jonka he omistivat. Toivottavasti eivät omista enää, vaan hautautuisivat katkeruuteensa ja häviäisivät maapallolta.

Ap

Vierailija
2/6 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, että moni syrjäytyneitä haukkunut on tosi kateellinen siitä, että se vaikeuksissa olija saakin apua, mnkä eteen tämän ei tarvitse tehdä yhtään mitään, haukkujan itsensä elanto kun on aika kiinni siitä, miten tämä ressukka itse jaksaa painaa pienenä paskaorjana elämässä. Varmaan katkeroittaa kyllä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihmissaas ta.

Vierailija
4/6 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihmissaas ta.

Mikäs katkera peikko se sinussa siellä heräilee

Vierailija
5/6 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Be careful what you wish for!

Vierailija
6/6 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Be careful what you wish for!

Mulla on varaa toivoa niille pahaa, jotka ovat syrjäytyneille ilkeilleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi