Tämän maan sankareita ovat myös tällä hetkellä etätyötä tekevät ja omia pieniä lapsia samalla hoitavat vanhemmat
Tuo myös sana on tärkeä, koska TIETYSTI kriittisten alojen työntekijät ovat nyt sankareita.
Kommentit (6)
Minua risoo, kun opetusministeri hokee kiitosta huippuopettajille. Siis: tehkää tällä viikolla kirjasta x sivut z-y. Vanhemmat opettavat omien töidensä ohella ja opettajia kiitellään. Huomaa ettei Anderssonilla ole lapsia.
Varmaan moni miettii voi saatana miksi hankin lapsia. On eri asia hankkia lapsia jos pitää itse huoltaa ne päivittäin, tähän ei voi varautua.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni miettii voi saatana miksi hankin lapsia. On eri asia hankkia lapsia jos pitää itse huoltaa ne päivittäin, tähän ei voi varautua.
Kyse ei ole huoltamisesta vaan opettajien töiden tekemisestä omien töiden ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole huoltamisesta vaan opettajien töiden tekemisestä omien töiden ohessa.
Jep. Tämä on joillekin tavattoman vaikeaa ymmärtää, ettei kyse ole siitä, etteikö jakseta olla omien lasten kanssa. Kyse on siitä, että olemme saaneet ektrana opetustyötä (joka käy ihan työstä, joillekin maksetaan siitä ihan palkkaa) sen lisäksi että meillä on kellä mitäkin velvotteita ja olosuhteita jo ennestään. Se voi olla mitä vaan yöt huutavista koliikkikaksosista rankkaan työhön tai yritystoimintaan, tai muihin sitoutumuksiin, jotka on hoidettava.
Sankari sinne ja sankari tänne... mua ei kiinnosta oonko joku hiton sankari vai en. Jokaisen velvollisuus on vaan nyt yksinkertaisesti hoitaa omasta puolestaan työ ja muu elämä niin hyvin kuin mahdollista tartuntavaaran minimoiden. T. Hoitaja
Ja varsinkin me vammaisten nuorten vanhemmat kun heiltä on koulut kiinni. Ja kehitysvammaiset nuoret kotona, kotikoulu ja samalla teet etätöitä.