LOPETTAKAA heti väitteet, että joidenkin lasten on parempi koulussa tai päiväkodilla tänä aikana!
Ihan oikeasti, nyt nuo lasu-intoilijat ja keittiöpsykologit, lopettakaa.
Miettikää oikeasti, kuinka äkkiä virus leviää jos kaikki lapset vaan välisin päiväkodille, joilla jonkun toisen mielestä on "tuen tarvetta".
Asia erikseen on sitten alkoholistiperheet yms, mutta näissä perheissä tilanne on niin paha, että lapset pitäis olla huostaanotettu. Jos teillä siis herää OIKEA huoli, niin tehkää lastensuojeluilmoitus. Älkää patistako perheitä kouluun ja hoitoon.
Olen yksi näiden höpöttäjien uhreista, kun lapsen vaatteista on päätelty, että perheessä olisi tuen tarvetta (kuulemma tahroja) lastentarhanopelle ei riitä, että jänen lasunsa on tulkittu perättömiksi, vaan jopa soittelee päivittäin että tuo vaan lapsi hoitoon. Olen sanonut tosi tiukasti, että en tuo. Minulla on mahdollista olla kotona huhtikuun puoliväliin ja sen aion myös toteuttaa. Joslapsella on ruokaa ja virikkeitä ja ulkoilemme päivittäin (eikä ole edes aika käynyt pitkäksi tähän mennessä) niin miksi laittaisin päiväkotiin? Jos meillä on kotona tahra vaatteessa, niin se ei nyt ole se painavin juttu tähän aikaan! Järki käteen!
Kommentit (4)
Ap on oikeassa. Ehkä joistakin kylmä fakta, mutta ihmishenkien säästäminen menee etusijalle. Jos jostain lapsesta on niin suuri huoli, niin sitten vain huostaanotot kehiin, mutta mitään "päiväkoti tukimuotona"-jutut on nyt syytä lykätä ehdottomasti. Aivan älytöntä tämä, että on taas muka niin kovat huolet lapsista, että koulut ja päiväkodit pidetään auki ja kohta sitten ihmetellään, kun porukkaa kaatuu ja yritykset ajautuu konkurssiin ja pian onkin hyvinvointivaltio täysin menetetty. Sitten ei olekaan enää niitä laitoksia, mihin passittaa huolilapset. Nyt vähän pitkäkatseisuutta tähän toimintaan.
Niin. Tällähän se huoli häviää kun kirjoittaa tänne! Kun se nyt vaan ei oo siitä kiinni, että joku sen ääneen sanoo vaan jollain on oikeasti parempi kun saa päivän ruuat ja joku pitää sylissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tällähän se huoli häviää kun kirjoittaa tänne! Kun se nyt vaan ei oo siitä kiinni, että joku sen ääneen sanoo vaan jollain on oikeasti parempi kun saa päivän ruuat ja joku pitää sylissä.
Eiköhän kaikista olisi kivempaa saada ruoat ja syliä, mutta kun tilanne on se, että nyt tuon sylin hinta on aika hemmetin korkea. Ei tämä pandemia tullut siksi, että jollain olisi kivaa, se vain tuli ja nyt pitäisi elää sen kanssa - tai kuolla, niin kuin jotkut tyhmyrit ehdottaa.
En ole trolli, vaan haluan puuttua tähän. Voin kertoa kuka olen, jos et minua usko.
Tämä on vakava ilmiö, jos aletaan pakottaa perheitä laittamaan lapsi kouluun taikka päiväkodille juuri nyt. Jos ei vanhempien kanssa henkilökemiat natsaa, niin se ei ole mikään syy sille ettet voi kuukautta odottaa että se lapsi tulee hoitoon. Ap