Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Helsingissä kukaan ei yski hihaan(paitsi minä?)

Vierailija
20.03.2020 |

Helsingin ostarilla, metroasemilla, täysin siivottomissa metroissa, kaikissa kaupoissa ja apteekissa jengi yskii, köhii ilmaan tai käteen muttei vahingossakaan hihaan. Apteekissa jopa lääkkeitä päin. Ollaan lähekkäin, isoissa jengeissä, jopa tullaan istuskelemaan ostarin sisälle penkeille aikaa viettämään ihan huvikseen.Uuden ostarin avajaisissa jonotetaan lähekkäin ämpäreitä. Jos jollakin on kasvosuoja hänelle naureskellaan ja ruvetaan tekoyskimään kovaa. Ei hyvää päivää.Ei uskalla liikkua kuin pyörällä enää. Muualla maailmassa ulkonaliikkumiskiellot, täällä nyt 1-3lk saavat palata koiluihin. Pvkodit tottakai auki. Jeesus armahda meitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani kysyn että eikö porukka käytä maskeja? Asun itse Aasiassa ja kaksi kuukautta on maski ollut naamassa. Täällä ihan normaali käytäntö.

Vierailija
2/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskinaamaisiin suhtaudutaan nyreästi, koska niissä on jotain vikaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, juuri kukaan ei käytä maskia paitsi minä. Ne on kaupoista loppukin, myyty kai ulkomaille. Puoliso oli epidemian alussa kaupassa ja huomasi miten kiinalaiset hamstrasivat maskeja. Lähettivätkö sukulaisilleen? Möivät? Silloin viirus riehui siellä. Ap.

Vierailija
4/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvissa jengi yskii ja lyö samalla hihaan.