Mies sanoi, ettei vaadi uskollisuutta minulta. Miten pitäisi se ottaa?
Kommentit (13)
Jos olette pitkään olleet yhdessä, eikä siis ole mistään uudesta miehestä kyse, niin minusta se tarkoittaa sitä, että miehellä on toinen nainen... valitettavasti.
Jos taas on uusi mies kuvioissa, niin kuulostaa minusta siltä, että hän ei itse halua sitoutua vain yhteen naiseen.
haluan olla vain hänen. en halua tietää, jos hän harrastaa sivusuhteita. haluan vain olla hänen kanssaan. en voisi rakastaa ketään toista.
ap
sinähän saat olla uskollinen jos haluat. ei sinua kukaan pakota vieraisiin, mutta sinun miehesi ei aio olla uskollinen sinulle. Oletko valmis sietämään asian?
Pelkää niin kovin, että joskus ehkä petät häntä, joten hyväksyy sen jo nyt?
Itselläni nimittäin ollut samanlaisia pelkoja mieheni suhteen, joten olen hälle sanonut, että JOS joskus... niin... en sitä ehkä suorastaan tuomitsisikaan. Tosin, en oikeasti halua hänen menevän vieraisiin. Hän tietää tämän ja tietää pelkoni.
a) joudun elämään ilman häntä
tai
b) saan elää hänen kanssaan ja hän kenties joskus pettää,
niin mieluummin b), koska en voisi elää ilman häntä. Taidan olla ihan luuseri. Mutta hän on kaikkeni. En halua tietää muista miehistä, haluan vain oman kultani. Pitäkööt muita naisia satunnaisesti, jos kuitenkin tulee aina luokseni.
ap
Eli meinaako hän, että voisi itsekkin käydä vieraissa vaan vain haluaa sinun käyvän?
Niin kutsuttuja aisankannattaja miehiäkin on olemassa. Kuten minun mieheni.
Eli mieheni fantasioi siitä että minä kävisin vieraissa ja saa siitä jotain kiksejä. Itse ei siis halua käydä vieraissa ja tiedän että ei ole käynyt. Silloin harvoin kun käyn ravintoloissa niin utelee että juttelitko kenenkään kanssa ja muuta ja oliko hyvännnäköisiä miehiä. Oon sanonu sille että väärän naisen oot valinnu, kun mä en ole vieraissa juoksevaa tyyppiä. Onhan niitä vieraita miehiä ihan kiva katella jos ovat komeita ja niiden kanssa jutella, mutta aika sykähdys sais mies olla jos mä sen kanssa sänkyyn eksyisin, mitä epäilen ittestäni todella paljon vaikka niin sanottu lupa on kotoota.
Meillä tosi avoin suhde ja puhumme kaikesta yhdessä ja vietämme paljon aikaa perheenä ja kaksistaan. Ja mieheni " palvoo" minua ja ulkonäköäni vaikka olen tämmöinen tavallinen läskiperse.
Ollaan oltu monta vuotta yhdessä ja mieheni on ruvennut puhumaan tästä aiheesta enemmän vasta vuosi sitten. Aluksi tyrmäsin hänet täysin ja sanoin et et voi mua rakastaa jos noin ajattelet, mutta olen nyt oppinu ymmärtämään tonkin puolen miehessäni. Eli ei hän odota että hypin vieraissa sängyissä mutta haaveilee siitä tai siitä että sais katella sivusta kun moista puuhaan.
Eli juttele asiasta miehesi kanssa. Aiheesta löytyy aika vähän suomenkielistä tekstiä netistä, mutta englannin kielellä löytyy ihan hyvin. En tosin tiedä hakusanaa. Mieheni suomensi mulle pitkät pätkät aiheestaaiheesta kun itse en lue niin hyvin englantia, todistaakseen että ei nyt ole ihan ainut mies maailmassa joka noin ajattelee.
edellinen suhde päättyi todella ikävästi, juuri siihen, kun nainen petti. Hän menetti siinä luottamusta naissukupuoleen todella paljon. Ehkei häntä voi enää pettää, jos hän lähtee siitä, ettei edes oleta minun olevan uskollinen.
Täytyy keskustella tästä myöhemmin. Sanoin, että lahjoitan hänelle uskollisuuteni ja vastalahjaa en odota edes. Minä haluan vain hänet. Niin paljon häntä haluan, että olen vaikka valmis jakamaan, jos siten saan hänet pitää.
luuseri-ap
minä itse fantasioin siitä että mies nai muita, mutta en sitä todella toivo. se on tosi kiihottava ajatus!
http: //www. adultcommunitiesonline. com/ourhotwives/cuckoldguide/index. html
jos haluu hakee tietoo niin haku sanana cuckold voi löytyy jotain...
Tossa nyt ainakin yksi sivu, minkä mieheni äkkiseltään löysi kun pyysin apua. Itse oon aika uuno nettailussa.
T: 13
Suomi24 tarina sivulta saattais löytyy aiheesta tarinoita tai keskustelua, et siellä kannattaa kävästä myös.
T: 13
Minä ainakin ihmettelisin omalla kohdallani moista aika paljon. Ja luulisin, että tarkoittaako se sitä, että mies tuolla syyllä ei vaadi itseltäkään? miehet on vähän outoja ;)