Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

R-Kioskin myyjä niiskutti räkää sisään

Ihmettelen
20.03.2020 |

Mitä liikkuu aikuisen naisen päässä jos ollaan paikkakunnan ainoalla r kioskilla joka on niin postin kuin matkahuollon toimipiste ja räkää niiskutetaan sisään ja selvästi tautinen.

R kioskien omistajien on syytä ohjeistaa työntekijöitä nyt !

Tällä menolla olemme vielä kusessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on vaikka allergia. Kun et pussaa niin mitä todennkäköisemmin selviät hengissä.

Vierailija
2/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut itkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rään ääni on ihana. Se on merkki tavallisesta flunssasta.

Horkkainen päätään pitelenä hakkaavasti yskivä myyjä olisi ollut huolestuttava.

Vierailija
4/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi sisään kuin ulos

Vierailija
5/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työpaikan sisäilmasta (sädesieni) johtuvia lääkärissä todettuja oireita joista pahin on tukkoinen nenä. Kun lähden ulos lenkille niin nenä alkaa monesti aueta ja aiheuttaa pientä niiskutusta kun lima lähtee liikkeelle. Ei kuitenkaan niin että mitään pisaroita lentelisi minnekään. Ei minulla kuitenkaan mitään koronaa ole. Miksi ette ymmärrä että oireille voi olla muukin, ihan lääketieteellisesti selitettävissä oleva syy, jonka vain itse tämä henkilö tietää eikä ole velvollinen siitä koko kansaa tiedottamaan. On saanut lääkäriltään toimintaohjeet ja toimii niiden perusteella.

Vierailija
6/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korson R-kioskin nuori miesmyyjä, ilman hansikkaita otti rahoja vastaan. Kysyessäni, että suojaatko itseäsi virukselta hän vain nauroi. Sanoi, että kai täällä jossain on jotain desiä.!! Kaiveli sitten paperipinon alta pienen pullon ainetta näkyviin, jota ei kuitenkaan käsiinsä laittanut. Otavatien r-kioskilla eilen.

Vierailija
7/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korson R-kioskin nuori miesmyyjä, ilman hansikkaita otti rahoja vastaan. Kysyessäni, että suojaatko itseäsi virukselta hän vain nauroi. Sanoi, että kai täällä jossain on jotain desiä.!! Kaiveli sitten paperipinon alta pienen pullon ainetta näkyviin, jota ei kuitenkaan käsiinsä laittanut. Otavatien r-kioskilla eilen.

Siis järkyttävää! Törkeetä!

Vierailija
8/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krooninen nuha, joka usein keväisin vielä yltyy pahemmaksi. Kiva tässä sitten yrittää kaupassa olla yhtään niiskuttamatta, kun ei uskalla niistääkään.

Vierailija
9/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli varmaan yrittäjä, joka ei ollut saanut suostuteltua muita työntekijöitä paikalle, joten melko pakko olla nuhassa paikalla. 

Vierailija
10/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niiskutan minäkin töissäni kaupassa. Olen allerginen ja jatkuvasti nuhainen, allergialääkitys ei täysin tuota poista.