Mitä tekisit nyt ellei olisi poikkeustila?
Kommentit (28)
Varmaan kuuntelisin Maustetyttöjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin veneilemään ja grillaisin kuhaa
Zinc
mikä estää?
Monikin juttu
Zinc
Interneet on nykyäään rooman valtakuunta. Kaiiiki on internetisssä. Jos olisi consertta ja koulutus niiin nyt saiiisi hyvin rahaaa uuusilla ideoillla.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkaisin lompakostani kortonkien parastaennen päiväyksiä.
Pääseekö useinkin vanhentumaan? Muista ettei se homma ole mitään arpapeliä!
Samaa. Käyn töis, kaupas. Syön, juon vettä, käyn vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin ihan sitä samaa mitä nytkin, eli katselisin telkkaria, Youtubea tms., söisin iltapalaa ja miettisin koiran viemistä iltalenkille.
Meille yksinäisille muiden ihmisten käsitys "karanteenista" on aivan normaalia, jokapäiväistä elämää.
Voisi olla oma viestini. Juuri tänään mietin sitä, että on muidenkin toisaalta hyvä nähdä sitä elämää mikä on todellisuus ja normaali tilanne monelle ikäluokasta riippumatta. Moni on aina yksin ja viettää sitä "eristyselämää" jo muutenkin. Samalla tietenkin tiedän, että itse pitää elämäänsä muuttaa, mutta jos on pitkään yksin niin se jättää jälkiä ihmiseen ja voi olla aina vaan vaikeampaa enää uskaltaisi muiden luokse varsinkin sellaisilla kuin minä, jotka muutenkin saaneet aika huonoja kokemuksia ihmisistä. Silloin on aika vaikeaa yrittää muutta elämäänsä, vaikka ymmärrän oman vastuun. Pahinta varmaan siinä kaikessa on se, ettei voi jakaa mitään ajatuksia toisen kanssa tai puhua mistään. Tulee joku hauskakin ajatus mieleen ja ei ole ketään kelle kertoa. Silloin miettii, että olen olemassa mutta en kuitenkaan kunnolla ole. Silloin muistaa sen kuinka on ihan omillaan. Minä olen vasta nuori ja en halua vähätellä kenenkään surua ja kokemuksia. Silti on ehkä hyvä, että ihmiset heräisivät siihen, että monet ovat aika yksin sitten lopulta. Oma koirani kuoli pari viikkoa sitten ja nyt kyllä oikeasti huomaa sen merkityksen kuinka suuri vaikutus sillä oli minuun. En ollut yksin ja olin myös jotenkin vahvempi ihminen sillä koiran takia oli pakko pysyä kunnossa. Vastauksena kysymykseen nini elämäni ei ole paljon muuttunut ja varmasti olisin samalla tavalla kotona ja viettäisin ihan samanlaista elämää. Silti kyllä minuakin välillä ahdistaa tämä kaikki.
Jos tätä koko korona-kriisiä ei olisi, olisin nauttimassa livemusiikista.
Sen sijaan jos oltaisiin muuten samassa tilanteessa koronan kanssa kuin nyt mutta ilman poikkeustilaa, pysyisin kotona lukemassa kirjaa ja kuuntelemassa musiikkia.
Odottaisin kesän ulkomaanmatkaa.