Mä en uskalla juoda itseäni känniin
Mitä jos mun hygieniakriittisyys jää jotenkin retuperälle ja saan tartunnan. En uskalla ottaa riskiä edes täällä yksin kotona ollessani.
Kommentit (29)
Ei kannata nyt pämpätä muutenkaan. Ryyppääminen huonontaa vastustuskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nyt pämpätä muutenkaan. Ryyppääminen huonontaa vastustuskykyä.
Niinhän se on mutta meillä ei ole muita laillisia päihteitä. Ei edes sitä alkoholia vähemmän haitallista minkä ovat laillistaneet jo california + 9 muuta usan osavaltiota. Kanada on laillistanut sekä joitaikin etelä amerikassa ja jopa aasiassa jokin maa on laillistamassa. Siellä aasian paikassa saa kasvatttaa kuusi kasvia ja jos ei itse käytä niin valtio ostaa ne. Hitto mikä ero suomeen verrattuna.
Me annetaan rikollisten hyötyä vaikka voitaisi tehdä sillä laillista tuloa ja työtä. Oi hölmölä suomi ei viitt...
Mäkään en uskalla juoda.
Pelkään et karanteenin aikana kun ei tartte lähtee mihinkään esim töihin, mulle jää ryyppy päälle. Muutenkin tylsää kun ei oikein voi mennä mihinkään tai tehdä muuta kun lenkkeillä.
Plus oireilen jotenkin tätä korona pelkoa ja kokoajan epäilen että mulla on joku vakava maksasairaus tms ja korona tappaa mut sen takia.
Ennen koronaa kyllä tykkäsin ottaa.
Mä olen desinfioinut itseäni koko viikon 40 voltin liköörillä, koska netti sanoi, että etanoli tappaa koronan. Eilen sitten tv sanoi, että vodka ei auta koronaan. Ketä uskois. Uskon suutani, vielä maistuu viina, ja tvstä tulee huonoa ohjelmaa ja mä oon ypöyksin.
Höh, senkus annat palaa! Et ees välttämättä muista siitä huomenna mitään jos oikein kunnon naamat otat.
Mielummin oon kuitenkin kuluttanu vihreetä yrttiä jota voi nautiskella ilman pelkoa että tulee kännissä ördäiltyä;) voin suositella lämpimästi, kummasti helpottaa oloa ehkä 1000 kertaa paremmin kun känni,+vielä krapula...ja unikin tulee mukavasti.
Mutta koska suomen idioottimainen laki... plääh.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen desinfioinut itseäni koko viikon 40 voltin liköörillä, koska netti sanoi, että etanoli tappaa koronan. Eilen sitten tv sanoi, että vodka ei auta koronaan. Ketä uskois. Uskon suutani, vielä maistuu viina, ja tvstä tulee huonoa ohjelmaa ja mä oon ypöyksin.
Niillä telkun ohjelmilla ei kauaa itseään viihdytä. Jauhaa vaikka täällä piip ja kuuntelee samalla hyvää musaa tuubista. Rock, rock ja aika lailla raskas vanha tiedätkö sellainen oikeasti soitetaan rock. Kitarassa on myös melodia ja karvapäät vetää kuten todella osaavat. Laulajankin pitää vetää hyvin niin onhan se rock.
Lärvät of course. Sama nauttia niillä keinoilla mitä voi. Enkä tod tuomitse jos joku pajauttaa. Totta puhuen haluttaisi ihan vtusti itse nauttia savut. Pelkkää kaljaa ja hyvää musaa niin kyllä tästäkin nauttii.
Sireeni kirjoitti:
Höh, senkus annat palaa! Et ees välttämättä muista siitä huomenna mitään jos oikein kunnon naamat otat.
Mielummin oon kuitenkin kuluttanu vihreetä yrttiä jota voi nautiskella ilman pelkoa että tulee kännissä ördäiltyä;) voin suositella lämpimästi, kummasti helpottaa oloa ehkä 1000 kertaa paremmin kun känni,+vielä krapula...ja unikin tulee mukavasti.
Mutta koska suomen idioottimainen laki... plääh.
Sama että mielummin mietoa mutta nyt paljon pitkiä taukoja. Valitettavasti sitä jotain pitää ainakin välillä ottaa. Ei mulla ole alkoholinkaan kanssa holtti monesti mennyt. Kerran tai pari nuorena. Nyt vanhana mielummin myssyttäis kuin dokais. Tilanne vaan sellainen että parempi juoda. Tuo laki on kuten sanot idioottimainen. Vähiten haitallinen päihde on laitonta. Se on typeryydessä suoraan sanottuna sairasta.
Ne luvut haitoista riippuvuus, sekavuus, häiriö muille ja vieroitus oireet. Kannabiksella numeroa 2 ja alkoholilla 4 tai jopa suurin luku 5. Miten tämä voi olla näin? Väkivaltarikokset jos jokin muu 8/10 lukemalla niin tietää että se olisi todella vaarallinen huume.
Mua taas kiinnosti, kuinka suhtaudun koronaan hiukan maistissa. En alkanut hysterisoida. Paremminkin olin taipuvainen unohtamaan koko tilanteen. Tämä oli mielestäni mukava tulos: on mahdollisuus päästä hetkeksi eroon tästä.
Ei se ole niin nökönuukaa kumpaan päähän kalsarit vetää. Mun luvalla saat vetää vaikka molempiin. Itse just lisäsin kalsarit alapäähän että tarkenee paremmin parvekkeella tupakoida. Kylpytakki mulla on luonnollisesti kun se on mailman kätevin vaate. Eli kalsari ja kylpytakki känni eikä halua tai aikomusta mennä mihinkään mukavasta kodistani.