IS: Miksi suomalaiset naiset ovat ilkeitä Marialle, 34? Rohkeat somekuvat ja reissut ilman lapsia raivostuttaa kateellisia
https://www.is.fi/perhe/art-2000006446889.html
Maria on varsin upea nainen, en ihmettele yhtään että kateellisia naisia piisaa.
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Missä jonkun muun ottamat kuvat mitkä eivät ole matamin instassa? Instakuvat kun luonnollisesti on muokattuja ja filtteröityjä, jolloin jopa 90-vuotias mummokin saadaan näyttämään parikymppiseltä.
🤣 haluaisin nähdä sellaisen mummelin kuvan. Eikö joku vois ajankulukseen photoshopata jostain kuuluisasta mummosta parikymppisen baben?
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksikissa.
Ylipainoiset naiset ovat kateellisia, koska tuollainen nainen saa miehen kuin miehen.
Uskallan ihan vakavissani väittää, että ei saisi omaa puolisoani. Tisseistä puolisoni todennäköisesti tykkäisi, mutta parisuhdetta hän ei haluaisi tuon naisen kanssa. Olisi arvomaailmat ja elämäntavat aivan liian kaukana toisistaan. Eikä hän huolisi kolmea lastakaan.
Aika tavallisen näköinen nainenhan tuo on, kroppa on ihan kiva. Mutta ei mitään järisyttävän ihmeellistä tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksikissa.
Ylipainoiset naiset ovat kateellisia, koska tuollainen nainen saa miehen kuin miehen.
Uskallan ihan vakavissani väittää, että ei saisi omaa puolisoani. Tisseistä puolisoni todennäköisesti tykkäisi, mutta parisuhdetta hän ei haluaisi tuon naisen kanssa. Olisi arvomaailmat ja elämäntavat aivan liian kaukana toisistaan. Eikä hän huolisi kolmea lastakaan.
Kuka tahansa saisi sun miehen yhdeksi yöksi, kuka sitä mihinkään sen vakavampaan tarvitsisi?
Katselin äsken jommasta kummasta iltapäivälehdestä Chachi Gonzalesia videolla. Siinä on kaunis nainen. Upea. Jos olisin mies, kävisin häneen ihan kuumana. Naisena katson häntä ihaillen, siis hänen ulkonäköään ja iloisuuttaan. Sitähän en tiedä, millainen hän ihmisenä on. Mutta jos olisin nuori ja haluaisin näyttää hyvältä, niin idolini olisi Chachi, ei Maria.
Veikkaan, että muillakin naisilla on ihan muita ulkonäköihanteita kuin Maria. Saa kertoa!
Vierailija kirjoitti:
Tyrmäävän upea nainen! "Tavisnaiset" kateellisia, kun miehet kuolaavat ennemmin tällaista.
Ihan vilpittömästi pyydän: Selitä minulle, mistä minä ensinnäkin tiedän, ketä, milloin ja miksi esimerkiksi sinä kuolaat (ja sinä tarkoittaa tässä siis miehiä yleisemminkin)? Entä miten se, että minulle ventovieraat miehet, joita en edes yksilöinä tunne enkä koskaan tule tapaamaan, vaikuttaa minun elämänlaatuuni? Mistä tarkalleen ottaen olen kateellinen ja miksi?
Siis mitä ihmeellistä tuossa muka on? Tuollaisia mammoja on some täynnä ympäri maailman. Kaikilla ei vain ehkä tarve tuollaiseen itsensä esittelyyn, tai ainakin osaavat tehdä sen tyylikkäämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä hymähdin kun tuolla oli instassa joku pepun esittelykuva ja tekstinä jotain "toisilla se on geeneissä ja toiset joutuu tekemään duunia sen eteen" - kuva ja sitten oma takaosastonsa on vasta se ennen duunia versio :D
Ja kuvateksteinä muutenkin niin perinteiset "siis mua luullaan lapseni siskoksi, oon niin nuoren näkönen" sepustukset mitä näillä mammoilla aina on.
🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksikissa.
Kuka tahansa saisi sun miehen yhdeksi yöksi, kuka sitä mihinkään sen vakavampaan tarvitsisi?
Ei, ei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksikissa.
Ei, ei saisi.
Saisi, kyllä saisi. Pienet denialismit päällä mammalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksikissa.
Ei, ei saisi.
Saisi, kyllä saisi. Pienet denialismit päällä mammalla.
Älä ole lapsellinen. Kuka tahansa ei saisi miestäni yhdeksi yöksi. Ei ole olemassakaan miestä, jonka kuka tahansa saisi.
Kateuskortin vetäminen esille on kyllä outo ilmiö. Koen pelaavani Marian kanssa aivan eri lajia, hän haluaa miehiltä huomiota ja ulkonäkönsä kehumista, minä haluan läheisiltäni arvostusta ja kollegoiltani ammatillista tunnustusta. Jos jatkan pelivertauksen käyttämistä, voin sanoa vaikkapa jostain jalkapalloilijasta tämän pelaavan rumaa peliä ilman, että olisin kateellinen tämän taidoista tai ilman, että itse pelaisin jalkapalloa.
Ei ole ruma nainen vaan oikein nätti ja hyväkroppainen. Hän osaa taitavasti hyödyntää miesten tapaa ajatella asioita alapään kautta ja on mielestäni ihailtavan kovapintainen nainen. Haluaisin itsekin olla sellaine , joka ei välitä mistään ja joka voisi surutta vaihtaa seksuaalista pääomaa muihin hyödykkeisiin elämässä. Minunkin mieheni katsoo po*noa ja siellä on samanlaisia naisia vielä vähemmissä vaatteissa. Varmasti myös p*nisi tätä naista jos olisi mahdollisuus eikä riskiä kiinnijäämisestä ja on sekä säätänyt että jatkossakin säätää aina jos on mahdollisuus. Tässä ainoa vaihtoehto on kehittää oma elämä ja olla välittämättä oman miehen kyttäilyistä ja sivupanoista. Romantiikka, uskollisuus ja rakkaus on naisille syötettyä satua. Vaihtamalla tämä ei parane, koska miesten syvältä oleva seksuaalisuus on mitä on.
Lisäksi miesten keskinäisessä kulttuurissa ihaillaan psykopaattisuutta ja kaikki miehet puheittensa perusteella pyrkivät olemaan mahdollisimman opportunistisia muista ihmisistä piittaamattomia hyväksikäyttäjiä. Suosittelen uppoutumaan ihan muihin juttuihin. Sellaisiin, jotka itseä kiinnostavat ja unohtamaan miehet niin ei tarvitse olla enää onneton. Muiden naisten haukkuminen ja miesten miellyttäminen on säälittävää ja suoranaista tyhmyyttä. Jos en olisi tehnyt lapsia omani kanssa eläisin onnellisesti sinkkuna ja voin todeta, että se onnistuu melko hyvin myös "parisuhteessa".
Vierailija kirjoitti:
Kateuskortin vetäminen esille on kyllä outo ilmiö. Koen pelaavani Marian kanssa aivan eri lajia, hän haluaa miehiltä huomiota ja ulkonäkönsä kehumista, minä haluan läheisiltäni arvostusta ja kollegoiltani ammatillista tunnustusta. Jos jatkan pelivertauksen käyttämistä, voin sanoa vaikkapa jostain jalkapalloilijasta tämän pelaavan rumaa peliä ilman, että olisin kateellinen tämän taidoista tai ilman, että itse pelaisin jalkapalloa.
Jonnet eivät liioin tajua, että monet meistä palstalla kirjoittavista naisista voisivat ikänsä puolesta olla Marian äitejä. Kyllä siitä on kateus kaukana, kun katselee oman lapsen ikäistä aikuista naista ja äitiä yrittämässä miellyttää miesten silmää.
Itse itsensä esineellistäminen on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ruma nainen vaan oikein nätti ja hyväkroppainen. Hän osaa taitavasti hyödyntää miesten tapaa ajatella asioita alapään kautta ja on mielestäni ihailtavan kovapintainen nainen. Haluaisin itsekin olla sellaine , joka ei välitä mistään ja joka voisi surutta vaihtaa seksuaalista pääomaa muihin hyödykkeisiin elämässä. Minunkin mieheni katsoo po*noa ja siellä on samanlaisia naisia vielä vähemmissä vaatteissa. Varmasti myös p*nisi tätä naista jos olisi mahdollisuus eikä riskiä kiinnijäämisestä ja on sekä säätänyt että jatkossakin säätää aina jos on mahdollisuus. Tässä ainoa vaihtoehto on kehittää oma elämä ja olla välittämättä oman miehen kyttäilyistä ja sivupanoista. Romantiikka, uskollisuus ja rakkaus on naisille syötettyä satua. Vaihtamalla tämä ei parane, koska miesten syvältä oleva seksuaalisuus on mitä on.
Lisäksi miesten keskinäisessä kulttuurissa ihaillaan psykopaattisuutta ja kaikki miehet puheittensa perusteella pyrkivät olemaan mahdollisimman opportunistisia muista ihmisistä piittaamattomia hyväksikäyttäjiä. Suosittelen uppoutumaan ihan muihin juttuihin. Sellaisiin, jotka itseä kiinnostavat ja unohtamaan miehet niin ei tarvitse olla enää onneton. Muiden naisten haukkuminen ja miesten miellyttäminen on säälittävää ja suoranaista tyhmyyttä. Jos en olisi tehnyt lapsia omani kanssa eläisin onnellisesti sinkkuna ja voin todeta, että se onnistuu melko hyvin myös "parisuhteessa".
Surullinen näkemys miehistä. Itse olen onnekseni kasvanut ihanien miesten kanssa. Isäni ja veljeni ovat/olivat rakastavia puolisoita ja perheenisiä, omasta pojastani on kasvanut upea puoliso vaimolleen, ja oma puolisoni ei pane ympäriinsä eikä hänen arvomaailmaansa edes sovi satunnainen seksi.
Lapsilla sitten kelpaa kun koulukaverit sitten revittelee äitinsä kuvilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi miesten keskinäisessä kulttuurissa ihaillaan psykopaattisuutta ja kaikki miehet puheittensa perusteella pyrkivät olemaan mahdollisimman opportunistisia muista ihmisistä piittaamattomia hyväksikäyttäjiä. Suosittelen uppoutumaan ihan muihin juttuihin. Sellaisiin, jotka itseä kiinnostavat ja unohtamaan miehet niin ei tarvitse olla enää onneton. Muiden naisten haukkuminen ja miesten miellyttäminen on säälittävää ja suoranaista tyhmyyttä. Jos en olisi tehnyt lapsia omani kanssa eläisin onnellisesti sinkkuna ja voin todeta, että se onnistuu melko hyvin myös "parisuhteessa".Surullinen näkemys miehistä. Itse olen onnekseni kasvanut ihanien miesten kanssa. Isäni ja veljeni ovat/olivat rakastavia puolisoita ja perheenisiä, omasta pojastani on kasvanut upea puoliso vaimolleen, ja oma puolisoni ei pane ympäriinsä eikä hänen arvomaailmaansa edes sovi satunnainen seksi.
On varmasti onni olla ns. uskossa ja sillä tavalla sokea läheisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi miesten keskinäisessä kulttuurissa ihaillaan psykopaattisuutta ja kaikki miehet puheittensa perusteella pyrkivät olemaan mahdollisimman opportunistisia muista ihmisistä piittaamattomia hyväksikäyttäjiä. Suosittelen uppoutumaan ihan muihin juttuihin. Sellaisiin, jotka itseä kiinnostavat ja unohtamaan miehet niin ei tarvitse olla enää onneton. Muiden naisten haukkuminen ja miesten miellyttäminen on säälittävää ja suoranaista tyhmyyttä. Jos en olisi tehnyt lapsia omani kanssa eläisin onnellisesti sinkkuna ja voin todeta, että se onnistuu melko hyvin myös "parisuhteessa".Surullinen näkemys miehistä. Itse olen onnekseni kasvanut ihanien miesten kanssa. Isäni ja veljeni ovat/olivat rakastavia puolisoita ja perheenisiä, omasta pojastani on kasvanut upea puoliso vaimolleen, ja oma puolisoni ei pane ympäriinsä eikä hänen arvomaailmaansa edes sovi satunnainen seksi.
On varmasti onni olla ns. uskossa ja sillä tavalla sokea läheisilleen.
En ole uskossa.