IS: Miksi suomalaiset naiset ovat ilkeitä Marialle, 34? Rohkeat somekuvat ja reissut ilman lapsia raivostuttaa kateellisia
https://www.is.fi/perhe/art-2000006446889.html
Maria on varsin upea nainen, en ihmettele yhtään että kateellisia naisia piisaa.
Kommentit (371)
Aika 20-vuotiaan tasolle jäänyt, siis henkisesti. Minä en haluaisi tehdä runkkukuvia nettiin.
Aika noloahan tuo on. Luulee vielä olevansa 20vee
Tätä naista taas luullaan jutun mukaan kolmekymppiseksi: https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058 ...mutta katsoessani kuvaa ja ennen kuin luin hänen ikäänsä olisin arvellut hänen olevan nelikymppinen. Yhteistä näille itseään nuorekkaina pitäville näyttäisi usein olevan "nuorekas"tyyli, eli pukeutuvat samoin kuin teinit.
Samarotunainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kommentteja. En itsekään postaile instaan paljastavia kuvia enkä seuraile instapimuja, mutta ei se mun persettä kaiva jos joku toinen niin haluaa tehdä. Ei tuon naisen ulkonäössä mitään vikaa ole, vaikka tyyli on aika kaukana omastani. Ei kai tuo nyt joukkolynkkausta ansaitse.
Lue facebookin Dplay Suomi sivustolta miesten kommentteja ex on the beach tyttöjen ulkonäöstä ja tule sitten itkemään kiusaako naiset toisia naisia. Kyllä ulkonäön arvostelu on miesten ammattialaa. Naisen pitää olla sitä ja tätä, pitää tehä lapsia ei saa tehdä lapsia.
Jotkut naiset yhtyy tähän naisvihaan. Yleensä myötäilevät näitä miehiä, että saavat lisäpisteitä kaveriporukoissa.
Naisen tehtävä ei ole esiintyä alasti mediassa!!
Kuka haluu ryhmäseksii?
Dildod esiin
Lapsi huostaan otettu
Hakkasi eläkelläisen kepillä
saa kommentoida..täysin pohjasakkaa
Ukko37 kirjoitti:
Koska ihmiset ovat kyllästyneitä näihin
"venyttelen persettäni netissä ja oivoi kun kaiken palautteen tulee olla hunajaa ja mansikoita"
Tyyppeihin.
Sitten kun tätä "perseen venyttelyä" kritisoi, niin haukutaan kateelliseksi.
Hohhoijaa noita narsisteja. Huvittavia keha-reita.
Vierailija kirjoitti:
Samarotunainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheita kommentteja. En itsekään postaile instaan paljastavia kuvia enkä seuraile instapimuja, mutta ei se mun persettä kaiva jos joku toinen niin haluaa tehdä. Ei tuon naisen ulkonäössä mitään vikaa ole, vaikka tyyli on aika kaukana omastani. Ei kai tuo nyt joukkolynkkausta ansaitse.
Lue facebookin Dplay Suomi sivustolta miesten kommentteja ex on the beach tyttöjen ulkonäöstä ja tule sitten itkemään kiusaako naiset toisia naisia. Kyllä ulkonäön arvostelu on miesten ammattialaa. Naisen pitää olla sitä ja tätä, pitää tehä lapsia ei saa tehdä lapsia.
Jotkut naiset yhtyy tähän naisvihaan. Yleensä myötäilevät näitä miehiä, että saavat lisäpisteitä kaveriporukoissa.
Naisen tehtävä ei ole esiintyä alasti mediassa!!Kuka haluu ryhmäseksii?
Dildod esiin
Lapsi huostaan otettu
Hakkasi eläkelläisen kepillä
saa kommentoida..täysin pohjasakkaa
Temptation island, ex on the beach, lapsi tuntemattoman kanssa.
Ei jeesus mitä SYÖPÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista typeryyttä kyllä miehetkään tajua.
Yksinkertaisesti idi-oottimaista kuvata itseään ja vähissä vaatteissa vielä idi-oottimaisempaa.
Aha, jassoo. Miehet ne tällaisia naisia kuitenkin kaikkein hanakimmin seuraa sosiaalisessa mediassa :D Tällaisten heruttelijoiden fanikunta koostuu pääasiassa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä naista taas luullaan jutun mukaan kolmekymppiseksi: https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058 ...mutta katsoessani kuvaa ja ennen kuin luin hänen ikäänsä olisin arvellut hänen olevan nelikymppinen. Yhteistä näille itseään nuorekkaina pitäville näyttäisi usein olevan "nuorekas"tyyli, eli pukeutuvat samoin kuin teinit.
Ja koko jutussa muija puhuu siitä että nuorekkaalta näyttävää pitäisi kohdella niin kuin muitakin. Eikös se ole niin että kaikki aikuiset ihmiset ansaitsevat saman kohtelun vaikka näyttäisi 25-vuotiaalta ja kaiken lisäksi vielä olisikin sitä?
Olen 27-vuotias ja silloin tällöin tytötellään vielä. En aina huomioi asiaa kummemmin muuta kuin keveästi saatan joskus vastata että älä siinä tytöttele. Kerran eräs vanha herra tytötteli minua töissä johon miehen ystävä sanoi että typerää tommonen tytöttely. Nykyaikaistunut herra😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koko jutussa muija puhuu siitä että nuorekkaalta näyttävää pitäisi kohdella niin kuin muitakin. Eikös se ole niin että kaikki aikuiset ihmiset ansaitsevat saman kohtelun vaikka näyttäisi 25-vuotiaalta ja kaiken lisäksi vielä olisikin sitä?
Olen 27-vuotias ja silloin tällöin tytötellään vielä. En aina huomioi asiaa kummemmin muuta kuin keveästi saatan joskus vastata että älä siinä tytöttele. Kerran eräs vanha herra tytötteli minua töissä johon miehen ystävä sanoi että typerää tommonen tytöttely. Nykyaikaistunut herra😄
Välillä myös kutsutaan rouvaksi tai tädiksi. Eli kai se on jokaisen oma tottumus miten puhutella tuntematonta naista.
No, mites tän matkustelut menee juuri nyt?