Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden työtilanteeseen korona ei vaikuta mitenkään?

Vierailija
20.03.2020 |

Onko täällä sellasia ihmisiä, joiden perheeseen korona ei noin työn kannalta muuta mitään kummallekaan pariskunnasta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei vaikuta. Itse olen opettaja ammatillisella puolella. Tai no joo, etäopetusta on enemmän, mutta on sitä paljon ollut jo nyt. Enkä usko, että koulutusjärjestelmä ihan heti romahtaa, vaikka taloudessa vaikeat ajat edessä ovatkin.

Mies on yrittäjä, mutta koska tekee konsultointia etätyöhön, verkkoyhteyksiin jne liittyen, kysyntä lähinnä on räjähtänyt.

Eli taloudellisesti meillä ei ole hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei vaikuta, teen töitä normaalisti 1-2krt/kk. Mies tekee etänä, mutta käy toimistolla tarvittaessa. Lähin kauppa 3 min päässä, joten ei hamstrata, mutta tehdään muutamaksi päiväksi kerrallaan.

Lenkeillä käydään ja jumpataan salin sijaan kotona. Toistaiseksi kaikki hyvin.

Vierailija
4/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilökohtainen avustaja. Töitä ihan normaalisti, vaikka asumisyksikössä vierailut on kielletty. Ihan en ymmärrä miksi näin, mutta menen töihin kun velvoitetaan niin tekemään. En siis osallistu asukkaan hoitoon tms. vaan avustaminen on leipomista, lukemista ym. ei-välttämätöntä. 

Vierailija
5/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei periaatteessa vaikuta. Ennen tehtiin osittain etänä, nyt 100%.

Vierailija
6/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kista tillvärkare

Vierailija
7/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ero, että työskentelen nyt lähes 100 pros etänä. Projektit etenee oli koronaa tai ei. Oikeastaan vähän enemmänkin töitä nyt kun mitä vielä kuukausi sitten oli.

Vierailija
8/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta, meillä on maatila.

Vierailija
9/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käydään normaalisti töissä.

Vierailija
10/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu ja ei. Työt eivät ole vähentyneet, mutta etänä teen nyt lähes kaiken. Asiakkaiden menettäminen vähän mietityttää, mutta ei näy tuloissa vielä pitkään aikaan. Tilitoimistossa siis työskentelen. 

Vierailija
11/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään.

Rekkakuski

Vierailija
12/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lastensuojelutyössä. Enemmänkin tuntuu että painetta on tehdä enemmän ja pitempää päivää. Harmittavasti osa työkavereista on näköjään melko kevein perustein alkanut eristämään itseään kotiin. Jollakin ollut pää kipeä ja sitten viisi päivää pois. Ei oikein natsaa siinä mielessä että kun itse joutuu sitten tekemään 14 tuntisia työpäiviä. Pomo vaan naureskelee että nyt on sitten työhommia. Kukaan ei kuitenkaan jaksa vaikka kolmea viikkoa putkeen tehdä kahta vuoroa päivässä. 

Vierailija
13/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja. Työaika ja alue on sama 7,5h, mutta töiden määrä on lisääntynyt. Pitää mm desinfioida työvälineet ja auto työpäivän jälkeen. 

Vierailija
14/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan molemmat töissä kunnalla sellaisissa tehtävissä joita ei voi tehdä etänä.  

Vierailija
15/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. 

Vierailija
16/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ravintolat yms menee kiinni, saattaa hieman astiat vähentyä.

Jätekuski

Vierailija
17/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laitoshuoltaja päiväkodissa. Työt on samat, mutta nyt on helpompaa koska päiväkodissa on paikalla paljon vähemmän lapsia kuin ennen. Kosketuspintoja pitää pyyhkiä nyt enemmän kun kerran aikaa on. 

Vierailija
18/18 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymys: Muita joiden työtilanteeseen korona EI VAIKUTA MITENKÄÄN

Moni vastaaja: Kuvailee muutoksia

Ettekö osaa lukea vai ettekö vain ymmärrä lukemaanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi