Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävällä hankalaa kun lapset on kotona, laittoi viestin että haluaisi tulla kahville

Vierailija
20.03.2020 |

Olen itse riskiryhmää joten en välittäisi tavata. Ehdotin että soittaa, mutta hän sanoi että hänen on pakko päästä pois. Mitä tekisitte? Meillä on myös lapset kotona ja olen kieltänyt heiltä kaikki vierailut..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain olet tiukkana ja sanot, että nyt ei sovi.

Vierailija
2/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita ettei käy. Sillä sipuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kyselet? Ei tietenkään mitään vierailuja nyt. "Ystäväsi" on idiootti, eikä pysty edes lapsiaan kotikouluttamaan.

Vierailija
4/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että käytäpä kaveri kerran elämässäsi aivojasi, kun ne sinulle on luotu. 

Vierailija
5/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ystäväsi että olet riskiryhmää?

Vierailija
6/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee yksin lenkille, jos on pakko päästä pois. Kukaan tervejärkinen ihminen ei edes ehdota kyläilyä nyt. 

Vierailija
7/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tee vaikka niin, että menette ulos kävelylle.

Tai vaikka kuten ne mummot, jotka ajoivat autoillaan johonkin parkkikselle ja juttelivat auton ikkunasta.

Vierailija
8/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin huonojen prvojen kirjoittamisen ja kutoisin vaikka villasukkia keskolaan.

Vierailija
9/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että maanantaina voi laittaa lapset kouluun taas.

Vierailija
10/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt oon frendillä juomassa kaljaa. Ja tapaamassa kavereita

Vierailija
11/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee yksin lenkille, jos on pakko päästä pois. Kukaan tervejärkinen ihminen ei edes ehdota kyläilyä nyt. 

Normaalia elämää ei ole peruttu ja ihmiset voivat vielä tavata toisiaan. 

Taudin huippu tulee olemaan vasta tuossa toukokuussa ja olen vähän huolissani siitä, että ihmiset on kyllästyneet jo siihen kotona oloon kun se on aloitettu ennen kuin se on edes ollut tarpeellista ja lähtevät liikeelle ja kaikki alkaa taas alusta.

Vierailija
12/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia elämää ei ole peruttu ja ihmiset voivat vielä tavata toisiaan. 

Taudin huippu tulee olemaan vasta tuossa toukokuussa ja olen vähän huolissani siitä, että ihmiset on kyllästyneet jo siihen kotona oloon kun se on aloitettu ennen kuin se on edes ollut tarpeellista ja lähtevät liikeelle ja kaikki alkaa taas alusta.

Tervejärkiset ihmiset ymmärtävät noudattaa myös suosituksia, vaikka totaalikieltoa ei (vielä) olekaan. Suositus on minimoida kaikki kasvokkainen kanssakäyminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan