Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi kun eläkeläiset kohkaa vieläkin kaupassa

Vierailija
20.03.2020 |

Heille on se aamun ensimmäinen tunti varattu joka on ok. Mutta liikaa virtaa ja hätäilyä on vieläkin, tukitaan ja kiilaillaan ja ollaan toisen kannoilla kiinni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat perkeleen sauvakävelijäeläkeläiset jotka tukkii koko kävelytien olettaen että väistän katuojaan niin jyrään yli.

Vierailija
2/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käyntiä ei ole kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi omista asioistasi. Et sinä ole vastuussa mistään eläkeläisten tekemisistä, joten anna olla. Ovet ja ikkunat vaan säppiin ja nurkkaan kyyryyn tärisemään, mutta anna muiden elää ja olla.

Vierailija
4/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käyntiä ei ole kielletty.

Kaupassa tuntitolkulla pyöriminen on.

Vierailija
5/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehdi omista asioistasi. Et sinä ole vastuussa mistään eläkeläisten tekemisistä, joten anna olla. Ovet ja ikkunat vaan säppiin ja nurkkaan kyyryyn tärisemään, mutta anna muiden elää ja olla.

Ensi viikolla saadaan ulkonaliikkumiskielto. Siinähän uhmailet virkavaltaa.

Vierailija
6/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat perkeleen sauvakävelijäeläkeläiset jotka tukkii koko kävelytien olettaen että väistän katuojaan niin jyrään yli.

Eilen minua vastaan tuli kaksi sauvakävelijämummoa, jotka tarkasti pitivät toisiinsa metrin turvaväliä ja kulkivat siis koko jalkakäytävän leveydeltä. Minä jouduin kuitenkin kulkemaan heidän välistään, koska he eivät voineet vastaan tullessani siirtyä peräkkäin. Selkäni takaa kuului kailotusta: "Noin läheltä meni, eikö ole kuullut turvavälistä!"

Vierailija
7/7 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihmetellyt naapurin vanhusta, joka käy päivittäin kaupassa, nytkin tämän suosituksen aikana. On hällä auto ja luulisi pystyvän ostamaan muutamien päivien ostokset kerralla.

Enemmän tuo tuntuu olevan pinttynyt tapa, että kerran päivässä pitää päästä sinne kauppaan. Rutiinit ovat toki hyvästä, ettei täysin muumioidu kotiin, mutta tälläisenä aikana uskoisi tajuavan, ettei se nyt välttämättä ole tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän