Pomottava nainen
Onko pomotavan naisen vaikea löytää parisuhdetta tai ystäviä?
Kommentit (17)
Ei, he löytävät miehen ensimmäisenä. Kilteimmät ovat yksin.
Jokainen tietää, että tahtonaiset ottavat miehen vaikka väkisin. Miehet ovat näissä suhteissa vähän alistuvia tai alttiina manipulointiin.
Ei välttämättä! Aina löytyy mies joka ihannoi pomottavaa naista. Ystävyyssuhde on taas asia erikseen!
No ei tosiaan, suomi on täynnä tossumiehiä pompoteltavaksi.
Ei ole vaikeaa löytää kumppania. Suomi on täynnä tahdottomia, selkärangattomia vässykkämiehiä, jotka nimenomaan kaipaavat tomeraa emäntää tai äitihahmoa itselleen. Helpompi olla, kun on joku sanomassa, mitä pitää tehdä. Silloin ei tarvitse itse miettiä mitään.
Ne löytää juuri niitä aloitekyvyttömiä vässykkämiehiä, joista tällä palstalla valitetaan päivittäin. Eli ilmeisesti sellaisia miehiä on aika iso joukko.
Ei vässykät naisetkaan oikein sytytä👇
Kumpaan miehet lankeaa, Pomottavaan vai ihan sama naiseen?
Vaikea sanoa. Mikä on pomottava? Jos tietää mitä haluaa? On kunnianhimoinen!Osaa puhua ja kertoa mitä haluaa?
Varmasti saa!
Ystävät varmaan aika vähissä, koska ei tule toimeen muiden vahvojen naisten kanssa.
Itse olen pomottava nainen, miehenkin sain lähinnä kun häntä käskin tekemään minulle palveluksen. Kohta 10 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pomottava nainen, miehenkin sain lähinnä kun häntä käskin tekemään minulle palveluksen. Kohta 10 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Tuletko toimeen muiden vahvojen naisten kanssa?
Pomottava nainen on nykyään kova sana markkinoilla.
Itse olen kiltti nainen. En koskaan pomota mutta itseluottamukseni on hyvä. Miehiä riittää ja kehuvat luonnettani.
En voi sietää tällaisia naisia ja miehet, jotka sietää tällaista.. Hankkikaa munat!
On!