Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonaliikkumiskielto

Vierailija
20.03.2020 |

Jos meille tulee ulkonaliikkumiskielto esim. Espanjan tyyliin, jossa koiraa ulkoiluttaessa koiralla pitää olla passi, jotta pääsee ulos. Pitäisikö sitten hankkia koira, jos lenkkeily on muuten kielletty? Ihana kesä tulossa.. Lapset neljän seinän sisällä ja aurinko porottaa ulkona.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin nautin tästä. Liian hyvään tottuneet kermaperseet joutuu kerrrankin miettimään sitä että se kaikki hyvä ei olekaan ikuiseksi ajoiksi ansaittua. #kaikkimullenytheti

Vierailija
2/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä niin nautin tästä. Liian hyvään tottuneet kermaperseet joutuu kerrrankin miettimään sitä että se kaikki hyvä ei olekaan ikuiseksi ajoiksi ansaittua. #kaikkimullenytheti

Vaikutat kärsivältä ihmiseltä. Toisten surusta iloitsevalla ihmisellä ei ole kaikki ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kielto, niin se on kielto. Aivan sama kuinka kiva sää on.

Vierailija
4/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maalle. Täällä on tuhansia taloja vailla asukkaita eikä kukaan kysele, että oletko ulkona koiran kanssa vai ilman sitä. Kunhat pysyt omalla tontilla.

Vierailija
5/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän melkein kaikilla koirilla ole Suomessa nykyään passi.  Tosin meidän koira pärjää kyllä pihaulkoilullakin omalla pihalla. 

Vierailija
6/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kärsivältä ihmiseltä. Toisten surusta iloitsevalla ihmisellä ei ole kaikki ok.

Älä nyt viitsi meillä köyhillä on kerrankin joku ilo.

Vierailija
7/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten ostaa pieni robottikoira, ovat aika elävännäköisiä, hihna vain pitää vaihtaa uskottavan näköiseksi.

Vierailija
8/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tulee ulkonaliikkumiskielto, koska meillä on kansanedustajiakin, jotka ei noudata hallituksen suosituksia.

Vierailija
9/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa joku pliis tälle että ei näin pidetä pandemia aikana lapsia kotikoulussa

https://www.instagram.com/p/B93UmRFFA5A/?igshid=19psvrgvk7hda

Vierailija
10/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että et kyllä vaikuta erityisen onnelliselta ja tyytyväiseltä ihmiseltä. Ymmärrän pointtisi, olen itse köyhä ihminen, mutta vähän katkeransuloiselta tuo kommenttisi kuulostaa.

Vierailija
11/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yöllä, ihan yksin saa kävellä. Tuskimpa tulee kukaan sanomaan mitään. Ketun voi tavata ja rusakkoja.

Vierailija
12/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tulee ulkonaliikkumiskielto, koska meillä on kansanedustajiakin, jotka ei noudata hallituksen suosituksia.

Rajoitus ei koske kansanedustajia.

Vierailija
13/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa joku pliis tälle että ei näin pidetä pandemia aikana lapsia kotikoulussa

No hänhän pitää epinologisesti tarkkarajaista ryhmää...

Sivistyssanoja käyttämällähän ne haittavaikutukset poistetaan. 

Vierailija
14/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko tappaa basillit - vai onko ap kuullut, että kukaan olisi ollut kesällä kipeänä...?

Vierailija
15/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajoitus ei koske kansanedustajia.

Niiden perheenjäseniä kuitenkin koskee. Nyt siellä pidetään epinologisesti tarkkarajaista vaihtuvaa kotikouluryhmää milloin kenenkin hoteissa.

Vierailija
16/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hänhän pitää epinologisesti tarkkarajaista ryhmää...

Sivistyssanoja käyttämällähän ne haittavaikutukset poistetaan. 

Mitä ihmettä meinaa epinologinen??

Vierailija
17/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että et kyllä vaikuta erityisen onnelliselta ja tyytyväiseltä ihmiseltä. Ymmärrän pointtisi, olen itse köyhä ihminen, mutta vähän katkeransuloiselta tuo kommenttisi kuulostaa.

En minä olen katkeruuttani koskaan mitenkään salannut.

Vierailija
18/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko tappaa basillit - vai onko ap kuullut, että kukaan olisi ollut kesällä kipeänä...?

Tästä syystä mm. Iranissa kukaan ei ole kipeä.

Vierailija
19/19 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi meillä köyhillä on kerrankin joku ilo.

Kuinka paljon meitä köyhiä on tämän keskiluokan toimesta haukuttu ja katsottu nenän vartta pitkin lempeästi hymyillen. Tämä on keskiluokkalaisten tauti ja se nyt osuu eniten heihin. Nyt he hamstraa sitä hernekeittoa, joka on meille ihan sitä perusruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän