Jos toistelee kertakäyttöisten välineiden pesemistä niin muuttuuko se todeksi
Kommentit (7)
Harhainen ihminenhän elää siinä omassa todellisuudessaan, eikä häntä kukaan ulkopuolinen saa vakuuttuneeksi, että hänen toistelemansa asia ei ole totta. Pitää vaan taputtaa olkapäälle lohduttavasti.
No, kävi siis niin, että eräs laitoshuoltaja oli kahvihuoneessa pessyt kertakäyttöisen pikkulusikan ja käytti sitä toisellakin kahvitauolla.
"Kun yrityksesi oli kaatumassa, puolisosi lomautettiin, lastesi koulu oli suljettu ja pelkäsit karanteenissa olevien vanhempiesi puolesta, perussuomalaiset mussuttivat turv apaikanhakijoista."
Vierailija kirjoitti:
No, kävi siis niin, että eräs laitoshuoltaja oli kahvihuoneessa pessyt kertakäyttöisen pikkulusikan ja käytti sitä toisellakin kahvitauolla.
Mitä pahaa tuossa on? Itse olen kotona käyttänyt samoja ”kertakäyttö”syömäpuikkoja varmaan vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa tuossa on? Itse olen kotona käyttänyt samoja ”kertakäyttö”syömäpuikkoja varmaan vuoden.
Aloitus liittyy Riikka Purran väitteisiin että Suomen sairaaloissa pestään kertakäyttöisiä välineitä. Toimittaja kysyi, että mistä tieto, mutta Purra ei suostunut kertomaan.
Ainakin tämän tietyn puolueen todellisuudessa. Niinhän heidän aiemmatkin harhansa on heille totta... En oikein tiedä voiko heidän kohdallaan puhua poliittisesta kannasta, vai joukkopsykoosista.