Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOKAkuisten keskiviikko

28.06.2006 |

Huomenta!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha kasvaa vaan, potkut napakampia. Vauva myllää kaiket illat ja yöt, päivät on hiljaisempaa.

1. Hei, onko kellään muulla tunnetta, että lapsivettä voisi tihkua? En ole varma asiasta, ja lääkärissä viikko sitten oli kaikki kunnossa. Mutta tänä aamuna ihan kuin ois jotain? Voiko sitä testata jotenkin?

2. Paljonko teille on tullut painoa raskauden alusta?

-mulle 8 kg.

Patovahti 25+3

Vierailija
2/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi PALJON JAKSAMISTA JA VOIMIA LUPICAIALLE!!! Toivon sydämestäni, että vauvasi pysyy vielä edes jonkun aikaa masussa. Lääkärihoidossa viikko-kaksi tekee jo ihmeitä, kun keuhkoja kypsytellään! Lohtuna voin sanoa, että lähipiirissäni on 3 rv 26+0-27+0 syntynyttä lasta ja kaikki ovat elossa + kaksi heistä täysin terveitä lapsia.

(.) Vaivoja riittää, mutta sanoin tuon eilisien pinon luettuani miehelle, että lupaan nyt kestää valittamatta sinne lokakuun lopulle, jos vaan saadaan siten täysaikanen vauveli syliin. Muistui mieleen taas näiden raskausoireiden tarkoitus, uuden elämän kasvattaminen! Vauveli melskasi eilen masussa niin, että esikoinen tunsi käteen liikkeet. Ai sitä 7-vuotiaan riemua. Hän sanoi, että taitaa olla poika ja nimeltään Otto, kun nuin on voimakas. Hassuja nuo lapset :D

Patovahdin kyssäreihin.

1. Ei ole ollut tunnetta. Ekassa raskaudessa mulla tihkui lapsivettä rv 34, mutta sen huomasi selvästi kun kahdesti hulahti housuun n. desi vettä. Olin sitten tarkkailussa 3 pvää, mutta se loppui. Tuli jostain yläreunasta, koska itse kalvot oli ehjät. Asian voi helposti äitipolilla tarkistuttaa, semmosella tikulla testaavat. Monesti on kyllä kyse juoksevasta valkovuodosta (sitä tulee mulla ainakin) tai jossain fyysisessä ponnistuksessa virtsankarkaamisesta, mikä liene aika yleistä sitten loppumetreillä.

2. Painoa on tullut jo 6kg, vaikka vannoin alussa etten anna sen nousta kuin max 9kg koko aikana. Turvotusta on kyllä jaloissa, sukat alkaa loppupäivästä puristaa ja viikkoon en oo pystyny enää kihlasormusta pitämään, kun se pursitaa ihan hirveesti.

Tänään täytys käydä kelassa selvittämässä ä-loman kotihoidontukiasiaa. Kaipa minä taas saan sitä niinku ennenki. Siis sen 168¿. Miehellä enää 3 päivää töitä ja sitten KESÄLOMA :)

T. Mianni 23+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmaiseksi, voimia Lupicaialle sairaalaan. Toivottavasti tilanne rauhoittuu ja kaikki kaantyy viela parempaan! Ihan tuli kamala olo kun luin elisesta pinosta...=(

Tanne ei ihmeempia kuuluu tanaankaan. Lahes kaikilla kuulostaa olevan jotain raskauskremppaa, onnekseni voi sanoa, etta mina voin erittain hyvin=0) Ei turvotuksia, ei kipuja, ei vuotoja (vaikka istukka onkin viela kohdunsuulla) ja muutenkin kaikki aivan loistavasti. Valilla ehka vasyttelee, mutta valilla saan taas ihan hurjia tarmonpuuskia. Liikun yha aika paljon, en tosin enaa juoske, mutta kavellaan miehen kanssa, pyorailen ym.

Patovahti painoja kyseli: taalla noussut sen 4 kg lahtopainosta ja saa surutta noustakkin kun alipainoa oli hieman ennen raskaaksi tuloa. Mitaan mielihaluja ei varsinaisesti ole, paljon menee hedelmia ja vihanneksia, vaikkakin pienina annoksina kerrallaan kun vatsa tuntuu tayttyvan ihan vahastakin. Lihaa en syo lainkaan joten olen yrittanyt panostaa kalan syontiin. Karkit ja kaikki makea allottaa joten niilla herkuteltua ei ole juurikaan tullut. Tai jos juustokakkua ei lasketa...;-) Sita voisi syoda vaikka kuinka ja kun minulla on tuo keliakia, niin pitaa jattaa pohja syomatta, mutta se juusto-osuushan siina parasta onkin!!! Ai, nyt rupesikin tekemaan mieli, onneksi pakastimessa ei ole yhtaan (kuka lienee sen syonyt???).

Mukavaa paivaa sinne, tama lahtee kohta pyorimaan sankyyn... Mies siis viela 3 yota matkoilla ja ihan kamala nukkua yksin.

Millian ja pikkuneiti 23+4

Vierailija
4/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Lupicaia voit, oletko yhä sairaalassa? Joko on selvinnyt oliko se lapsivettä vai ei? Jotenkin outoa, että sitä ei heti siellä nähty kun muistaakseni mulla esikoisen ajalta se testattiin jollain tikulla sairaalassa ja selvisi ihan saman tien (samalla vastaus patovahdin kyssäriin). Voimia paljon sinne! En osaa kuvitellakaan pelon määrää, mikä sinulla on siellä ollut. Toivottavasti vauva pysyy vielä kohdussa ainakin jonkin aikaa. Voimahaleja! Olen hengessä mukana.

Nyt tuntuu tyhmältä kirjoitella mitään omia juttuja, mutta teen sen kuitenkin. Oma vointi on hyvä, ei valittamista. Vauva potkii paljon ja välillä tosiaan meinaa tulla vatsanahan läpi :)

Ostettiin eilen kaksostenrattaat kuiteskin, vaikka oli jo puhetta ettei hommata niitä ollenkaan. No, löysin yhdestä lopettavasta liikkeestä Emman tuplat alesta, maksoivat lopulta 100e. Niissä on kyllä sellainen vika, että kahdesta renkaasta oli sisäkumi puhjennut, joten saatiin ne sen takia niin halvalla. Mies sitten vaihtoi eilen niihin uudet sisäkumit, jotka siis saatiin kaupan mukana maksutta. Hyvät kaupat tehtiin siis! Nää emman rattaat on musta samanlaiset kuin ABC 3 twin airit, mutta vaan eri kuosilla. Näitä myydään yleensä noin 200 eurolla, että ihan halvat kärryt saatiin :) Eihän ne nyt ihmeelliset ole, mutta käyttöäkään ei varmaan ole kuin max. vuodeksi.

Jaksuja myös Coelle! Kuulostaa kyllä tosi rankalta sun työt, koita jaksaa!

Ja vielä vimpat rutistukset Lupicaialle, missä oletkin.

S-I ja Lumikukka 26+1

Vierailija
5/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut lukenut eilistä pinoa, ja nyt huomasin kommenteistanne, että lupicaialla on tilanne menossa. Itse pelkään nyt kahta kauheammin samaa. Tsemppiä!

:(

Vierailija
6/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivedestä; mulla oli jo ekassa raskaudessa tunne puolen välin jälkeen, että lapsivettä tihkuu, mutta tutkimuksissa selvisi, että se on vain tosi runsasta valkovuotoa. Ihmettelin, miten ne voi sekoittaa keskenään, mutta toisinaan kun kohdussa tapahtuu suuria muutoksia, niin normaali valkovuoto lisääntyy ja on melkein kuin vettä. Nyt tässä toisessa raskaudessa ihan sama juttu - vain pahempana eli koko ajan tuntuu että housut märkänä. Etenkin, jos vähän enemmän touhuaa, kävelee tms. En tietenkään varma voi olla, mutta se on ainakin mahdollista.

Olikohan mulle tullut painoa jotain 4-5 kg. Tällä hetkellä näyttää, että kaikki on tullut masuun eli ainakaan esikoisen aikana ostetut äippähousut, jotka silloin oli aika tiukat reisiltä, on tosi väljät vielä. Mutta toisaalta mä en ainakaan ehdi makoilla turhia, tuon ikiliikkujan kanssa tulee liikuttua ihan hyötyliikuntaa päivät pitkät. Kolmisen viikkoa sitten rupesin makealakkoon, ei painon takia kun olen ollut myös hieman alipainoinen vaan lähinnä hampaiden takia, ja se on tehnyt hyvää. Nyt keskitän herkut yhteen päivään viikossa ja ilokseni huomasin, ettei se ollutkaan niin vaikeaa! Ja jotenkin en ole ollut niin väsynyt tai voimaton, kun vähensin sokerin käyttöä.

Mutta siis ihan hävettää myöntää, mulla on taas se sama outo mielihalu kuin esikoisen aikana; minusta on ihana haistella savea, märkää betonia ja erilaisia laasteja!!! Eikä siinä vielä kaikki. Kun saunan laittaa päälle ja menee vähän vielä kylmään saunaan ja heittää löylyä, se vesihöyry joka nousee, haisee aivan taivaalliselta!!! Ja aina näiden outojen mielihalujen jälkeen minun pitää saada syödä raakaa perunaa pari palaa. Aivan outo taidan olla mutta tämä mielihalu minulla oli yhtä voimakkaana myös esikoista odottaessa!!!

Onko teillä muilla mitään outoja mielihaluja???

Nazu ja vaavi2 rv 26+2

Vierailija
7/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin Lupicaialle PALJON jaksamista! Toivotaan että lapsi jaksaa vielä muutaman viikon kasvatella itseään...

*halaa*

Eipä tässä mitään uutta...

Päivänjatkoja!

Camelot 22+6

Vierailija
8/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino on noussut jo noin 9-10 kiloa, iiks! Tosi paljon enemmän kuin esikoisesta aikanaan tässä vaiheessa ja silloin tuli yhteensä 14-15 kiloa, en muista tarkkaan. Painon nouseminen johtuu ihan mun herkutteluista, itseäni saan syyttää.

Mieliteoista: Mulla ei varsinaisia mielitekoja ole ollut, mutta esim. keitettyä kananmunaa syön tosi usein ja hyvältä maistuu. samoin jätskiä on pakko saada melkein joka päivä.

Mutta ne hajut! Ai, että mä rakastan nykyään sitä hajua mikä tulee kun kaupassa ottaa perunoita pussiin. Mun tekisi mieli notkua siinä perunakasan vieressä vaikka kuinka kauan ja haistella sitä hajua ;) Mä muutenkin tykkään vanhojen talojen kellareiden hajusta ja raskausaikana se on musta niin ihana. Täytyykin viikonloppuna taas käydä haistelemassa, kun ollaan menossa mun äidille. Siis se tuoksu/haju on niin huumaava! En tiedä, mikä mua vaivaa :) Viime raskaudessa myös sellainen raksan tuoksu, sahattu puu tai jokin siinä, niin se oli kanssa tosi hyvä tuoksu musta. Nyt en olekaaan päässyt sellaista haistelemaan.

Tää on ihan karseeta, mulle tuli ihan älytön himo lähtee kauppaan haistelemaan sitä perunalaatikkoa... Olenko outo vai mitä...

S-I ja Lumikukka samoilla viikoilla edelleen

Vierailija
9/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi Lupicaialle paljon voimia, toivotaan, että vauva jaksaa olla vielä masussa!!!! Olet ajatuksissa!!

Tuosta lapsiveden tihkumisesta.. ittellä toisessa raskaudessa lapsivettä tihkui rv 29, jouduin sairaalaan vuodelepoon ja sain kortisonia keuhkoja kypsyttämään. 9 päivää makasin sairaalassa ja sitten pääsin kotiin, tosin nostelukielto oli. Mulla tuo lapsivesi oli tullut jostain ylhäältä. Poika syntyi sitten rv:lla 37, pienikokoisena (2,6kg) ja istukka oli ruennut jo kalkkeutumaan.

Tässä raskaudessa mulla on valkovuoto ollut todella runsasta ja välillä sitä oikein lorahtaa housuihin.

Painoo mulle on tullut tähän mennessä 7 kg ja oikeesti kauhistuttaa, et paljonkohan sitä tuleekaan. Aika hyvin nuo herkut maistuu ja liikuttua ei paljoo tuu..

myttynen 25+5

10/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne asiat aina jotenki järjestyy- lapsen hoito yms. jos joudut sinne jäämään. Tärkeintä ois nyt että saisitte sen vauvan pysymään mahollisimman pitkään masussa!!

Kävin ite eilen lääkärissä suppareitten takia, kun juhannuksen aikaan tuli useamman kerran menkkamaisia juilimisiakin. Paikat oli onneksi kiinni ja kiinteät, mutta lääkäri otti näytteet streptokokista ja jostai toisestaki. Toivottavasti ne on puhtaat!

Vettä sataa ja lämmintä vaan 15 mutta eipä haittaa- säästyy rahat kun oli tarkotus mennä vielä alennuksille. :) Vaikkakin siinä mielessä huono juttu kun miehen piti tänään korjata autoa, niin mitenkähän lie onnistuu sateella...ei taida tulla hommasta mitään ja vkl ollaan taas lähössä reissuun, sitä ennen pitäs korjuutella.

Masukkiin ei liene mitään uutta. Potkuja satelee tasaiseen tahtiin ja liitoskivut/suonikohjut edelleen vaivaa. Rinnat tuntuu nyt turvonneen ja painaa varmaan tonnin per kapistus :) Esikoiselta ei tätä vaihetta tullukkaa ollenkaa.

Nyt esikoista hoitamaan.

Jääsydän rv 22+1

Vierailija
11/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa,että on ollu vähän vaisu aamu.Lupicaian tilanne on mielessä vähän väliä.Hassua kun ei toista edes oo koskaan tavannutkaan,mutta kaippa se on sitä että samassa tilateessa vois olla ihan kuka meistä tahansa.Mun ei ainakaan tarvi muuta kuin ajatella omalle kohalle,niin johan on tippa silmäkulmassa.

Paljon voimahaleja sinne Lupicaialle,missä ootkin!

Toivottavasti saatais kuulla susta pian!

Jospa sitten raapustais vähän muutakin.Aloitetaan vaikka kyssäreistä.

1.Mulla ei oo kokemusta lapsiveden tihkumisesta.

2.Painoa mää oon kerryttäny teidän muittenkin puolesta.Eli normaalipainosta on tullut 12,5kg ja ekasta neuvolasta 8kg.Että repikää siitä! Osan syystä otan kyllä niskoilleni,herkut maistuu vähän turhan usein.

Aluks stressasin aivan kauheesti painon nousua,mutta on ne ennenkin tippunu kaikki viimeistään vuoden päästä synnytyksestä.Myönnettäköön että kyllä vieläkin vähän riipasee nousta puntariin!

Lähtöpaino oli kyllä vaan 50kg,että on tässä taas totuttelemista muhkeempiin muotoihin ;)

Mitään kummallisia mielihaluja mulla ei oo.Jäätelöä himoitsen!

Aivan hykersin kun luin Nazun ja S-I:n oudoista haju mieltymyksistä!

Raskausvaivoista sen verran,että iskias vaiva jatkuu.Yölliset suonenvedot on alkanu,mutta suureksi ihmetyksekseni liitoskipuja ei vielä näy.Kuopusta kun odotin oli ne vaivat jo kovasti tässä vaiheessa karua todellisuutta.Mutta hyvä näin!Iskiaksesta johtuen mulla on takareidet ihan jämpissä ja oon välillä ihan kuin rautakanki.Monta kertaa päivässä joutuu venytellä.Jotenki on taas alkanu väsyttää,vaikka se hemppa oli kyllä raudan ansiosta nousujohteinen.Tai oisko vielä rytmit sekaisin juhannuksesta?!

Mielelläni kannan näitä vaivoja sinne lokakuulle,jos vain vauva pysyis mukana!

Kuopuksella jäi aamupuuron syönti vähälle,tais hammaslääkärissä käynti vähän jännittää.No onneks ei reikiä ollut.Nyt sitten hampaissa fluoria ja nälkä tietysti kova,mutta ei auta kai se on mentävä keksimään jotain sapuskan tynkää.Ei viittis toista nälällä huudattaa!

Päivänsäde 25+3

Vierailija
12/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon torstaina vein hakemukset ja tänään jo tuli postissa päätökset ä-päivärahasta ja pakkauksesta. Nyt vaan oottelemaan pakkaksen pakettikorttia, tulee 2 vkon sisällä :) Niin ja samantien iski paniikki, kun pitäs jostain raivata tilaa vauvan vaatteille!!!!!

13/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli painoa tullu nyt n.2kg, mutta alussa paino putos joten nyt oon muutaman sata grammaa lähtöpainon yläpuolella.

Ja siitä lapsiveden tihkumisesta ei oo kokemusta.

Himoja :) Jollaki muullaki perunalaarit vetää puoleensa? Mä voisin mennä asumaan perunoiden sekaan! Ne tuoksuu niiiin taivaalliselle..se multa siis.

Muita himoja ei taida olla..ainakaa nuita erikoisia. Vieläki tuntuu et suurinosa ruuista ennemin etoo ku vetää puoleensa.

Vierailija
14/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Ensiksikin LUPICAIALLE kovasti TSEMPPIÄ ja JAKSAMISTA tilanteeseen!! Täälläkin on kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että vauva pysyy masussa vielä jokusen viikon!![/b] Varmasti todella piinaava tilanne! Täällä ollaan hengessä mukana koko Lokakuisten voimin :)

Meijän Poju oli eilen ihmeellisen hiljainen. Illalla yleensä myllää ja jyllää niin, että meinaa masunahka revetä vaan eilen ei sitten jaksanutkaan liikkua kuin ihan parin pienen muljauksen kera! No, en mä siitä sillain huolestunut, vaikka yritin kovasti häntä herätelläkin.

Tänään onneks ollaan taas niiin oltu vauhdissa, että saattaa olla, jotta oli kääntynyt potkimaan selkään päin?!

PAINO on noussut täällä noin 8 kg (viikko sitte neuvolassa punnittu), mutta en ota siitä mitään stressiä, vaikka olen nyt viime aikoina koittanut vähän rajoittaa herkuttelua ja nyt jo toinen päivä sortumatta nameihin ;) Onpas saavutus...heh, mä olin meinaan 15 vuotta _totaalisessa_karkkilakossa eli en syönyt mitään karkkia missään muodossa! Tuossa joku aika sitte aloin lipsumaan ja alkoi mopo karata käsistä, kun maistui niiiiiiin hyvälle :P

MIELITEOISTA: Mä en ole huomannut oikeestaan minkäänlaisia makuja ja tuoksuja mitkä saisivat mut " hullaantumaan" ....Tuo perunalaarin tuoksu kuulostaa hassulta :D

Yksi asia on mitä en ole voinut ajatellakaan raskausaikana ja se on aina ennen ollut suurta herkkua: maksa!! Makkaran muodossa pystyn syömään, mutta esim. maksalaatikkoa oli ennen PAKKO saada vähintään kerran viikossa, mutta nyt ei kyllä pysty ja hyvä niin :)

LAPSIVEDEN TIHKUMISESTA: Ei ole ONNEKSI täällä ollut moista havaittavissa. Tosin valkovuotoa tulee välillä senkin edestä, mutta sekään ei ole kuitenkaan ihan vetistä, että en oo voinut erehtyä...

Olettekos jo ne vauvan VAKUUTUKSET käyneet ottamassa??! Meillä asia on kunnossa:)

Jep, ei tässä kait nyt muuta tällä kertaa!! ILLANJATKOJA!!!!

Terkuin: Je_Ni & Pikku-Isäntä 26+3

Vierailija
15/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tietää että olen monen ajatuksissa!

Täällä edelleen olen, saan jo nousta vessaan ja istua hiukan kun syön.

Lahjoin hoitajan tuomaan minut koneelle osaston aulaan ;D

Tuosta lapsivesitestistä, se ei ole luotettava jos on harrastanut seksiä parin päivän sisällä! Ihan uusi juttu minulle! Ilmeisesti jos on mahdollisuus että siellä on pienikin määrä siemennestettä niin se väärentää testin (anteeksi, hiukan ällöä mutta oikeastaan aika hassua!)

Tänään tulos näillä testeillä näytti negaa, kaksi edellistä positiivista joten tilanne on auki.

Onneksi ei ole supistellut ja kohdunsuun tilanne on hyvä.

Jos lapsivettä ei ole tullutkaan eikä supistele, voin päästä jo perjantaina kotiin, ihanaa!

Ja jos sitä on tullut, niin tulen kotiin vasta lapsen synnyttyä :(

Mies sai lomaa ja hoitaa poikaamme kotona, onneksi se murhe poistui ja kaikki tuntuu nyt olevan ihan hyvin.

Tänään vauva oli jo pää alaspäin! Yritän pysyä positiivisena ja luottaa siihen että olisikin väärä hälytys.

Jaksamista teille muillekin pienissä ja suurissa murheissa!

-lupicaia 26+3

Vierailija
16/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eilen kerennyt koneelle ja äsken kun tahkosin eilistä pinoa, tuli multa itku kun sain tietää mitä yhdelle meistä on käynyt! Isoja rutistuksia ja paljon positiivisia ajatuksia Lupicaialle!!!!

Kysymyksistä sen verran että valkovuoto on ollut todella runsasta, ja uskon että se on ollut vain ja ainoostaan valkovuotoa, ei lapsivettä.

Viimeeksi kun olen käynyt vaa' alla kolme viikkoa sitten, oli painoa tullut 6kg. Kotipuntarissa en käy, se on sopimus nlatädin kanssa, mulla kun on ollut syömishäiriö joka voi taas alkaa mörköillä jos vahdin painoani...! Vielä kaikki kuitenkin ok ton syömisjutun kanssa, olen vaan onnellisena ihastellut kasvavaa masuani ja hurmaavia muotojani;)

Äippäpakkauksesta sen verran että sen pitäis tulla viikon sisällä, kivaa!!!! Tosin sinäänsä se ei ole kivaa että pitäis kuukauden päästä muuttaa ja kun tätä tavaraa on muutenkin niiiiiiin paljon, ni saa ton pakkauksen myötä taas lisää kannettavaa! Onneks nuo tavarat ovat valmiiksi jo pakattu!

Mä sain viimeinkin ostettua tukivyön mulle, enkä voi muuta sanoa kuin: kyllä on hyvä kapistus!!! Selkäsärkyihin vyö on helpottanut kovasti, saan yöllä nukuttua paremmin kun ei tarvitse kieriskellä säryn kanssa! Vauva kapinoi tukivyötä vastaan aluksi (potki oikein urakalla), mutta nyt on ihan ok. Vielä kun keksisin häntäluun piinalliselle kivulle jonkin helpotuksen...

Olo alkaa olla taas niin vetämätön (mulla on joku kiva virus päällä, joka aiheuttaa kovaa yskää ja keuhkojen seudulla kipua) että taidan kömpiä sängynpohjalle. 2 pvää ois töissä jaksettava, sitten alkais työtön aika ja äitiysloman alkamisen odottelu.

Hyvää vointia kaikille lokamasuille!

Vimati78 ja vötkäle 24+5

Vierailija
17/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa se ei olisi lapsivettä!!! Toivon niin kovasti, että vauvasi pysyy masussa vielä piiitkäään, niin kuin on tarkoituskin. Voimia sinne kovasti! Olet kyllä ollut ajatuksissa vähän väliä koko päivän ja toivon sinulle ja vauvalle hyviä vointeja :) Onneksi tuo lapsenhoitoasia järjestyi, niin sinun ei tarvitse sitä murehtia.

Jääsydän: Kiva kun löytyi joku muukin perunalaarin haistelija. Siis se tuoksuu niin sairaan hyvälle ;) Haistakaas te muutkin seuraavan kerran kun käytte kaupassa! Nää on näitä elämän pikku iloja.

Mies tuolla nukuttaa neitiä ja sitten sen jälkeen herkutellaan (sallituilla) juustoilla ja juodaan punaviiniä pikkuisen, no mies voi juoda enemmän ja minä vähemmän. Meillä on nimittäin tänään 3. hääpäivä ja yhteensä ollaan tänään oltu yhdessä 100 kuukautta! Perjantaina mennään sitten kaksin ulos syömään ja tyttö menee mummolaan hoitoon.

Halauksia lokamassuille,

S-I kera Lumikukan

Vierailija
18/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivotaan, että selviäisitte pelkällä säikähdyksellä!

Patovahdin kysymyksiin sen verran, että lapsivedestä ei ole minkäänlaista kokemusta. Valkovuotoa mullakin on ollut paljon normaalia runsaammin, välillä ihan tuntuu kuin lorahtaisi housuun muutakin, mutta kyllä se onneksi on ollut vain valkovuotoa;) Olen muuten huomannut, että lantionpohjan lihakset ovat selvästi heikentyneet, olenkin yrittänyt päivittäin treenata ettei tule mitään ikäviä ongelmia...

Painoa mulla on tullut varmaankin noin 7 kiloa, ehkä vähän enemmän kuin esikoisesta tässä vaiheessa. Syön (ja herkuttelen!) nyt enemmän, joten siihen nähden ihan hyvin on pysynyt aisoissa. Esikoisesta taisi tulle kaikenkaikkiaan reilu 10 kiloa, eli voi olla että tällä kertaa tuleekin vähän enemmän. Ei haittaa, ainakin viimeksi lähtivät kilot tosi nopeasti ja vaivattomasti pois. Lähtöpaino suurinpiirtein sama, mutta reilu vuosi synnytyksen jälkeen kroppa luonnollisesti oli vähän " löysemmässä" kunnossa:p Luonnollisesti=laiskuutta, kun ei jaksanut riittävästi jumpata.

Mitäs muuta...Sopivasti lupailevat hellettä loppuviikoksi kun meikäläisellä alkaa loma:)

L24+6

Vierailija
19/19 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään murretta tuo tsemmpia vaan tarkoitin tietenkin TSEMPPIÄ! Pitäisköhän joskus lukea jutut läpi ennen kuin lähettää ne...