Lue keskustelun säännöt.
Nyt yli seitsemänkymppiset alkaneet näpistellä kaupasta
19.03.2020 |
Pistävät hedelmiä, irtokarkkeja ja irtopullia taskuihinsa kaksin käsin ja ovat olevinaan ettei kukaan huomaa. Ihan älytön jo, kuka pysäuttäisi nämä huligaanit?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paljain koronaisin käsinkö niitä kauhovat?