On se kauheaa, kun yhdessä perheessä isompi lapsi saa pahoinpidellä pienempää. Teen asiasta ilmoituksen, olen sen
omin silmin nähnyt. En enää katso vierestä. Itse en sellaista lapsiltani koskaan hyväksyisi. Ja tiedän kyllä, että väärin perustein lastensuojeluviranomaisille tehdystä ilmoituksesta tulee syyte, mutta mulla on todistaja. Olen muutenkin kuullut, että tämä isompi lapsi on perheen diktaattori, pompottelee äitiään minkä ehtii, ja äitinsä tanssii pillin tahtiin. Ei mitään kuria, koko suku inhoaa tätä pentua, on pahoinpidellyt muitakin pieniä kuin omia sisaruksiaan. Huostaan tuollaiset johonkin jämptiin perheeseen, missä on selkeät rajat, pienempien turvallisuus on vanhempien vastuulla, muistakaa se.
Kommentit (17)
Olen aikaisemmin ajatellut, että edestäänpähän tämän löytää, että lapsen kanssa vielä tosi isoja ongelmia edessä. En tiedä oliko sillä vaikutusta asiaan, mutta veti röökiä odotusaikanaan varmaan kolmen askin verran päivässä pahimmillaan. Säälittää se pienempi sisarus, ja äitinsä itse on tekemässä jatkuvasti perusteettomia ilmoituksia lastensuojelulle milloin miehensä ja milloin omista tutuista, ei tajua, että siitäkin voi tulla syyte jos väärin perustein ilmoituksen tekee. Eikä tajua, että omat lapset saavat elää kuin pellossa, kukaan ei kasvata eikä aseta rajoja. Siinä tulevaisuuden mummojen potkijoita ja koulukiusaajia, kun kuulevat ei-sanan ekan kerran opettajaltaan.
Tämä akka on täys bimbo niinkuin on ukkonsakkin!! Ukko soittelee pitkin maakuntaa kun akkkaansa kiusataan,ajatelkaa SAAN TÄMÄN AKAN JOKA LAUSEESTA KIINNI!! Ja nyt Duunari J. sun leikit on leikitty (ei, elä käske ukkos soittaa vieraalle miehelle et minua on uhkailtu,en aijo vetää sinua turpaan, vaan jotain aivan muuta... )
mee jo tehopakkaus nukkumaan ja huolehdi et se ukkos pysyy himas eikä laukkaa lumputa vieraissa!!!! jaksat sitte taas aamulla lasten kanssa! vaikka eipä siinä.. sinähän teet työsi yöllä ja hoidat lapset TÄYDELLIESTI päiv' ällä. siihen ei monikaan lesta-akka pysrty!
kauhuissani, kun isompi hakkasi pientä kaikella mitä käteensä sai, ja itketti pientä jatkuvasti. Ja äitinsä vain juorusi vieressä eikä ollut näkevinäänkään. Sulkee kuulemma silmänsä koko asialta vieläkin. vasta kysyin tutultani, ja hän sanoi, että vieläkin sama meno jatkuu, kun asia jäi silloin niin pahasti minua vaivaamaan.
Työssäni tapaan tällaisia lapsia välillä ja se onkin kova paikka kun joku niitä rajoja rupeaa laittamaan,mutta lapsi tarvitsee niitä ja tässä tapauksessa äitikin
Voiko olla että vanhemman lapsen kehityksessä jotain häiriötä? Ei " normaali" lapsi vahingoita toista vaikkei äiti kieltäisikään. En kyllä ymmärrä miten ap on voinut vierestä seurata puuttumatta asiaan aiemmin kuin nyt täällä av:lla... ja tämähän on juuri oikea paikka ilmaista huolensa!!!
SINÄ KÄRÄHDIT J.. Ja nyt tallennan nämä ja näytän miehellesi,onko sekin niin tollo vaan uskooko kaiken mitä sanot,no.. se tullaan näkemään
Tää ap nyt kostaa mulle päivällistä juttua ja sohii tähän minun arimpaan paikkaan,mistä olen kyllä todellakin aina kärsinyt.. mutta nyt ollaan onneksi voiton puolella,siis pojan kans
yksenne kuntoon, että tälle palstalle viitsii ehkä noin vuoden päästä tulla seuraavan kerran tulla, kun paskanpuhujat istuvat linnassa tai hullujen huoneella, ja tämän palstan taso olisi hieman noussut. Joko aikuistumisen tai rekisteröitymispakon vuoksi. Hyvästit.
Vierailija:
Tää ap nyt kostaa mulle päivällistä juttua ja sohii tähän minun arimpaan paikkaan,mistä olen kyllä todellakin aina kärsinyt.. mutta nyt ollaan onneksi voiton puolella,siis pojan kans
ja omaat paljon kavereita (missäköhän ne sun pikku-ukko ystävät on kun muut ei niitä näe) painu pehkuihin ja kerää voimia huomiseen.. Tiiän muuten yhen perheen mis on potta (joo-o paskapotta) olohuoneessa ja mökki ku mikäkin sikolätti,kuulin yheltä tutulta.. ei ole lestoja,ei mut akka vaan niin laiska ettei jaksa siivota
Siis onko ap:n juttu täysin keksitty ja tämän kyseisen lapsen " lammas" - äiti nyt sattui huomaamaan että perkules täällähän puhutaan meitin perheestä? Ei hyvää päivää... tai siis yötä, joo ehkä vuorokauden aika selvittää sekoamiset!!
Mun vieressä jos joku löis pienenpiään tai pompottas aikuisia niin ei onnistus!Minkä ikänen lapsi kyseessä?