Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan, sitoutumiskammoinen ihastunut mies

Vierailija
19.03.2020 |

Tarvisin apuanne hankalassa tilanteessa, tai en tiedä miten mun pitäisi toimia tai olla toimimatta. Oln tapaillut kohta vuoden yhtä miestä, ollaan nähty satunnaisesti n.20 kertaa. Viihdytään hyvin yhdessä, meillä synkkaa tosi kivasti ja hän on sanonut tykkäävänsä minusta paljon. On kokenut kovia aiemmissa suhteissaan ja pelkää pettymistä, ei uskalla heittäytyä suhteeseen. Tavatessamme olin juuri eronnut, nyt viimeksi tavatessamme hän sanoi että olen mennyt paljon eteenpäin ja olen paljon rauhallisempi kuin vuosi sitten. Vietimme ihanan viikonlopun yhdessä ja nyt on taas täysi radiohiljaisuus. Alkuvaiheessa viestittelimme päivittäin, nyt ainoastaan silloin kun hän ehdottaa tapaamista. Olemme puhuneet tästä asiasta, ja hän ei osaa selittää miksei viestitellä enää. Hän on kärsinyt joskus masennuksesta ja elämä on kolhinut, mutta olen nähnyt hänessä välillä merkkejä siitä että ihastus on molemminpuolinen. Ikäänkuin hän tarvisi rohkaisua, olen ihan ahdistunut tähän odottamiseen.. En voi sopia lapsivapaina viikonloppuina ohjelmaa jos hän ottaa yhteyttä.. tiedän kuulostaa hullulta, mutta minkäs teen tunteilleni. Neuvokaa mua mitä tehdä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi lakkaat pitämästä elämääsi varalla hänelle. Ryhdyt tekemään suunnitelmia vapaa-ajallesi.

Jos hän on oikeasti kiinnostunut, hän tajuaa viestin. Jos olet vaan mukavaa seuraa silloin kun on tylsää, sinulla on jo oma elämä ja voit jättää tämän miehen taaksesi.

Vierailija
2/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äärimmäisen epätodennäköistä että tuo kääntyisi tuosta enää sen paremmaksi. Hyväksy tappio ja siirry eteenpäin.

Sellaista asiaa ei ole kuin "sitoutumiskammo". Tuo nimi antaa ymmärtää, että sitoutuminen on ihmisen normaalitila ja että on epänormaalia jos sitä ei haluakaan, tai että mies kyllä haluaisi sitoutua, mutta tarvitsee siihen pystyäkseen jotain ylimääräistä tukea, maanittelua, lahjontaa, painostusta, myönnytyksiä tms. Näistä ei ole kyse. Kaikki eivät halua sellaista normaalien sääntöjen mukaista sitoutunutta suhdetta, ja se on normaalia. Valitettavan yleistä on että siitä halutaan ottaa ne hyvät ja helpot puolet, eikä oteta minkäänlaista vastuuta siitä mitä ollaan tekemässä ja ollaanko toista kohtelemassa reilusti. Koko asiaa ei edes pysähdytä miettimään.

Nykyään parisuhteita ei enää sillä lailla synny itsestään kuin ennen, vaan ne vaativat suunnittelua ja tietoista päätöstä ja panostusta molemmilta. Mies ei vaikuta olevan tällaiseen motivoitunut. Häneltä et tule saamaan mitä haluat.

Voit puhua hänen kanssaan asiasta ihan suoraan ennen kuin lopetat suhteen, mutta älä tyydy tyhjiin lupauksiin tai eleisiin. Joko mies on oikeasti mukana tai ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona jyllää ja joillakin ääliöillä on aikaa viestitellä tälläistä sontaa tänne. 

Vierailija
4/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on mielenkiinto loppunut, kyselee sua vaan kun on panoseuran puute eikä parempaa tarjolla. Se on jännää, miten se "sitoutumiskammo" on vain niitä kohtaan, jotka ei ole tarpeeksi kiinnostavia. Sen Oikean tullessa kohdalle se kammo tuppaa häipymään oitis.

Rohkaisua tässä tarvi ap, jotta lakkaisi olemasta kynnysmatto ja alkaisi elää omaa elämäänsä.

Vierailija
5/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta varmasti kaikki, tuntuu vaan niin pahalta uskoa se kun olen niin ihastunut häneen.. Hän sanoi viime kerran jälkeen että tarvitsee aikaa mutta ymmärtää että aika on rajallinen. Sanoi että yrittää suojella itseään pettymykseltä joka on aiemmin tullut..

ap

Vierailija
6/12 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne..

7/12 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?

Vierailija
8/12 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On äärimmäisen epätodennäköistä että tuo kääntyisi tuosta enää sen paremmaksi. Hyväksy tappio ja siirry eteenpäin.

Sellaista asiaa ei ole kuin "sitoutumiskammo". Tuo nimi antaa ymmärtää, että sitoutuminen on ihmisen normaalitila ja että on epänormaalia jos sitä ei haluakaan, tai että mies kyllä haluaisi sitoutua, mutta tarvitsee siihen pystyäkseen jotain ylimääräistä tukea, maanittelua, lahjontaa, painostusta, myönnytyksiä tms. Näistä ei ole kyse. Kaikki eivät halua sellaista normaalien sääntöjen mukaista sitoutunutta suhdetta, ja se on normaalia. Valitettavan yleistä on että siitä halutaan ottaa ne hyvät ja helpot puolet, eikä oteta minkäänlaista vastuuta siitä mitä ollaan tekemässä ja ollaanko toista kohtelemassa reilusti. Koko asiaa ei edes pysähdytä miettimään.

Nykyään parisuhteita ei enää sillä lailla synny itsestään kuin ennen, vaan ne vaativat suunnittelua ja tietoista päätöstä ja panostusta molemmilta. Mies ei vaikuta olevan tällaiseen motivoitunut. Häneltä et tule saamaan mitä haluat.

Voit puhua hänen kanssaan asiasta ihan suoraan ennen kuin lopetat suhteen, mutta älä tyydy tyhjiin lupauksiin tai eleisiin. Joko mies on oikeasti mukana tai ei ole. 

Kesäkuun paras kommentti.

Vierailija
9/12 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitoutuu kun löytää naisen johon haluaa sitoutua. Sellaista ei todellakaan ole kuin sitoutumiskammo. Kummasti avioliittokammoiset, ikisinkut ja lapsia haluamattomat miehet, sen oikean kohdalla toimii nopeastikin ja päättäväisesti.

Vierailija
10/12 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta varmasti kaikki, tuntuu vaan niin pahalta uskoa se kun olen niin ihastunut häneen.. Hän sanoi viime kerran jälkeen että tarvitsee aikaa mutta ymmärtää että aika on rajallinen. Sanoi että yrittää suojella itseään pettymykseltä joka on aiemmin tullut..

ap

Kuulostaa tosi mukavalta ihmiseltä, joka ei nyt oikein ole riittävän ihanstunut sinuun. Jatka matkaa.

Vierailija
11/12 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäydyin tällasesta jutusta pois, vaikka olihan se tuskasta, koska alku oli niin älyttömän lupaava. Melkein jouduin katkomaan sormeni irti etten näpyttele viestejä sinne suuntaan. Mutta alkoi kaikenlainen ihmeellinen pelleily, vetäytymiset ja hiljaisuudet ym. enkä sitten jääny kattelemaan touhua. Tajusin, että juttu meni siinä pilalle enkä osaisi ikinä enää luottaa tähän mieheen enkä suhteeseen, se oli tärkeä oivallus Nyt tästä kulunu kolme kuukautta ja menossa treffeille uuden ihmisen kanssa, että alkaa ikävä helpottamaan ja näen jo selkeämmin että oltiin täysin sopimattomia toisillemme :) Veikkaan että aika moni nainen noita hänen stooreja on kuunnellu ennen minua ja minun jälkeen...eikä ole enää minuunkaan yhteyttä ottanut ja se on tietenkin helpottanut päätöksessä pysymistä. Muuten voisi olla heikkoja hetkiä, että sitä tapaisi kuitenkin ja päätyisi uudestaan sänkyyn kun siellä asiat sujui hyvin jne. Harmittaa tällaset ikisinkut, kun alkuun lähtevät juttuun täysillä mukaan ja sitten pakittavat yhtä täysillä siitä pois. Mikähän järki tossakin on?

Vierailija
12/12 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee palstalaisten raja? Vuodessa? Puolessatoista vuodessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi