Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Multa otettiin tänään koronatesti. Kamala tunne, kun puikko tungetaan syvälle nenään!!

Vierailija
19.03.2020 |

Ja pidetään sitä vielä 10 sekunnin ajan. Hengittele siinä sitten rauhallisesti suun kautta, kuten ohjeistus kuului.

Toivottavasti tulos olisi positiivinen, niin saisin immuniteetin tätä tautia vastaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko?

Vierailija
2/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu sit kertomaan tänne miten kävi.

Mistä sait tartunnan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla niin varma, ettet kuole siihen?

Vierailija
4/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mä sain kylmiä väreitä tuosta kuvauksesta!

Vierailija
5/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas, ei tuntunut miltään;D

Vierailija
6/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun saat koronan ja mitä teholla työnnetään sun keuhkoihin.

Vierailija
7/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tulos? Saitko vastauksen odottaessa?

Vierailija
8/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä olen saanut tartunnan. Olen ollut Italiassa helmikuun alussa, mutta siitä on liian kauan ollakseen sieltä peräisin. Luultavimmin olen saanut sen jostain muualta, mikäli siis olisi koronaa.

En usko kuolevani tähän. Tauti on jo vähän hiipumaan päin, toivon sen väistyvän. Heti paranemiseni jälkeen minulla aloitetaan hoidot, joiden aikana saatu korona-tartunta veisi luultavasti hyvin nopeasti teholle.

Vierailija
9/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli tulos? Saitko vastauksen odottaessa?

Tulosten saamiseen menee pari päivää. Saan tuloksen joko huomenna tai ylihuomenna.

Vierailija
10/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuiko?

Ei varsinaisesti sattunut. Kirveli ja tuntui erittäin epämiellyttävältä. Sen jälkeen silmät ja nenä vuotivat vähän aikaa. Ja vielä pari tuntia näytteenoton jälkeen tuntuu vähän kirvelyä "jossain syvällä pääkopassa". Vaikea paikallistaa missä.

Vierailija
11/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noiden testien pitää olla noin ihmeellisiä ja hankalia? :o

Vierailija
12/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta toimenpiteeltä. Itse varmaan pyörtyisin tai panikoisin.

Vierailija
13/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hermoilisin enemmän verikoetta. Verikokeet on ihan kamalia😱

Vierailija
14/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta otettiin tiistaina testi. Vielä en ole saanut tuloksia. Odotellaan. Eipä tässä ainakaan tartuntaketjua pääse enää jäljittämään.

Vierailija
15/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä tiedät saavasi immuniteetin sen sairastettuasi? Eihän sitä vielä tiedetä.

Vierailija
16/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verikoe on ihan lasten leikkiä tän rinnalla. Siinä riittää kun ei katso mitä tehdään, tää tuntuu ikävältä siis koko sen 10 sekunnin ajan (laskin mielessäni hiiiitaaasti kun näytepuikkoa pidettiin nielussa, ja pääsin itse 20:een). Mutta hoitaja käytti sekuntikelloa, että luultavasti aika oli oikeasti sen 10 sekuntia.

Vierailija
17/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä tiedät saavasi immuniteetin sen sairastettuasi? Eihän sitä vielä tiedetä.

Niin, eihän siitä voi olla varma. Mutta jos sitä ei tulisi, niin maailmassa pitäisi olla paljon enemmän tapauksia, joissa sairauden olisi saanut kahdesti tai useammin. Nyt ne kaksi epäiltyä tapausta, joissa sama ihminen on saanut taudin kahdesti, on mitä luultavimmin ollut virheellisiä positiivisia tai virheellisiä negatiivisia testituloksia.

Vierailija
18/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verikoe on ihan lasten leikkiä tän rinnalla. Siinä riittää kun ei katso mitä tehdään, tää tuntuu ikävältä siis koko sen 10 sekunnin ajan (laskin mielessäni hiiiitaaasti kun näytepuikkoa pidettiin nielussa, ja pääsin itse 20:een). Mutta hoitaja käytti sekuntikelloa, että luultavasti aika oli oikeasti sen 10 sekuntia.

Toivottavasti tehtiin muutakin kun pidettiin nielussa. Sitä puikkoa pitää hangata siellä, että saadaan hyvä näyte.

Vierailija
19/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsit testiin?

Vierailija
20/32 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tehtiin muutakin kun pidettiin nielussa. Sitä puikkoa pitää hangata siellä, että saadaan hyvä näyte.

Luultavasti hangattiin ja pyöriteltiin, eiköhän näytteenottaja osannut hommansa. Koetin keskittyä laskemiseen ja hengittämiseen.