Kummasti nyt se tt-tuki kelpaisi sille pienyrittäjälle joka vasta haukkui kaikki tuensaajat pohjasakaksi
Kannattaa varmaan katsoa peiliin kun ensimmäin tt-tuki päätös kolahtaa postiluukusta. Miltä se pohjasakka oikein näyttää.
Kommentit (14)
Tämän koronaviruksen myötä on ainakin yksi positiivinen ilmiö tullut tälle palstalle: Työttömiä ei haukuta päivittäin usean ketjun voimin.
Yrittäjät eivä saa mitään ennen kuin lopettavat.Ymmärrän kyllä hänen huolensa.Nostan hattua että vielä joku uskaltaa yrittää normaalisti ei huumeilla.Niin sinunkin pitäisi jos olet jonkun firman työntekijä.
"On hei ihan sun oman tekemisen ansiota teetkö konkan vai et"
T:kokoomus
No kukas se sitten oli joka vasta haukkui? Tarviiko sen perusteella yleistää sitten?
Lakatkaa jo asettelemasta pienyrittäjiä ja palkansaajia vastakkain.
Onko todellakin joku pienen kahvilan pyörittäjä niin kamala ihminen? "Alkoi hommaan vaan koska kuvitteli käärivänsä mahtavat voitot niilla korvapuusteilla! Nyt saa turpiin!"
Ihan kauheeta mielestäni että menettävät asiakkaita. Toivottavasti useat onnistuvat myymään netin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet näitä typeriä aloituksiasi? Mitä hyödyt siitä että tukit palstan näillä?
🙋🏼♀️ Palstalle on saatu uusi jankkaaja-hullu. Kivaa vaihtelua äiti-hullun, ikiksen, harmaa näädän ja muiden vakio hullujen joukkoon
Vierailija kirjoitti:
Onko todellakin joku pienen kahvilan pyörittäjä niin kamala ihminen? "Alkoi hommaan vaan koska kuvitteli käärivänsä mahtavat voitot niilla korvapuusteilla! Nyt saa turpiin!"
Ihan kauheeta mielestäni että menettävät asiakkaita. Toivottavasti useat onnistuvat myymään netin kautta.
Ai kahvia ja korvapuusteja? :o
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta työttömiä, lomautettuja ja irtisanottuja ei sitten saa enää ikinä haukkua tässä maassa loisiksi, lokeiksi tai muuten inhottavasti. Sovitaanko näin? Alatteko muuten kohta olla perustulon kannalla? Ja myyttekö mulle Vuittonin kassin satkulla?
Mä oon ajatellut vähän samaa esim. Venetsiasta ja Barcelonasta. Paikalliset on proteistoinu turismia vastaan ja käyttäytyneet töyjeästi tyristeille. Nyt on turistit poissa, mutta niin on elinkeinokin. Mahtaako niillä nyt muuttua ääni kellossa?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ajatellut vähän samaa esim. Venetsiasta ja Barcelonasta. Paikalliset on proteistoinu turismia vastaan ja käyttäytyneet töyjeästi tyristeille. Nyt on turistit poissa, mutta niin on elinkeinokin. Mahtaako niillä nyt muuttua ääni kellossa?
Tuskinpa.
Itse asun Lapissa, ja täällä protestoidaan turismia, kaivosteollisuutta, tuulivoimaa ja ihan kaikkea sellaista vastaan, joka voisi tuoda työpaikkoja ja hyvinvointia. Vaikka väki on köyhää ja työttömiä on hitosti. Ihmiset on tyhmiä.
Harva tuen saajia haukkuu. Ainoastaan niitä pitkäaikaistyöttömiä, jotka eivät edes hae töitä.
Ikävä kyllä tunnen laiskan sukuni takia useamman tälläisen ihmisen. Uskokaa pois, että työnvieroksujia suomessa riittää!
Vierailija kirjoitti:
Harva tuen saajia haukkuu. Ainoastaan niitä pitkäaikaistyöttömiä, jotka eivät edes hae töitä.
Ikävä kyllä tunnen laiskan sukuni takia useamman tälläisen ihmisen. Uskokaa pois, että työnvieroksujia suomessa riittää!
Onpas sinulla laiska suku. Minulla on iso suku, eikä yhtään työnvieroksujaa joukossa. Muutama juoppo löytyy mutta kyllä hekin nuorena vielä olivat työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä ainakin haukutaan kaikki työttömät ja tt-tukea tarvitsevat ja heitä kutsutaan loisikis. Yleensä nämä mainitsevat vielä olevansa itse yrittäjiä.
JESS!