Ruusufinni ja aurinkorasva
Hei te joilla on ruusufinni. Mitä aurinkorasvaa käytätte? Tuntuu, että kaikki rasvat tukkii ihon ihan täysin...
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viime vuonna Acon kasvoille tarkoitettua, sellainen kapea putkilo. Ei tuottanut mitään ongelmia. Käytän myös mineraalimeikkiä, joka suojaa hyvin, vedenkestävänä pysyy hikoillessakin kohtuullisesti. Laitan alle riisipuuteria primeriksi, niin sekin imee kosteutta.
Kiitos!
Minulle ihotautilääkäri suositteli tätä: La Roche Posay Anthelios Shaka Fluid SPF50+
Ohut ja matta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli viime vuonna Acon kasvoille tarkoitettua, sellainen kapea putkilo. Ei tuottanut mitään ongelmia. Käytän myös mineraalimeikkiä, joka suojaa hyvin, vedenkestävänä pysyy hikoillessakin kohtuullisesti. Laitan alle riisipuuteria primeriksi, niin sekin imee kosteutta.
Mikä siis on vedenkestävää? Ei tavallinen mineraalipuuteri ole, vai tarkoitatko jotain tiettyä mineraalimeikkiä?