Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruusufinni ja aurinkorasva

Vierailija
19.03.2020 |

Hei te joilla on ruusufinni. Mitä aurinkorasvaa käytätte? Tuntuu, että kaikki rasvat tukkii ihon ihan täysin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime vuonna Acon kasvoille tarkoitettua, sellainen kapea putkilo. Ei tuottanut mitään ongelmia. Käytän myös mineraalimeikkiä, joka suojaa hyvin, vedenkestävänä pysyy hikoillessakin kohtuullisesti. Laitan alle riisipuuteria primeriksi, niin sekin imee kosteutta.

Vierailija
2/4 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli viime vuonna Acon kasvoille tarkoitettua, sellainen kapea putkilo. Ei tuottanut mitään ongelmia. Käytän myös mineraalimeikkiä, joka suojaa hyvin, vedenkestävänä pysyy hikoillessakin kohtuullisesti. Laitan alle riisipuuteria primeriksi, niin sekin imee kosteutta.

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihotautilääkäri suositteli tätä: La Roche Posay Anthelios Shaka Fluid SPF50+

Ohut ja matta.

Vierailija
4/4 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis on vedenkestävää? Ei tavallinen mineraalipuuteri ole, vai tarkoitatko jotain tiettyä mineraalimeikkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi