Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppakeskus Hertsin avajaiset Helsingissä kiinnostaa kovasti ikäihmisiä

Vierailija
19.03.2020 |

Kauppakeskus Hertsin avajaiset Helsingissä aiheuttivat tungoksen koronaviruksesta huolimatta.

Hertsi avasi ovensa pitkän odotuksen päätteeksi torstaiaamuna kello kymmenen Helsingissä. Suomalaiseen tapaan nähtiin yleisöryntäys. Paikalla oli jonkin verran lapsiperheitä mutta myös vanhoja ihmisiä.

Ikäihmiset ovat kansoittaneet kauppakeskusta pitkin päivää ja edelleenkin keskuksessa on ikäihmisiä.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006445170.html?share=0845392af6e0eeb…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole karanteenista tai koronasta tietoakaan kun kävelee Hertsissä. Käytävillä kantasuomakaiset seisoo, juttelee, niistää ja yskii.

Hävetkää!

Vierailija
2/6 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole karanteenista tai koronasta tietoakaan kun kävelee Hertsissä. Käytävillä kantasuomakaiset seisoo, juttelee, niistää ja yskii.

Hävetkää!

Voiko olla ahneempaa kuin suomalaiset eläkeläiset. Minä minä minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELSINGIN sosiaali- ja terveystoimen apulaispormestari Sanna Vesikansa (vihr) kertoo soittaneensa Hertsin kauppakeskuspäällikölle vakavan puhelun aiheesta.

Vierailija
4/6 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, mä unohdin koko homman vaikka kävelenkin ohi joka päivä. :D

Vierailija
5/6 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta! Samaan aikaan kun koulut on suljettuna ja osa nuorista heitteillä, käävät juoksentelevat ympäri kyliä, vaikka se on kielletty! Leviäisipä se korona äkkiä ja pyyhkäisisi nuo itsekkäät ihmiset pois.

Vierailija
6/6 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää ottaa kumiluodit, etälamauttimet ja kyynelkaasu viranomaisten toimesta käyttöön ja ajaa joka ikinen vanhus kotiinsa tai putkaan jos ei tottele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän