Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia N73, onko kenelläkään?

Vierailija
28.07.2008 |

Onkohan ihan hyvä puhelin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvä on ollu..kamera on tosi selvä ja tarkka=) videokuvaa saa tosi pitkän pätkän mahtuun..ei mitään valittamista.

Vierailija
2/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti kytkykaupalla itelleni ko puhelimen ja nyt ottaa päähän.

Puhelin on äärettömän hidas, esim näppäinlukon avaaminen kestää melkein minuutin, puhumattakaan muista toiminnoista.. Soittoäänet ei toimi niinkuin pitäisi vaan aina soi se nokian tunnari. Enkä ole löytänyt muistikorttia joka natsaisi tähän puhelimeen...yms. Onneksi sopimus päättyy syyskuussa, sitten vaihttu luuri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole noita kolmosen mainitsemia ongelmia. Ihan hyvin toimii kamerat ja soittoäänten vaihdot jne. Mun 2 v. soppari loppuu kohta, täytyy katsoa jatkanko tuolla, vai katselenko mitä uutta on tullut markkinoille. Ihan positiivista komenttia voin antaa.

Vierailija
4/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama malli menee itsestään kiinni useita kertoja päivässä = erittäin rasittavaa. Vein just huoltoon.

Vierailija
5/5 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama malli menee itsestään kiinni useita kertoja päivässä = erittäin rasittavaa. Vein just huoltoon.

mulla oli ihan sama vika saman puhelimen kans, lisäksi puhelin on latauksen yhteydessä ottanut pari kertaa ihan kunnolla lämpöä. Softapäivityksen jälkeen olisko muutaman kerran sammunut itsekseen, silloinkin parina kertana ollut syynä (erittäin pieni, tyyliin tipahti 5cm korkeudelta pöytään) kolaus.

muuten ihan ok puhelin. Ei mitään kamalia hitauksia ole ollut. Tykkään kun on bluetooth ja kunnon kamera (ihan ok kuvia ottaa puhelimeksi), minä en sen enempää toimintoja periaatteessa tarvitse. Kunhan kalenterin saan synkattua työkoneelta ja pystyy soittamaan ja tekstaamaan :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi