Finnairin "pelastuslennot" Malaga-Hki
Törkeää rahastusta, jos hinta on 980€! Yli 70v sukulaiseni jää nyt sitten jumiin sinne, kun ei ole varaa maksaa. Oli lippu toiseen lentoyhtiöön, joka ei lennä.
Kommentit (11)
Kannattaa kysellä Porvoon suoria lentoja.
Markkinaehtoinen hinta. Kilpailua ei ole, kun muut yhtiöt eivät katso kannattavaksi lentää. Kyllä ottaisin vaikka lainaa, jos oma kassa ei tuota lipun hintaa kestäisi ja olisi tärkeää saada lähimmäinen tai päästä itse Suomeen. Mutta mitä kukin arvostaa.
Ja ainahan ne Malagan lennot on olleet kalliita haluttuna sesonkina.
Otapa huomioon, että kone lentää toiseen suuntaan tyhjänä, eli lippujen hinnan pitäisi kattaa edestakaisen lennon kulut.
Tuossa ei muutenkaan ole pienintäkään järkeä. Nyt sieltä oikein hakemalla haetaan eläke-ikäisiä ja muita riskiryhmäläisiä tartunnan saaneita jotta varmasti saadaan sairaanhoito tukkoon. Eihän lennolla tarvitse olla kuin muutama oireeton tartunnan saanut niin sen jälkeen se virus on kaikilla koneessa.
En kyllä ymmärrä koskaan ihmisiä, jotka lähtee viimeisillä rahoillaan toiselle puolelle Eurooppaa tai maapalloa. Mitä vain voi sattua.
Vierailija kirjoitti:
Milloin hän lähti sinne?
Hän on ollut siellä koko talven. Paluulennon piti olla ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei muutenkaan ole pienintäkään järkeä. Nyt sieltä oikein hakemalla haetaan eläke-ikäisiä ja muita riskiryhmäläisiä tartunnan saaneita jotta varmasti saadaan sairaanhoito tukkoon. Eihän lennolla tarvitse olla kuin muutama oireeton tartunnan saanut niin sen jälkeen se virus on kaikilla koneessa.
Lentokoneen ilmastointi on niin tehokas, että yksi ei tartuta koko konetta. Ja oireilevia tuskin lennolle otetaan.
Olen Facebookin Espanja-ryhmässä, ja muuten kyllä aurinkorannikolla asuvat jaksaa viimeiseen asti haukkua Suomea kun on niin kamala kateellisten maa jossa ei voi kukaan järkevä asua, mutta auta armias kun korona on iskenyt Espanjaan, niin ensimmäisenä ollaan jonossa tulossa Suomeen ”jotta päästään kunnon hoitoon”. Parhaimmillaan tullaan vielä useamman välilaskun kautta jotta varmasti jostakin saadaan tartunta ja kahden viikon karanteenithan ei ainakaan minua koske kun ihan nopeasti vain kaupungilla pistäydyn asioilla ja moikkaamassa sukulaisia muutaman kerran päivässä.
Nauratti, kun joku tutun tuttu oli tehnyt Facebookiin postauksen, jossa kyseli Finnairin VASTUUTA kun hän ei pääse talviasunnoltaan Kanariansaarilta Suomeen ja pauhasi, että miten Finnair kehtaa jättää suomalaiset pulaan kun ei järjestä tarpeeksi lentoja kotiin. Ihan kuin Finnairilla olisi joku vastuu tuoda jokainen suomalainen jokaisesta maailman kolkasta Suomeen. Ei se mikään hyväntekeväisyysjärjestö ole.
En voi käsittää osan suomalaisten itsekkyyttä, etenkin hieman vanhemman polven. Minulla ei ole mitään vastuuta, mutta minulle kyllä kuuluu jokainen oikeus.
Milloin hän lähti sinne?