Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

söpöä:) Poika mummula hoidon jälkeen..

Vierailija
27.06.2006 |

Poika 1v9kk juoksi ovelle vastaan ja tuli syliin, otti molemmin käsin psokista kiinni ja hieroi naamaa omaani vasten ja sanoi " ikävä, äiti lakas!" ja antoi pusun! Pienistä asioista se äidin sydän onnesta pakahtuu:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sen joka kerta, jos olen jossain käymässä.

Se on niin hellyyttävää ja ihanaa, että meinaa aina kyynel tulla. :)

Vierailija
2/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että mikä on kun meidän poika (vähän vanhempi) on aina ollut tosi myrtsi kun olen tullut hakemaan :(. Siihen tyyliin ettei edes päälle katso ja häipyy toiseen huoneeseen! Nyt viimeksi tuli ensimmäistä kertaa ovelle hymyilevänä ja tuli heti halaamaan kun sanoin että tules halaamaan äitiä tms. Aikaisemmin on tuntunut tosi kamalalta, kun olen ajatellut että mulla ja pojalla on tosi hyvä ja läheinen suhde. Aina on epäilys iskenyt mummolareissun jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo myrtsinä olohan juuri osoittaa, että lapsi välittää ja tykkää äidistä. Hän vain näyttää sen tuolla lailla eli osoittaa mieltään siitä, että äiti on lähtenyt pois ja jättänyt hänet. Niinhän ne lapset usein toimivat, eivät ole näkevinään, kun äiti sitten tulee takaisin.

Vierailija
4/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ekat 3 vuotta ei olis voinut poikaa vähempää kiinnostaa äiti... Siltä ainakin tuntui kun 2,5-vuotiaana jopa ilmoitti, että ei tykkää äidistä. Olemme olleet läheisiä jne, mutta poika ei ole oikeastaan koskaan osoittanut erityisemmin hellyyttä minua kohtaan. Nyt lähemmäs 4-vuotiaana äiti onkin niin pop, että välillä jopa ahistaa. Ennen isä kelpasi ihan yhtä lailla kuin äitikin, mutta nyt on vaan äiti äiti äiti. " Äiti sä olet mun ykköskultarakas!"

Olen päättänyt nauttia nyt. Kyllä minä se tiedän, että poikani rakastaa minua ja on aina rakastanut. Sitähän lapsi rakastaa, kenelle uskaltaa kiukutellakin!

Vierailija
5/5 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten kohtasimme, tytär purskahti itkuun ja sanoi: kun mulla on ollut teitä niin ikävä. Ressukka. Hauskaa oli kuullema ollut, mutta ikävä silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi