Suomi laihtuu corona-karanteenin aikana
Tuskin kovin monta ylipainoista henkilöä on Suomessa muutaman kuukauden kuluttua.
Kommentit (14)
Tai sitten lihoo kun ei ole muuta tekemistä kuin istua kotona ja tunkea herkkuja naamaan.
Just ihmettelin kun lenkkipolulla ei näkynyt ketään.. miten ne tekosyyt ”ei ole aikaa urheilla” nyt menikään 🤔
Nyt on todella riskialtista lähteä hakemaan kaupasta karkkipussi tai kaljapullo. Vaikka kauppoja kuinka siivotaan, siellä on jatkuvasti sairastuneita ihmisiä, monet oireettomia, jotka tarttuvat tahtomattaan muita.
Ai kun ruokakaupoista hamstrattiin ensimmäisenä karkit ja jäätelöt, ja Alkossa käynyt ennätysmäinen kuhina? Kyllä siinä sohvalla maatessa ja herkutellessa laihtuu, juu.
Saadaan vielä kansanterveys aiempaakin pahemmin retuperälle, jos tämä pitkään jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten lihoo kun ei ole muuta tekemistä kuin istua kotona ja tunkea herkkuja naamaan.
Tämä on todennäköisempää, niin lomallakin yleensä käy. Mutta vaikka tulisikin nälkiinnyttyä ja laihduttua, niin sellainen johtaa painonnousuun lähtöpainon yli heti kun ruokapula päättyy.
Minä olen käynyt joka päivä kaupassa. Menen seitsemältä. Tänään kaupassa oli 4 asiakasta minun lisäkseni. Eilen oli viisi. Puolelta päivin kauppa on jo täynnä + kahvila, joka on kaupan vieressä.
Meidän Prismasta loppui suklaa ennen hernekeittoa.
Salaattiakin on ollut joka päivä saatavana...
Minulla ei ole pakastinta. Vähän harmittaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä varaakin. ”Normaali” naisen paino alkaa nykyään kasilla tai ysillä sit vielä oikeat läskit päälle. Kestää ainakin ravinnotta ainakin kaksi vuotta ennen nälkäkuolemaa. Puoli miljoona Kcalia varastoituneena.
Hyvä että miehet ovat kaikki niin hoikkia.
En usko että parissa kuukaudessa ehtii kaikki ylipainoiset kadota Suomesta. Eikös kaljaakin ole hamstrattu, ja yhtä hyvin voi ostaa karkkiakin varastoon. Heräteostokset vähenevät ja ihmiset ulkoilevat enemmän, mutta toiset saattavat syödä enemmänkin kuin normaalisti kun on kaapit täynnä ruokaa, ja pitää itse päättää päivärytminsä.
Onneksi päälle sadan kilon miesmursut ovat v*tun viehättäviä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt joka päivä kaupassa. Menen seitsemältä. Tänään kaupassa oli 4 asiakasta minun lisäkseni. Eilen oli viisi. Puolelta päivin kauppa on jo täynnä + kahvila, joka on kaupan vieressä.
Miksi käyt? Tämä on vastuutonta. Osta viikoksi kerrallaan, niin voit jättää kuusi täysin tarpeetonta eri tartunnansaamis- ja -levittämismahdollisuutta väliin.
Lomalla lihotaan, ei laihduta! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt? Tämä on vastuutonta. Osta viikoksi kerrallaan, niin voit jättää kuusi täysin tarpeetonta eri tartunnansaamis- ja -levittämismahdollisuutta väliin.
En jaksa kantaa niin paljon ostoksia yhdellä kertaa. Oletko koskaan punninnut kauppakassia? Helposti kolmenhengen taloudessa kauppakassille tulee painoa.
No on kyllä varaakin. ”Normaali” naisen paino alkaa nykyään kasilla tai ysillä sit vielä oikeat läskit päälle. Kestää ainakin ravinnotta ainakin kaksi vuotta ennen nälkäkuolemaa. Puoli miljoona Kcalia varastoituneena.