Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttaako koronavirus ripulia?

Vierailija
18.03.2020 |

Vai miksi ihmiset hamstraavat WC-paperia?

Meillä on lähes koko perhe ripulitaudissa, joten vessapaperin kulutus on normaalia suurempi. Jouduin sen vuoksi ostamaan tänään lisää sitä. Kaupassa vessapaperihylly oli melkein tyhjä. Ei ollut ollenkaan isoja paketteja, joten piti ostaa kaksi pienempää pakettia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle ihan virallistenkin lähteiden mukaan aiheuttaa, mutta ei mikään ripuli vaadi paali tolkulla paperia. Tässä mennään nyt suuren maailman mukaan kun Hong Kongissa oli vessapaperirekka ryöstetty ja ihmiset unohtaa että meillä sitä tuotetaan koko ajan kotimaassa melkoisia määriä. Eli paperi ei lopu.

Vierailija
2/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli ja aivastus on ikävä kombo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt vissiin korona ja ripulia tulee. Keuhko-oireet vasta alussa mutta keuhkoihin jo sattuu.

Vierailija
4/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuukaus sit kaamee ripuli. Oiskohan ollut koronaa?

Vierailija
5/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aiheuttaa sitäkin, mutta harvemmin.

Vierailija
6/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Miksi kirjoitat näitä turhia ttrollauksiasi?

Kyllä sekin löytyy oireista. Vakava asia.

Vierailija
7/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapaniikki aiheuttaa ripulia.

Vierailija
8/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku paniikkireaktio/suojamekanismihan se on. Sinänsä ihan hellyyttävää, USA:ssa nimittäin on hamstrattu aseita.

9/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapaniikki aiheuttaa ripulia.

Huuuuaaa, mullekkin tulee ripuli kun kuuntelee näitten idi##tien ripulointia.

Vierailija
10/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsella vatsataudin oireet, vaikka ollaan oltu viikko eristyksissä. Mikä vatsatauti itää viikon tai pitempään?

Vierailija
11/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se joillekin aiheuttaa. Itse tässä juuri pohdin, että onko mulla koronatartunta vaiko ei. Viime viikon lopulla oli noin 3pv ripulia ja ruoka ei maistunut, nyt vatsa on normalisoitunut, mutta keuhkoissa ja keuhkoputkessa on lieviä "tuntemuksia". Ei kunnollista kipua kuitenkaan, mutta jotain outoa. Muuten olo täysin normaali ja pirteä ja olen kevyesti treenannutkin, kun ei mitään hengitysvaikeuksia tai muuta ole.

Vierailija
12/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin lyö pakin vilkkaalle kun juon iltasella ressiin aina puoli laattikkoo kaljaa.

Aamulla aina tulee junassa ripulia housuun ja usein pääsen vaihtaa aluhousut vasta sitten kun kauppa aukeaa, niin on kiire hyllyttää tavaraa nykyään heti aamusta.

Vierailija
13/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistoon virusta voi päästä nielusta.

Näin koronavirus vaikuttaa kehossa

Virus tunkeutuu hengistyselinten epiteelisoluihin, monistuu niissä ja infektoi taas uusia soluja. Useimmille oireet jäävät lieviksi, mutta pienellä vähemmistöllä keuhkot voivat lopulta pettää.

https://dynamic.hs.fi/a/2020/koronakehossa/ 

Vierailija
14/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se joillekin aiheuttaa. Itse tässä juuri pohdin, että onko mulla koronatartunta vaiko ei. Viime viikon lopulla oli noin 3pv ripulia ja ruoka ei maistunut, nyt vatsa on normalisoitunut, mutta keuhkoissa ja keuhkoputkessa on lieviä "tuntemuksia". Ei kunnollista kipua kuitenkaan, mutta jotain outoa. Muuten olo täysin normaali ja pirteä ja olen kevyesti treenannutkin, kun ei mitään hengitysvaikeuksia tai muuta ole.

Sama.

Vierailija
15/15 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuloikaa vaan hihaan ja peskää kädet. Ei mitään paperia tarvita.