Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottajat ja korona

Vierailija
18.03.2020 |

Montakohan odottajaa on tänävuonna synnyttämässä?(Itsekkin olen). Monesko tulossa?Pelottaako sinua jos sairastut koronaan, mitä tuntemuksia tai ajatuksia siitä?. Tai onko sinulla laskettu aika maalis-kesäkuun aikana? Itse synnytän näillä näkymin kesäkuussa ja pelkään koronaa ihan hitosti. Eikös vielä ollut, että tukihenkilökään ei pääse mukaan synnytykseen tässä koko koronaaikana😟

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen peloissani.Miksihän odottajat poistettiin riskiryhmästä vaikka millään ei ole todistettu oikeasti,että korona ei ole vaaraksi odottajalle.Entäpä jos vaikka yskii nii että istukka repeää tai pyörtyy kuumeesta tai vedet menee..tai vastasyntynyt saa kotonani.

Vierailija
2/2 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ensimmäistäni. Ja tosiaan, vaikka on sanottu, että emme kuulu riskiryhmään, niin arveluttaa todella paljon tää tilanne. Töitä teen etänä, kun siihen on mahdollisuus ja työnantajankin suositus. Kaupassa kävin kuitenkin tänään lounasta hakemassa.

Sairastin jo tavallisen flunssan raskausaikana ja sekin oli ikävää, kun en halunnut syödä lääkkeitä. Nyt jos saisi tämän viruksen rajujen oireiden kera niin olisi tosi ikävää. Puhumattakaan jos vaikuttaisi sittenkin vauvaan jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi