Kumpi on kiihottavampi: kuuma 25v mies vai kuuma 45v mies?
Edellyttäen, että molemmat hyvännäköisiä, erona vain ikä.
Kerro myös oma ikäsi ja sukupuolesi.
Kommentit (10)
Riippuu täysin miehestä. 🙄
Pakko olla miehen tekemä aloitus, kun luulee, että se riittää, että on hyvännäköinen.
N50+ kirjoitti:
Riippuu täysin miehestä. 🙄
Pakko olla miehen tekemä aloitus, kun luulee, että se riittää, että on hyvännäköinen.
Tämä on käsittääkseni vain vastine sille eiliselle ”Kumpi on kiihottavampi: kuuma 45v nainen vai kuuma 25v nainen?”-aloitukselle.
45-v. on kuumempi koska olen itse samaa ikäluokkaa. 25-v. voi olla hyvännäköinen mutta harvemmin kuuma (=seksuaalisesti haluttava).
Ja siis nainen olen
Vastaukset tulee luultavasti olemaan kuten tutkimustenkin mukaan:
Miehet tykkäävät parikymppisistä riippumatta siitä minkä ikäinen mies itse on, ja naiset taas tykkäävät läpi elämänsä omanikäisistään.
Eli nää ei kohtaa koskaan.
Seksin kannalta hiukan nuorempi on parempi. Kumpikaan noista ei ole hyvä ikä minulle. Toinen liian nuori, toinen liian vanha.
Riippuu ihan siitä, että kuinka kuumasta tykkää. Jos esim. Nuorempi on 80 C° ja vanhempi 110 C°
Tai jos toisella on vaan kuumetta ja toisella ei. Kiihotutko kuumeesta vai riittääkö, että on vaan kipeä jollain tavalla? Mites perus nuha uppoo?
No yllättäen tuo 25 olis tosi kuuma idea!
M42
Kuuma 45v. Eli ei kaljamahaa, hymyilevä, hoidetut hampaat, huumorintajuinen, miellyttävät kasvot. 25v voisi olla mun lapsia, ovat liian nuoria.
T. N45