Miksi mikrokuvut ovat aina liian matalia niin, että ne osuvat ruokaan?
Joutuu jatkuvasti pesemään niitä kun ovat epähygieenisiä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka järjetön keko ruokaa sulla on lautasella? Ei ole ikinä ollut samaa ongelmaa.
Kokeilepa lämmittää ruokaa kulhossa.
En kyllä ikinä ole tähän ongelmaan törmännyt. Mikrokupu ostettu ikeasta ja aika paljon saisi pinota ruokaa, että ruoka koskisi kupuun 🤔
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikinä ole tähän ongelmaan törmännyt. Mikrokupu ostettu ikeasta ja aika paljon saisi pinota ruokaa, että ruoka koskisi kupuun 🤔
Mukaanlukien kulhot.
Se Ikean kupu on toivottoman pieni, miksi ne eivät voi olla korkeampia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka järjetön keko ruokaa sulla on lautasella? Ei ole ikinä ollut samaa ongelmaa.
Kokeilepa lämmittää ruokaa kulhossa.
Mitä tarkoitat kulholla? Olen lämmittänyt matalilla ja syvillä lautasilla olevaa ruokaa -- ei mitään ongelmaa. Sitten olen esim. sulattanut voita Muumi-kulhoissa eikä edelleenkään ongelmaa. Niissä kupu taitaa osua reunukseen, mutta eihän se silti osu kulhon sisällä olevaan voihin (tai muuhunkaan).
Oikeasti, 25 vuotta mikroa käyttänyt, en muista enää kuinka monta mikroa ja kuinka monta erilaista kupua, eikä koskaan ole kuvun korkeus ollut ongelma. Joskus on ollut niin leveä lautanen, että kuvun joutuu laittamaan osittain lautasen päälle ja joskus ruoka räiskii niin pahasti, että kupu pitää pestä, mutta ikinä en ole törmännyt ap:n ongelmaan, että kupu olisi liian matala ja osuu siksi ruokaan.
Samaa ihmettelen, se kupu voisi olla korkeampi ja silti mahtuisi mikroon
Te olette naisia ja teillä on naisten annokset. Miehet syövät enemmän ja heillä ruoka osuu kupuun.
Olen jo vuosia etsinyt kunnollista isoa mikrokupua, mutta kaikki ovat liian pieniä.
Miten te saatte sen kuvun sen ruoan päälle mikrossa, jos se olisi korkeampi? KYsynpä vaan.
Siellähän on nyt valtavasti tyhjää tilaa kuvun ja mikron välissä.
Matalaan kupuun menee vähemmän muovia, ja saadaan pidettyä myyntihinta halpana. Suomessa ostetaan aina se halvin vaihtoehto, jolloin menekki on taattu liian matalille kuvuille.