Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Koronauhasta tuli himoharjoittelijan painajainen – nyt jyrähtää Bull Mentula

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koronauha?

Vierailija
2/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronauhka, taipuu koronauhasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mies pelkää nauhaa.

Vierailija
4/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oo mikään himoharjoittelija vaan täyteen pumpattu hormoonihirviö. Markkinoi mömmöjä ja protskuja. Ei mitään tekemistä hyvinvoinnin kanssa. Lihaksilla ei tee mitään, jos niillä ei pysty tappamaan tai vahingoittamaan toista ihmistä.

Vierailija
5/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit ei ole hyvä treeniasu?

Vierailija
6/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uhka ...uhkasta

Vierailija
7/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on koronauha?

koronanuha

Vierailija
8/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teille koronauhan näytän.

- Riitta

Vierailija
9/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uhka ...uhkasta

uhka - uhkaaminen - uhattu

tuhka - tuhkaaminen - tuhkattu

Vierailija
10/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten kujalla Mentula on. Mä oon treenannu salilla vuosia, mutta terveys menee kaiken edelle. On ollut pientä nuhaa ja lihaskolotusta kaksi viikkoa, samoin pöpöt liikkuu salilla ja sellasia niistäjiä näkyy juoksumatollakin, että ei kiitos sinne. Jos kroppa ei kestä kuukauden salitaukoa ja salitreenin sijaan lenkkeilyä, niin voi sen kääntää niinkin, että ei ole kummoisessa kondiksessa ollutkaan.

Ihan hyvää tekee nyt ihmisille haukata raitista ilmaa ja valmistautua koronaan lenkkipolulla salille pakkautumisen sijaan.

Mentulakin vois nykästä pään pois omasta hanuristaan.

Vierailija
11/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Iltasanomat ei ole kirjoittanut Mentulan nopeasta kutistumisesta mitään ja todennäköisistä syistä mistä se johtui? Muutenkin Iltasanomilta erittäin arveluttavaa toimintaa kun steroideilla ym terveyttään vahingoittanut kehonrakentaja nostetaan koko kansan terveysvaikuttajaksi.

Saammeko kohta lukea Iltasanomista myös Jutan terveysvinkit koronaa vastaan?

Vierailija
12/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hänen salinsa ole kiinni. Idioottia toimintaa.

En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka ovat noista kuntosaleista addiktoituneita.

Jos ei ihan normiliikunnalla voi itseään pitää tarpeeksi kunnossa, siis happihyppelyillä ja arkiliikunnalla ja että kotona vaikka käsipainoja joskus nostelee, niin se on voi voi. Mihin on suhteellisuudentaju kadonnut. Saleillekin kurvataan yleensä autolla, äly hoi.

Ymmärrän että urheilijat treenaa tommosissa, mutta tavis ei kyllä tarvitse mihinkään kuntosalia.

Itse en menisi noihin hikihuoneisiin pierun lemuun ilmapäiden sekaan normaalioloissakaan vaikka maksettaisi.

Vierailija
13/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut pientä nuhaa ja lihaskolotusta kaksi viikkoa, samoin pöpöt liikkuu salilla ja sellasia niistäjiä näkyy juoksumatollakin, että ei kiitos sinne.

Minulla nenä vuotaa joskus kun hengästyy. Voin räkiä juoksumatollekin jos niistäminen aiheuttaa vainoharhoja

Vierailija
14/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten kujalla Mentula on. Mä oon treenannu salilla vuosia, mutta terveys menee kaiken edelle. On ollut pientä nuhaa ja lihaskolotusta kaksi viikkoa, samoin pöpöt liikkuu salilla ja sellasia niistäjiä näkyy juoksumatollakin, että ei kiitos sinne. Jos kroppa ei kestä kuukauden salitaukoa ja salitreenin sijaan lenkkeilyä, niin voi sen kääntää niinkin, että ei ole kummoisessa kondiksessa ollutkaan.

Ihan hyvää tekee nyt ihmisille haukata raitista ilmaa ja valmistautua koronaan lenkkipolulla salille pakkautumisen sijaan.

Mentulakin vois nykästä pään pois omasta hanuristaan.

Sori, mä niistän siellä juoksumatolla. Vaikka olisin terve, niin hengästyessä alkaa aina räkä valumaan jostain syystä. Putsaan kyllä jälkeni.

Vierailija
15/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäänkö vetoa että tulevaisuudessa saadaan lukea lehdistä mentulan sydän ongelmista.

Vierailija
16/16 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyödäänkö vetoa että tulevaisuudessa saadaan lukea lehdistä mentulan sydän ongelmista.

Steroidien sivuvaikutuksista pitäisi muutenkin lehdissä kirjoittaa enemmän, liian moni nuori alkaa niitä käyttämään kun ei usko että niissä on vakavia sivuvaikutuksia. Mentulankin bodausura jäi vaisuksi mutta todennäköisesti terveys kärsi silti melkoisesti.

https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000000275376.html

http://www.mynewsdesk.com/fi/sydan/news/lihasmassaa-lisaeaevaet-hormoni…