Mitä teette nyt kun pitää välttää liikkumista?
Oletteko vain kotona vai käyttekö jossain? Tapaatteko kavereita?
Itse olen kotona mutta käyn ulkona lenkkipoluilla ja ruokakaupassa. En hamstraa. Eräs ystävä kävi kahvilla. Muutoin en käy missään.
Kommentit (29)
Menemme autolla kauppaan miehen kanssa, laitan ruokaa, päiväkahvit, ulkoilua olemme eläkkeellä. Eilen kaupat olivat täynnä asiakkaita. Meillä ei ole liikkumiskieltoa. Miestäni lääkäri kehoitti mobilisoitumaan eli LIIKKUMAAN.
Pysyttelen kotona. En koe, että olisi tylsää tai ettei olisi mitään tekemistä. Päinvastoin oikeastaan: tämä maailmantilanne sekä Covid 19 -tutkimustiedon lisääntyminen on todella mielenkiintoinen aihepiiri, josta tulee uutisia ja päivittyvää lääketieteellistä tietoa / teorioita koko ajan.
Täytyisi jossain vaiheessa vähän vähentää tätä uutisten ja artikkeleiden lukemista aiheesta. Toisaalta luotan niin tapahtuvan itsestään ajan mittaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Arki on melko samanlaista kuin normaali vapaa-aika. Ainoa, mitä en voi tehdä on kuntosali. Nyt pitää kaivaa kaikki kotitreenivinkit esiin. Olen ihan oikeasti huolissani, että lihon. Vihdoin löysin liikuntamuodon, joka tuntuu kivalta ja sain laihdutettua 20 kiloa. Eilen löysin itseni sohvalta sipsipussin kanssa. Saa nähdä, miten pian tulee kilot takaisin. Kyllä jotain pitää nyt keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Arki on melko samanlaista kuin normaali vapaa-aika. Ainoa, mitä en voi tehdä on kuntosali. Nyt pitää kaivaa kaikki kotitreenivinkit esiin. Olen ihan oikeasti huolissani, että lihon. Vihdoin löysin liikuntamuodon, joka tuntuu kivalta ja sain laihdutettua 20 kiloa. Eilen löysin itseni sohvalta sipsipussin kanssa. Saa nähdä, miten pian tulee kilot takaisin. Kyllä jotain pitää nyt keksiä.
Nauratti tuo, että eilen löysit itsesi sipsipussin kanssa. 😁 Olitko silleen, että saakeli nyt sipsipussi pois!
En ole muuttanut mitään tapojani: paitsi nyt käyn lukemassa täällä hullujen panikoinnista.
Töissä käyn, teen vähän pidempää päivää kuin normaalisti, että ei tarvitse ruuhka-aikaan matkustaa julkisilla. Kotona katson TV:tä sohvalla maaten ja kokkailen vähän. Siinä se. Vkl aion käydä vähän kävelemässä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa teen kuin ennenkin. Olen oikeasti vain kotona, käyn kerran viikossa kaupassa, kuntosali on vielä auki ja aion käydä siellä, miesystävän luona voisin piipahtaa pari kertaa viikossa kylässä. Kaikki ihan niinkuin ennenkin.
Hienosti vältät julkisia paikkoja. Huoh.
Kyllä tuo minusta aika julkisten paikkojen välttelyltä kuulostaa, jos ainoat käyntipaikat on kauppa ja sali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti tuo, että eilen löysit itsesi sipsipussin kanssa. 😁 Olitko silleen, että saakeli nyt sipsipussi pois!
No kyllä olin juuri silleen. :D Ja arvaa onnistuiko? Saman havainnon tein sitten taas parin tunnin päästä. On tämä nyt petollista aikaa.
Normiarkea. Käyn töissä, lapsi hoidossa, ulkoillaan, tehdään ruokaa, käydään kaupassa, jne. Kohta pääsee jo pihatöihin ja rakentamaan uutta terassia.
Lapsen harrastukset on tosin tauolla ja ulkomaanmatkat peruttu.
Ei ahdista yhtään, kivaa että saa ollakin ihan luvan kanssa kotona.