Mikä siinä nyt on, että testausta ei voida tehdä?
Siis eikö testejä ole saatavilla vai mikä on syy, että ei testata korona kantajia?
Kommentit (13)
Liian kallista, ja ohjeistus lieväoireisille kuitenkin olisi vaan sairastaa kotona. Mutta olisihan se kiva tietää missä mennään...
Heti kun testejä saadaan lisää niin testausta jatketaan taas. Väliaikainen pula.
Henkilö X palloilee ympäriinsä jotta saa tehtyä testin jossa todetaan se mikä jo tiedettiin. Ajan ja resurssien hukkaa.
Kotiin sairastamaan.
Sillä tiedolla ei tee mitään. Samat ohjeet koskee muitakin tauteja. Ethän sinä influenssassakaan lähde pyörimään ympäri kyliä ja tartuttaen muita? Jos olet sairas, sairastat kotona.
Tähänkin on annettu useita järkeviä selityksiä, mutta ei, kysellään vauvapalstalta.
Testilaitteistoa ei ole ollut. Nyt ilmeisesti saatu/on tulossa.
Raha se on. Julkinen terveydenhuolto tunnetusti menee sieltä missä aita on halvin.
Sama tilanne on ollut Italiassa. Ja mikä tilanne nyt😢
Vierailija kirjoitti:
Raha se on. Julkinen terveydenhuolto tunnetusti menee sieltä missä aita on halvin.
Lisään tähän että yksityisillähän ei ole mitään ongelmaa tehdä koronatestejä, koska raha ei ole ongelma.
Ei riitä testit kun mummot kävi tuhlaamassa niistä suurimman osan jo ekoilla viikoilla kun tuntui pikkuisen köhää ja ehkä se lämpökin oli vähän koholla.
Vierailija kirjoitti:
Sillä tiedolla ei tee mitään. Samat ohjeet koskee muitakin tauteja. Ethän sinä influenssassakaan lähde pyörimään ympäri kyliä ja tartuttaen muita? Jos olet sairas, sairastat kotona.
Olen töissä asiakaspalvelussa, joten minulle tämä olisi hyödyllinen tieto.
Että kannattaako minun parannuttuani olla vielä erityisen varovainen.
Testit ei riitä