Miksi täälläkin puhutaan jostakin laumaimmuniteetista kun tämä virus on ihmisille täysin tuntematon ja on iskenyt todistetusti samaan ihmiseen?
Virus voi aiheuttaa vaikka mitä jälkitauteja vaikka selviäisikin näennäisesti ensioireista. Kyllä ihmiset sitten osaa olla tyhmiä
Kommentit (20)
Kuka siis puhuu laumaimmuniteetista ja mitä. Minä en ole ihan kaikkia ketjuja lukenut.
Mä taas olen lukenut, että tuskin on iskenyt kahdesti samaan ihmiseen vaan kyse on testausvirheestä, eli tautitapaus antanut väärän negatiivisen tuloksen ja sitten positiivisen. Todellisuudessa koko ajan ollut samaa tautia.
Vierailija kirjoitti:
Ei täälää puhuta, trolli.
Mikä tekee minusta trollin? Perustele asiallisesti jos kykenet.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen lukenut, että tuskin on iskenyt kahdesti samaan ihmiseen vaan kyse on testausvirheestä, eli tautitapaus antanut väärän negatiivisen tuloksen ja sitten positiivisen. Todellisuudessa koko ajan ollut samaa tautia.
Kuinka pitkä historia meillä on tämän viruksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa yhtään todistetta vielä siitä, että ihminen saisi immuniteetin tälle virukselle
Kyllä se todennäköistä on. Ihmiset saivat Espanjantautiinkin immuniteetin.
Zinc
Tauti voi tosin aina muuntautua .. Se kertoo siitä hyvin, että se voi tulla kaksi kertaa samalle ihmiselle. Ja tämä tauti on kuulemma kova muuntautumaan. Se voi olla hyvä juttu tai se voi olla tosi paha juttu.
Voi tulla resistentiksi jo kehitetylle rokotteelle yms.
Jos ihminen ei voi saada immuniteettiä tälle virukselle, miksi sitä vastaan kehitetään rokotetta?
Voi myös tulla tappavammaksi ja esim. alkaa niittää nuoria, kuten on jo raportoitu. Tauti on siis muuntautunut pahempaan suuntaan ..
Zinc
Voi olla, että kuolleisuus prosentti tulee nousemaan jyrkästi. Siltä näyttäisi nyt ..
Zinc
Sitten Sincciskin alkaa oikeasti jo huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa yhtään todistetta vielä siitä, että ihminen saisi immuniteetin tälle virukselle
Zinc
Tauti voi tosin aina muuntautua .. Se kertoo siitä hyvin, että se voi tulla kaksi kertaa samalle ihmiselle. Ja tämä tauti on kuulemma kova muuntautumaan. Se voi olla hyvä juttu tai se voi olla tosi paha juttu.
Luultavasti muuntautuu niin, että vie lähivuosina suuren osan meistä ihmisistä. Ihan sama mitä nyt yritämme tässä valehdella itsellemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Luultavasti muuntautuu niin, että vie lähivuosina suuren osan meistä ihmisistä. Ihan sama mitä nyt yritämme tässä valehdella itsellemme.
Erittäin todennäköistä. Tappavaksihan se Ebolakin on muuntautunut. Muutamat harvat ihmiset sille tosin ovat immuuneja. Ovatko esi-isät sairastaneet sen historiassa ?
Zinc
Eikö se laumasuojan kokeilu ole turhan iso riski?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se laumasuojan kokeilu ole turhan iso riski?
on
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta ymmärsin että Britit kasvaisivat samaa ja ottavat nyt kuitenkin pakkia. Miksi ihmeessä Suomi lähtee nyt moiseen?
Koronaviruksia meillä on useita joka vuosi. Tämä ei ole täysin tuntematon. Nimikin on Severe acute respiratory syndrome coronavirus 2, eli vähän kuin Sars 2.
"Laumasuoja" on ilmaisu, jonka tarkoitus on rauhoittaa yksinkertaisia mieliä. "Saat suojan, kun sairastut" on vaan niin typerää... Mikä ihmeen SUOJA? Ja en minä ainakaan kuulu mihinkään laumaan! Ihan lampaina vai nautoinako ne pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä historia meillä on tämän viruksen kanssa?
Virus on levinnyt marraskuusta lähtien ja tunnetaan kymmeniä tuhansia parantuneita, ja toistasataatuhatta varmistettua tautitapausta, joten kyllä siitä on tietoa kertynyt.
Virologit ovat todenneet, että jää pyörimään muiden tautien joukkoon ja lievenee ennemmin kuin muuttuu vaarallisemmaksi.
15% tavallisen vilustumisen aiheuttavista viruksista on koronaviruksia.
Vierailija kirjoitti:
"Laumasuoja" on ilmaisu, jonka tarkoitus on rauhoittaa yksinkertaisia mieliä. "Saat suojan, kun sairastut" on vaan niin typerää... Mikä ihmeen SUOJA? Ja en minä ainakaan kuulu mihinkään laumaan! Ihan lampaina vai nautoinako ne pitää?
thl on levitellyt tähän asti 95 prosenttisesti pelkkiä valheita. Heitäkö meidän pitäsi nyt muka uskoa?
Puoli miljardia ihmishenkeä. Koska sen verran eläimiä murh Australiaa p0lttelemalla. "Silmä silmästä"...