Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täälläkin puhutaan jostakin laumaimmuniteetista kun tämä virus on ihmisille täysin tuntematon ja on iskenyt todistetusti samaan ihmiseen?

Vierailija
17.03.2020 |

Virus voi aiheuttaa vaikka mitä jälkitauteja vaikka selviäisikin näennäisesti ensioireista. Kyllä ihmiset sitten osaa olla tyhmiä

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa yhtään todistetta vielä siitä, että ihminen saisi immuniteetin tälle virukselle

Vierailija
2/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siis puhuu laumaimmuniteetista ja mitä. Minä en ole ihan kaikkia ketjuja lukenut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen lukenut, että tuskin on iskenyt kahdesti samaan ihmiseen vaan kyse on testausvirheestä, eli tautitapaus antanut väärän negatiivisen tuloksen ja sitten positiivisen. Todellisuudessa koko ajan ollut samaa tautia.

Vierailija
4/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täälää puhuta, trolli.

Mikä tekee minusta trollin? Perustele asiallisesti jos kykenet.

Vierailija
5/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen lukenut, että tuskin on iskenyt kahdesti samaan ihmiseen vaan kyse on testausvirheestä, eli tautitapaus antanut väärän negatiivisen tuloksen ja sitten positiivisen. Todellisuudessa koko ajan ollut samaa tautia.

Kuinka pitkä historia meillä on tämän viruksen kanssa?

Vierailija
6/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa yhtään todistetta vielä siitä, että ihminen saisi immuniteetin tälle virukselle

Kyllä se todennäköistä on. Ihmiset saivat Espanjantautiinkin immuniteetin.

Zinc

Tauti voi tosin aina muuntautua .. Se kertoo siitä hyvin, että se voi tulla kaksi kertaa samalle ihmiselle. Ja tämä tauti on kuulemma kova muuntautumaan. Se voi olla hyvä juttu tai se voi olla tosi paha juttu.

Voi tulla resistentiksi jo kehitetylle rokotteelle yms. 

Vierailija
7/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ei voi saada immuniteettiä tälle virukselle, miksi sitä vastaan kehitetään rokotetta?

Vierailija
8/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös tulla tappavammaksi ja esim. alkaa niittää nuoria, kuten on jo raportoitu. Tauti on siis muuntautunut pahempaan suuntaan ..

Zinc

Vierailija
9/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että kuolleisuus prosentti tulee nousemaan jyrkästi. Siltä näyttäisi nyt ..

Zinc

Sitten Sincciskin alkaa oikeasti jo huolestua.

Vierailija
10/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Tauti voi tosin aina muuntautua .. Se kertoo siitä hyvin, että se voi tulla kaksi kertaa samalle ihmiselle. Ja tämä tauti on kuulemma kova muuntautumaan. Se voi olla hyvä juttu tai se voi olla tosi paha juttu.

Luultavasti muuntautuu niin, että vie lähivuosina suuren osan meistä ihmisistä. Ihan sama mitä nyt yritämme tässä valehdella itsellemme.

Vierailija
11/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Luultavasti muuntautuu niin, että vie lähivuosina suuren osan meistä ihmisistä. Ihan sama mitä nyt yritämme tässä valehdella itsellemme.

Erittäin todennäköistä. Tappavaksihan se Ebolakin on muuntautunut. Muutamat harvat ihmiset sille tosin ovat immuuneja. Ovatko esi-isät sairastaneet sen historiassa ?

Zinc

Vierailija
12/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se laumasuojan kokeilu ole turhan iso riski?

Vierailija
13/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se laumasuojan kokeilu ole turhan iso riski?

on

Vierailija
14/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta ymmärsin että Britit kasvaisivat samaa ja ottavat nyt kuitenkin pakkia. Miksi ihmeessä Suomi lähtee nyt moiseen?

Vierailija
15/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaviruksia meillä on useita joka vuosi. Tämä ei ole täysin tuntematon. Nimikin on Severe acute respiratory syndrome coronavirus 2, eli vähän kuin Sars 2.

Vierailija
16/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laumasuoja" on ilmaisu, jonka tarkoitus on rauhoittaa yksinkertaisia mieliä. "Saat suojan, kun sairastut" on vaan niin typerää... Mikä ihmeen SUOJA? Ja en minä ainakaan kuulu mihinkään laumaan! Ihan lampaina vai nautoinako ne pitää?

Vierailija
17/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä historia meillä on tämän viruksen kanssa?

Virus on levinnyt marraskuusta lähtien ja tunnetaan kymmeniä tuhansia parantuneita, ja toistasataatuhatta varmistettua tautitapausta, joten kyllä siitä on tietoa kertynyt.

Virologit ovat todenneet, että jää pyörimään muiden tautien joukkoon ja lievenee ennemmin kuin muuttuu vaarallisemmaksi.

Vierailija
18/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15% tavallisen vilustumisen aiheuttavista viruksista on koronaviruksia.

Vierailija
19/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Laumasuoja" on ilmaisu, jonka tarkoitus on rauhoittaa yksinkertaisia mieliä. "Saat suojan, kun sairastut" on vaan niin typerää... Mikä ihmeen SUOJA? Ja en minä ainakaan kuulu mihinkään laumaan! Ihan lampaina vai nautoinako ne pitää?

thl on levitellyt tähän asti 95 prosenttisesti pelkkiä valheita. Heitäkö meidän pitäsi nyt muka uskoa?

Vierailija
20/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli miljardia ihmishenkeä. Koska sen verran eläimiä murh Australiaa p0lttelemalla. "Silmä silmästä"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän