Muita piinailijoita?
Täällä ainakin yksi. Nyt menossa kp 30/29. Kaksi viime kiertoa tosi säännölliset. (kp 29) . Nyt pientä nipistelyä alavatsassa ja muutamana päivänä ollut etovaa oloa? Muita?
Kommentit (18)
mulla menossa 32/30-31!Etovaa oloa,nipistelyä,alavatsa pömpöttää hieman.Oliskohan tämä nyt sitten sitä...?
Itselläni menossa kp 33/27-31. Tässä lähipäivinä olisi tarkoitus testata jos siihen vielä aihetta ilmenee. Toivottavasti saadaan kaikki ne kaivatut plussat testiin!
plussapino?
milloin meinaatte testailla?
Mulla kp 28/28-30 ja kaapissa oli kaksi testiä..mammaksi.fi nettiosoittesta ostettua. Tein päivällä yhden ja nyt illalla toisen, ja plussat tuli molemmista. En uskalla vielä uskoa todeksi, mutta...!!!
Testatkaa nyt jo tekin!!
T. Caius
sinä siis toi pinoon ekan plussan. toivottavasti se enteilee hyvää meille muillkein.
Mulla menossa 30/29-36 ja kp 28 tein mammaksin testillä negan niinkuin arvelinkin..Mutta huomenna taas paremmalla onnella. Oviksen mukaan laskettuna vasta ylihuomenna olis menkkojen alkamis päivä mutten jaksa oottaa sinne asti vaan testaan jo huomenna.
olen pahoillani että olet joutunut kokemaan noin kipeän asia.
itselläni ei vielä ensimmäistäkään plussaa takana, ja ikää jo 35v.
Menossa vasta kp24/27-34. Oireita ei vielä suuntaan eikä toiseen. Testin tekoa olen ajatellut ensi viikon perjantaina jos siihen sit enää on edes aihetta.
Tämä odotuksen alkamisen odottelu se vasta hullun hommaa onkin! ;)
predictor oli kaapissa ja mies yllytti testaamaan. ja kyllä siihen keskimmäiseen ikkunaan jäi vaaleanpunainen täplä. ja ohjeen mukaan se saa olla haaleakin.
nyt täällä on sit takana todella huonosti nukuttu yö ja ajatukset onnesta sekaisin...
ja toki kaikille muillekin plussanneille. Täällä vielä piinaillaan menossa 32/29. Ei kyllä oloa että olisi raskaanakaan , täti vaan on ollut kaksi viime kiertoa niin säännöllinen että pienen pieni toive on herännyt ;) Plussasäteitä kaikille
eipä täälläkään ole minkäänlaisia oireita. aikaisemmissa kierroissa on ollut paljon enemmän muka-oireita.
yritän kovasti suunnata sinne päin +-säteitä!
Onnea plussasta ruusunpiikki!
Toivottavasti myös muille niitä suodaan runsain mitoin. Itsellä menossa 34/27-31, vielä jännätään, suuntaan tai toiseen ei ole oikein oireita joten nähtäväksi jää mitä tapahtuu...
Plussasäteitä kaikille!
Tässä jännittämisessä ei aina muista kaikkea kerralla :)
mullakaan ei ollut oireita ennen testausta. ainoastaan vuoto jäi tulematta.
koskas meinasit itse testailla? paljon +-säteitä!!!
Vihdoin uskalsin tänään aamulla testata ja himmeä toinen viiva siihen testiin tuli, ei ollu mikään herkkä testi kylläkään. Ovis oli kyllä aika myöhään, jospa tuo viivan himmeys johtuu vielä siitä. Pitää kai vielä viikonloppuna testata uudestaan onko viiva tuosta yhtään tummentunut... Toivottavasti niin käy.
Ei tätä oikein vielä ota uskoakseen - tämän aamun olen vain hymyillyt esikon kanssa ulkoillessa :) onneksi on loma, työn teosta ei nyt ainakaan mitään tulisi kun ajatuksen pyörii tuossa testissä. Nyt siis menossa 35/27-31.
kiitos plussasäteistä ruusunpiikki - ehkä ne auttoivat ;-)
Plussaonnea myös kaikille muille!
täällä menossa 33/30-31.Tänään ei ole tuntunut oikein miltään.Ei erityisiä nipistelyjä,eikä mitän..Paitsi valkovuotoa.Onkohan nyt menossa 4+2,jos on tärpännyt??
Olen tehnyt kaksi varmistustestiä, jotka myös plussaa, joten uskottava se on! Raskaana sitä ollaan! Laskettuaika olisi nettilaskurin mukaan 5.3.07..uskomatonta..sitä vaan virnistelee :))
Hurjasti onnea myös sinulle ruusunpiikki (sinun nimesi jäi mileeen) ja muillekin onnekkaille!! Ja plussasäteitä teille muille pian testaaville!
T Caius rv 4+4 :))
eli mulle on tehty inssi 12.6. ja huomenna on se päivä, jolloin lääkärin mukaan voi jo testata.
yleensä mulla alkaa menkat tuhruvuodolla ja edellisenä päivänä on kova päänsärky. nyt ei noista kummastakaan ole merkkiä.
alkaa vähän kaapissa oleva testi polttelemaan...