Onko minun vaarannettava itseni :( ?
Ilmoitin halukkuudesta työkokeiluun ja ollut nyt vuoden alusta lähtien suunnitteilla mahdollinen pääsy sinne. Tämän kuun alussa oli tapaaminen, jolloin sovittiin kaksi uutta tapaamista ensi kuun alkuun. Aikoja varatessa ei ollut vielä niin vakava tilanne kuin nyt. Nyt kuitenkin koronan jyllätessä hieman pelottaa :( Luin organisaation sivuilta, että aikovat kaikki tapaamiset järjestää eikä niitä peruta ellei erillistä ilmoitusta tule. Tämä tieto on julkaistu hallituksen eilisen ilmoituksen jälkeen. Vaikka kyseessä onkin vain yhden henkilön kanssa tapaaminen, silti huolettaa, jos korona tarttuu häneltä tai kauppakeskuksesta, sillä tapaaminen samassa rakennuksessa :( Tapaamiset lisäksi samalla viikolla. Itse olen hakeutunut vapaaehtoisesti työkokeiluun eli ei ole mikään tekosyy voidakseni luistaa. Mutta terveys silti tärkein. Eikö tapaamisiin voi mitenkään ehdottaa lykkäystä, koska nyt poikkeuksellinen aika?
Kommentit (6)
Muutenkin tässä mietin uskaltaako mikään yritys muutenkaan ottaa näin lähiaikoina työkokeiluun, kun virus liikkuu.
Eikö kellään ole tähän mitään neuvoa? Onko vastaavassa tilanteessa olevia?
Tuli sellainen idea mieleen, että voisiko nuo ajat hoitaa puhelimitse, jos ei henkilökohtainen läsnäolo välttämätön?
Kun nämä eivät mitään kiireellisiä ja täysin pakollisia kuitenkaan ole, jotka juuri nyt hoidettava.