Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ulkomaanmatkan jälkeisessä "kotikaranteenissa". Miksi en pysty rahoittumaan??

Vierailija
17.03.2020 |

Käyn ihan ylikierroksilla..sydän hakkaa ja ajatukset kiertää ympyrää.
Minulla on taipumusta työstressiin ja nyt saisi vain olla, nauttia ja puuhastella jotain, mutta mä en PYSTY.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan normaalia tässä tilanteessa. Meillä on lapset kotona, en voi tehdä töitä (olen yrittäjä ja keikkatyöläinen) ja vituttaa ja ahdistaa niin, ettei veri kierrä.

Vierailija
2/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ihan normaalia tässä tilanteessa. Meillä on lapset kotona, en voi tehdä töitä (olen yrittäjä ja keikkatyöläinen) ja vituttaa ja ahdistaa niin, ettei veri kierrä.

Tsemppiä sinulle ja kaikille muillekin. Tää on ihan persiistä koko tilanne, haluan tavallisen elämäni takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koemme kaikki samoin, mutta tämä on nyt vain kestettävä ja hoidettava siten, että voimme joskus vielä palata normaaliin. Tämä vie aikaa vähintään 3-4kk. Voi mennä vuosikin. Eletään nyt päivä kerrallaan ja pidetään läheisistä huolta. Koko maailma on nyt samassa veneessä.

Vierailija
4/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini karanteenissa myös. Ravaa ulos ja sisään, ulos ja sisään, ajelee 3-4 krt/pv autolla johonkin. Aivan skitsoa.

Vierailija
5/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette psyykkisesti sairaita.  Normaali ihminen rauhoittuu, lepää väsymyksensä pois, ja alkaa puuhailla jotain. Vaikkapa vain lukemaan, menee nettiin, siivoilee, tekee käsitöitä, tekee ruokaa pakkaseen jne.

Jatkuvasti hermostuneena oleminen ei ole normaalia, se on psyykkisen ongelman tai sairauden merkki, jos ei pysty ollenkaan rauhoittumaan.

Henkilö tarvitsee tällöin rauhoittavan lääkityksen.

Vierailija
6/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä, aloittaja. Minua rauhoittaa muiden ihmisten kanssa puhuminen. Netin seuraaminen ei oikein. Miten liikunta kotona, sekin voisi tehdä hyvää? Kyllä tästä selvitään.

Vierailija
7/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun ketään ei vahingoiteta, antakaa ihmisten purkaa ahdistustaan rauhassa niillä  laillisilla tavoilla mitkä heitä helpottavat. Lopettakaa se kyttääminen ja arvostelu.

Vierailija
8/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tienata, jos ei ole siihen tottunut. Kyllähän esim pörssikauppa onnistuu kotoa, samoin verkkokaupan ylläpito. Rahoittaminen tulee sitä kautta.

Vierailija
9/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette psyykkisesti sairaita.  Normaali ihminen rauhoittuu, lepää väsymyksensä pois, ja alkaa puuhailla jotain. Vaikkapa vain lukemaan, menee nettiin, siivoilee, tekee käsitöitä, tekee ruokaa pakkaseen jne.

Jatkuvasti hermostuneena oleminen ei ole normaalia, se on psyykkisen ongelman tai sairauden merkki, jos ei pysty ollenkaan rauhoittumaan.

Henkilö tarvitsee tällöin rauhoittavan lääkityksen.

Vertaat kaikkia muita itseesi. Ymmärrätkö, että ihmiset ovat erilaisia ja hyötyvät ja rauhoittuvat eri asioista? Lopettakaa se toisten arvostelu ja kyttäily ja pitäkää huolta itsestänne ja niistä asioista mistä oikeasti jotakin tiedätte.

Vierailija
10/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tehdä duunia kotona ja samalla puuhata naperoiden kanssa.

Vierailija
11/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustusneuroosia, sen voi vaihtaa johonkin toiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan