Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon luulet lihovasi koronan aikana?

Vierailija
17.03.2020 |

Kotona tulee löhöttyä, harrastukset pannassa ja koko ajan tulee mussutettua jotain

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Ei pääse ravintolaan lounaalle ja kaupassa käydään harvoin.

Vierailija
2/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin oon ihan innoissaan ja vedän dieetin samalla kun muu kansa mättää makaronia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se sipsipussi tuo painoa päivässä.

Vierailija
4/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin oon ihan innoissaan ja vedän dieetin samalla kun muu kansa mättää makaronia!

Pitäsköhän itekin... Mitäs dieettiä vedät?

Vierailija
5/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Ei pääse ravintolaan lounaalle ja kaupassa käydään harvoin.

Niinpä. Kun ei pääse ostamaan niitä mukamas pakollisia iltaherkkuja, paino putoaa väkisinkin. Itseltä jo puolitoista kiloa lähtenyt viime viikon alusta, jolloin mentiin omaehtoiseen karanteeniin. 

Vierailija
6/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eilen ihan samaa. Olen tylsyyteen vetänyt kilon karkkia netflixiä katsellessa nyt kahden päivän sisällä. Olen oikeasti kuolla tylsyyteen. Ei vaan pysty tekemään mitään mitä normaalisti, en ole yleensä koskaan todellakaan kotona löhöämässä.

Vierailija
7/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari kolme kiloa tulee kuussa. Lähinnä alkkomahoolista.

Vierailija
8/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ostettiin helmikuussa soutulaite! Kuntopyörä, painovanne ja kahvakuulat löytyvät jo, eli painonpudotus & kiinteytys jatkuu samaan malliin.😊

Vierailija
9/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin vetää netistä vaikka mitä jumppia. Ja katin kontit kun ei saa persettä ylös sohvalta!

Vierailija
10/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole juuri syönyt mitään. Joten näyttäisi laihtumiseen päin .. jos ei viitsi kaupassa koko ajan juosta.

Zinc

Vierailija
11/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aion laihduttaa. Täydellinen mahdollisuus. Netti täynnä jumppavideoita.

Vierailija
12/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aoin laihtua. Ei ole muuta tekemistä kuin liikkua ja ulkoilla.

Vierailija
13/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti laihdun.

Vierailija
14/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäsköhän itekin... Mitäs dieettiä vedät?

En ole vielä päättänyt. Varmaan fiksusti vain vehnät ja sokerit pois, kilo kasviksia päivässä ja tunti liikuntaa, joka toinen päivä lihashuoltoa ja joka toinen palauttavaa. Yleensä lähtee kolmisen kiloa parissa viikossa vaikka normipainon alapäässä olenkin.

Tänään olin onnellinen kun sain vetää aamutreenin kerrankin hyvin nukkuneena, tulokset alkoi nousta heti :) Käytän ainakin itse aikani liikuntaan ja kehon huoltoon kun kerrankin on aikaa vain itselle.

Vierailija
15/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä makeanhimo koko ajan. Vielä en ole lähtenyt kaupasta karkkia hakemaan, vaan olen syönnyt (kohtuullisesti) kaapista löytyviä keksejä. Mutta kun ne loppuvat...

Vierailija
16/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun, koska ei ole varaa ostaa ruokaa samalla lailla, kun töissä ollessa, saati sitten wolttailla. Lisäksi jää kahvittelut ja herkuttelutkin väliin. Voin käydä tekemässä porrastreeniä ja lenkkeillä, ulkosalillekin pääsee, kun ei ole ollut talvea.

Vierailija
17/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin varmasti. En saa tehtyä kotona mitään treeniä, kun ei pääse salille. Jotenkin sitä vaan kaipaan niin paljon sinne ja kunnon painojen pariin, etten saa motivaatiota kerättyä tarpeeksi tehdäkseni jotain kotona. Lenkkeilyä olen inhonnut aina yli kaiken.

Vierailija
18/20 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla elän kuin ennenkin. Tuskin tulee missään vaiheessa vaikuttamaan elämääni tämä jos nyt ei itse sairastu niin että päätyy sairaalaan.

Vierailija
19/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun ja rikastun, kun ei tule osteltua kaupasta mitä sattuu. Alemyynnit jää väliin ym

Vierailija
20/20 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun. En ole ostanut herkkuja kotiin kuten en yleensäkään osta. Ravintolasyöminen on nyt jäänyt pois kokonaan ja kotona kokkaan terveellistä sapuskaa.