Kuinka paljon luulet lihovasi koronan aikana?
Kotona tulee löhöttyä, harrastukset pannassa ja koko ajan tulee mussutettua jotain
Kommentit (20)
Itse ainakin oon ihan innoissaan ja vedän dieetin samalla kun muu kansa mättää makaronia!
Paljonko se sipsipussi tuo painoa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin oon ihan innoissaan ja vedän dieetin samalla kun muu kansa mättää makaronia!
Pitäsköhän itekin... Mitäs dieettiä vedät?
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Ei pääse ravintolaan lounaalle ja kaupassa käydään harvoin.
Niinpä. Kun ei pääse ostamaan niitä mukamas pakollisia iltaherkkuja, paino putoaa väkisinkin. Itseltä jo puolitoista kiloa lähtenyt viime viikon alusta, jolloin mentiin omaehtoiseen karanteeniin.
Mietin eilen ihan samaa. Olen tylsyyteen vetänyt kilon karkkia netflixiä katsellessa nyt kahden päivän sisällä. Olen oikeasti kuolla tylsyyteen. Ei vaan pysty tekemään mitään mitä normaalisti, en ole yleensä koskaan todellakaan kotona löhöämässä.
Kyllä pari kolme kiloa tulee kuussa. Lähinnä alkkomahoolista.
Onneks ostettiin helmikuussa soutulaite! Kuntopyörä, painovanne ja kahvakuulat löytyvät jo, eli painonpudotus & kiinteytys jatkuu samaan malliin.😊
Itse ajattelin vetää netistä vaikka mitä jumppia. Ja katin kontit kun ei saa persettä ylös sohvalta!
Tänään en ole juuri syönyt mitään. Joten näyttäisi laihtumiseen päin .. jos ei viitsi kaupassa koko ajan juosta.
Zinc
Ite aion laihduttaa. Täydellinen mahdollisuus. Netti täynnä jumppavideoita.
Aoin laihtua. Ei ole muuta tekemistä kuin liikkua ja ulkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän itekin... Mitäs dieettiä vedät?
En ole vielä päättänyt. Varmaan fiksusti vain vehnät ja sokerit pois, kilo kasviksia päivässä ja tunti liikuntaa, joka toinen päivä lihashuoltoa ja joka toinen palauttavaa. Yleensä lähtee kolmisen kiloa parissa viikossa vaikka normipainon alapäässä olenkin.
Tänään olin onnellinen kun sain vetää aamutreenin kerrankin hyvin nukkuneena, tulokset alkoi nousta heti :) Käytän ainakin itse aikani liikuntaan ja kehon huoltoon kun kerrankin on aikaa vain itselle.
Hirveä makeanhimo koko ajan. Vielä en ole lähtenyt kaupasta karkkia hakemaan, vaan olen syönnyt (kohtuullisesti) kaapista löytyviä keksejä. Mutta kun ne loppuvat...
Laihdun, koska ei ole varaa ostaa ruokaa samalla lailla, kun töissä ollessa, saati sitten wolttailla. Lisäksi jää kahvittelut ja herkuttelutkin väliin. Voin käydä tekemässä porrastreeniä ja lenkkeillä, ulkosalillekin pääsee, kun ei ole ollut talvea.
Mihin varmasti. En saa tehtyä kotona mitään treeniä, kun ei pääse salille. Jotenkin sitä vaan kaipaan niin paljon sinne ja kunnon painojen pariin, etten saa motivaatiota kerättyä tarpeeksi tehdäkseni jotain kotona. Lenkkeilyä olen inhonnut aina yli kaiken.
Ihan samalla tavalla elän kuin ennenkin. Tuskin tulee missään vaiheessa vaikuttamaan elämääni tämä jos nyt ei itse sairastu niin että päätyy sairaalaan.
Laihdun ja rikastun, kun ei tule osteltua kaupasta mitä sattuu. Alemyynnit jää väliin ym
Laihdun. En ole ostanut herkkuja kotiin kuten en yleensäkään osta. Ravintolasyöminen on nyt jäänyt pois kokonaan ja kotona kokkaan terveellistä sapuskaa.
Päinvastoin. Ei pääse ravintolaan lounaalle ja kaupassa käydään harvoin.