Lue keskustelun säännöt.
Vanhusten pitäisi tilata netistä ruoat? Tai soittaa koronapuhelimeen?
Kommentit (2)
Vanhukset voi ladata reskjuu äpin ja tilata edullisesti kaikkea ihanaa lähiruokaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On kyllä. Mietin tässä juuri tuntemiani vanhuksia jotka asuvat yksin kaukana. Omituista jos eivät pääsisi kauppaan. Itse en voi mitenkään auttaa tässä tilanteessa.