Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut itkee koronan takia?

Vierailija
17.03.2020 |

Pari kaveriani, n. 30-vuotiaita, itkeneet koronaa ja sitä miten hirveä tilanne nyt. Heillä ei ole lapsia, ovat terveitä. Muutenkin elämä järjestyksessä. Ei sairaita vanhuksia lähipiirissä. Miksi itkevät?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä coronaviirus lähtölaukaus uudelle maailmajärjestykselle (New Order)?

Vierailija
2/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkevät miten eriarvoisesti tautikin kohtelee ihmisiä. Vanhukset tape...aan ja lapset jaotellaan opetusta ansaitseviin ja hylkiöhin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun ei pääse matkalle.

Vierailija
4/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan itkee ihan kaikkea.

Vierailija
5/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itkenyt tätä tilannetta koko päivän. Taustalla muita pelkotiloja terveydestä. Tämä oli nyt ns viimeinen pisara.

Vierailija
6/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon itkenyt tätä tilannetta koko päivän. Taustalla muita pelkotiloja terveydestä. Tämä oli nyt ns viimeinen pisara.

Puhuttiin terveistä lapsettomista ihmisistä.

Vierailija
7/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät reagoivat tähän vahvasti. Varsinkin erityisherkät. Tämä on "tunnetilaltaan" jotain hyvin erikoista. Tulee mieleen näkymätön sotatilanne, josta kukaan ei puhu. Tuntuu että kaikkea ei kerrota. Aluksi tätä vähäteltiin vielä viikko sitten, useilla ihmisillä oli suuri huoli ja he seurasivat koronan vaikutuksia maailmalla. Nyt viimepäivinä hallitus kertoi että kyseessä on erittäin vaarallinen virus.

On pelkoa, on epätoivoa.

Siksi.

Vierailija
8/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaliittoteoria kirjoitti:

Onko tämä coronaviirus lähtölaukaus uudelle maailmajärjestykselle (New Order)?

On, ja kaikki tulee päättymään upeammin kuin kukaan uskalsi kuvitellakaan. Nyt olisi tärkeää niille jotka pelkäävät, että ne, jotka eivät pelkää, nostavat omaa värähtelyään mahdollisimman korkealle ja siten helpottavat kollektiivin oloa.

Vierailija
9/9 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kommentistani kaikki eivät tykkää, mutta nyt meidän tulee erityisesti kääntyä Jumalan puoleen, Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä, rukoilla paljon, isoin joukoin. Tulee osoittaa välittämistä, aitoa rakkautta ja kukistaa tuo pahuus (korona) joka keskuudessamme nyt vallitsee.