Pelottaako enemmän itse korona vai sen vaikutukset maailman talouteen?
Ihan järkyttävää ajatella mikä lama tästä seuraa!
Kommentit (9)
Pakko kyllä myöntää että tällä hetkellä pelottaa enemmän vaikutukset talouteen. Että onko ensi viikolla enää työpaikkaa minne mennä. Kuullostaa kamalalta mutta se pelottaa silti enemmän kuin että sairastuisin. Ehkä jos olisi jokin sairaus niin saattaisin ajatella toisin.
Ei pelota pätkääkään vaikutus talouteen. En myöskään sure ketään yrittäjiä, en siis ketään ! Itse olen ollut velka ahdingossa vuoskymmeniä aikasemman laman seurauksena, ulosotot, velkasaneeraukset jne. Eli ei hetkauta yhtään mikään enää. Pääasia että jaksaa jotenkin yleensä tätä elämää päivä kerrallaan. Ja kaikista tärkeintä että kaikki läheiset säilyy terveinä ! Talous asiat on aivan peestä.
Taloudelliset vaikutukset, mutta nämä pelottivat jo silloin, kun väläytettiin ajatusta rajojen sulkemisesta. Toivon että olen väärässä, mutta tällä hetkellä näyttää vahvasti siltä, että lääke on itse tautia pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota pätkääkään vaikutus talouteen. En myöskään sure ketään yrittäjiä, en siis ketään ! Itse olen ollut velka ahdingossa vuoskymmeniä aikasemman laman seurauksena, ulosotot, velkasaneeraukset jne. Eli ei hetkauta yhtään mikään enää. Pääasia että jaksaa jotenkin yleensä tätä elämää päivä kerrallaan. Ja kaikista tärkeintä että kaikki läheiset säilyy terveinä ! Talous asiat on aivan peestä.
Sinun jos jonkun sitten luulisi tietävän, että talouslama ja sitä seuraava henkilökohtainen ahdinko on pahempi kuin joku koronaflunssa.
Eniten huolestuttaa riskiryhmään kuuluvat rakkaat läheiset ❤️
Talousvaikutukset pelottaa. Omaa työpaikkaa ei ole menetettäväksi, mutta tämä taitaa viedä lopunkin toivon, että sellaisen vielä onnistuisin saamaan.
Pelottaa ähinnä kaikki lieveilmiöt, kuten radikalisoituminen ja sodat. Jenkeissä ihmiset on hamstrannut aseita...
Luulen, että tästä meidän kieltotilasta on lopulta enemmän haittaa kuin hyötyä.