Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suunniteltu käynnistys

Vierailija
28.07.2008 |

voiko syödä aamupalaa kotona

aika olis pe, voivatkohan perua ettei vkonloppua vasten aleta käynnistämään, että kunhan vaan antoivat ajan mulle..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne rupeaa käynnistämään. Ja kahden synnytyksen kokemuksella en söisi aamupalaa. Söisin edellisenä iltana jotain tosi helposti sulavaa. Ihan siksi ettei tule "sitä itseään" kauheasti synnytyksessä ja synnytyksen jälkeen kun kuitenkin on alapää tikattu ja arka niin yhtään ylimääräistä vessareissua en haluaisi. Kyllä sitä ehtii myöhemminkin syödä =)

Vierailija
2/8 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä sairaalassakin ruokaa tarjotaan, käynnistymiseen voi mennä päiväkausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko ne kesti?

kyllä ainakin jos olet ensisynnyttäjä, tai aiemmatkaan synnytykset ei oo olleet kauheen nopeita, niin kyllä söisin ihan kunnon aamupalan että jaksaa.

itse menin toista odottaessa käynnistykseen, ja söin kyllä ihan normaalisti sitä ennen. ja itse asiassa synnytyssalissakin taisin vielä jonkun hedelmän syödä sekä tietysti juoda.

tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin normaalisti.

Vierailija
5/8 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oli jo rv 42+, joten ei ollut hirveästi varaa jättää viikonlopun yli.

Syöminen riippunee ominaisuuksistasi. Jos tapaat syödä vuorokaudeksi kerrallaan, sitten ei ehkä tarvi syödä aamupalaa, mutta jos syöt useamman kerran päivässä normaalisti, niin voi alkaa heikottaa, jos jää aamupala väliin.

Vierailija
6/8 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat oli rv 42+

Vierailija
7/8 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaikka mitä tulis itse synnytyksessä, tärkeintä on että jaksat.

Vierailija
8/8 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin aamulla klo 9 käynnistykseen ja söin kotona ihan normaalin aamiaisen. Siten klo 11.20 mulle tuotiin saliin lounasta ja söin senkin hyvällä ruokahalulla :) Vauva syntyikin kivasti ennen päiväkahveja klo 14.40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi