onko kenenkään muun mielestä Corona ylireagointia?
Tuntuu että tämä on tällaista psykologista sodankäyntiä vailla todellista uhkaa. minua ei jaksa kiinnostaa hallituksen linjaukset, En minä ole heitä hallitukseen edes äänestänyt.
Harmittaa kun ympäriltä kaikki kivat paikat vaan menee kiinni.
Kommentit (47)
Pörssiheilahtelut vaarantaa eläkerahastot joten luultavasti joudutaan nostamaan eläkemaksuja?
Vierailija kirjoitti:
Vähintään muihin asioihin alireagointia. Ei ole mahdollista, ettei maailmalla tapahdu nyt mitään muuta. Pakostakin tulee mieleen, käytetäänkö koronaa jopa tarkoituksellisena hämäyksenä.
Mielenkiintoista, että tämä kommentti on poistettu ketjusta. Kukahan säikähti ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmimmät eivät vieläkään tajua, miten vakavasta viruksesta on kyse.
Tavallinen influenssa. Kuolleisuus on promilleja.
Jopa SARS oli paljon vaarallisempi kuin tämä
Tietääkö aloittaja edes miksi ne kivat paikat menee kiinni? Ihmiset pelästyi sillä sekunnilla kun uutisoitiin taudin levinneen pääkaupunkiseudulla. Asiakasvirrat tyrehyi kuin seinään ja sulkemispäätökset tuli vasta myöhemmin ja moni oli sukenut ovensa jo sitä ennen. Hallitus on reagoinut vain ihmisten omaan toimintaan eikä aiheuttanut sitä. Maa oli jo käytännössä pysähdyksissä kun päätekset maan sulkemisesta virallistettiin.
On ylilyöntiä. Arvauskeskus on peruuttanut aikani, vaikka minulla ei ole Korona-virukseen liittyviä oireita. Sinänsä kummallista se, että terveiden ihmisten käyntiä rajataan arvauskeskuksessa.
Jos noin todella on, niin sitten mitään ei ole tehtävissä?