Pyllistys karanteenille: 70v ikäiset jatkavat hanstraamista
Triplan Prismassa ja Herttoniemen K-Supermarketissa on eläkeläisiä jopa jonoksi asti. Vessapaperi, kahvi ja pesuaineet on tänään kohteena.
Kommentit (41)
Onpa yllättävää käytöstä itsekkäältä minäminäsukupolvelta
Missä tässä se ongelma on? Valmiuslaki tulee voimaan huomenna. Huomisesta lähtien ikäihmiset velvoitetaan pysyttelemään kotona mahdollisimman paljon. Eikö se ole hemmetin hyvä, että nyt täyttävät varastonsa ja huomenna ovat sitten vaan kotona. Ja päiviä ilman, ettei heidän tarvitse käydä kaupassa, eikä tarvitse nuoria vaivata hetkeen tarpeillaan?
Vierailija kirjoitti:
Ke vasta alkaa...
Viruksellakin?
Minä käytän jokamiehen kiinniotto-oikeutta jos näen ikäihmisiä yleisillä paikoilla.
Vi*un eläkeläiset. Harmillista sikäli, että jumalaton määrä pask*paperia ja elintarvikkeita jää käyttämättöminä heidän asuntoihinsa sitten kun korona korjaa hamsterivanhukset tästä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän jokamiehen kiinniotto-oikeutta jos näen ikäihmisiä yleisillä paikoilla.
Saako ajaa autolla yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ke vasta alkaa...
Viruksellakin?
Vai olisko karantteeni...
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei ole. Eikä ole mikään rikos liikkua noiden "kehotusten" vastaisesti.
Minä olen vasta 65v ja vielä työelämässä vaikka näytän vanhemmalta. En siis ole karanteenissa vielä huomennakaan. Varmaan kaupan kassan pitää alkaa kysyä paperit kaikilta jotka voisivat olla yli 40-vuotiaita ja kieltäytyä myymstä karanteenissa oleville.
Vastahan ne perjantaina hamstrasivat! Mihin ne ne kamat jo laittoivat? Köyhiäkin kuulemma ovat niin millä rahalla hamstraavat kärrykaupalla monta kertaa viikossa?
Oppikaa jo että velvoite ei ole ehdoton pakko, eikä ole ulkonaliikkumiskieltoa ja vaikka se tulisi, ihmiset pääsevät hakemaan ruokaa. Ruokaa ja lääkkeitä saa käydä ostamassa vaikka on yli 70v.
Onko välttämätön tarve? Laki sallii välttämättömät tarpeet? Paskapaperi lienee sitä?
No siis pakkohan niiden on ruokaa ostaaaa ennen kotiin lukkiutumista.
Tietenkin heidän täytyy, koska heillä alkaa kotikaranteeni.
Vierailija kirjoitti:
Oppikaa jo että velvoite ei ole ehdoton pakko, eikä ole ulkonaliikkumiskieltoa ja vaikka se tulisi, ihmiset pääsevät hakemaan ruokaa. Ruokaa ja lääkkeitä saa käydä ostamassa vaikka on yli 70v.
Väärin. Yli 70-vuotiailla EIole enää MITÄÄN ASIAAjulkisille paikoille.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Mutta he eivät ehkä halua käydä kaupassa nyt.
Hyvä että ovat tänään kaupoissa ja täyttävät nyt varastot niin että pärjäävät tulevat viikot. Karanteeni heille alkaa huomenna, se nyt pitäisi jo kaikkien täällä tietää. Eikö osa porukasta osaa lukea, vai eikö vain osata sisäistää mitään? Kohta eivät ole mummut ja vaarit teidän ikärasistien raivon kohteena enää kaupoissa, vaan pysyttelevät kotona. Sitten saatte kitisijät keksiä muuta raivottavaa.
Ke vasta alkaa...