Mies konttaa
Tämä viesti ei suoranaisesti liity vauva-foorumin vakioaiheisiin, tai no, sivuaahan se perhesuhteita. Ajattelin vain avautua ja purkaa pahaa oloa, kun ei ole muutakaan paikkaa.
Koen itse olevani äärivasemmistolainen, mutta en pysty toteuttamaan vakaumustani millään tavalla. Menee nimittäin miljoonaperintö sivusuun. Vanhempieni, lue isäni, kanssa on turha puhua, koska isä vetää "kommareita" turpaan. Olen yli 30-vuotias mies, ja tämä voi kuulostaa koomiselta.
Joku ehkä ihmettelee, mitä perintörahat kiinnostaa äärivasemmistolaista. No kiinnostaa ne näköjään monia meikäläisiä tuolla Hakaniemen suunnalla! Vitsi, vitsi. Totuus vaan on, että en saa a) perhettä, b) seksiä ilman rahaa. Olen 165 pitkä ruma mies, pienipalkkainen humanisti. Ei mitään mahdollisuuksia ns. vapailla markkinoilla. Parhaat ystäväni ovat Itä-Helsingin kaljabaarin neljäkymppisiä ukkoja. Ex-vaimo pilasi lähes kaikki kaverisuhteet. En tunne henk. koht. yhtään alle 60-vuotiasta naista, kertonee jotain sosiaalisesta elämästäni.
Jännästi mulle toi perhehaave on tässä se tärkein. Seksistä en ole koskaan erityisesti nauttinut, ja voisin elää loppuelämäni selibaatissa, jos voisin heiluttaa punalippua ja huutaa vallankumousta. Tai en tiiä, mut siltä tuntuu nyt. Jotenkin kuitenkin toi lisääntyminen on mulle tosi tärkeää. Jos pääsisin tosta biologiseta "pakosta" eroon, oisin tosi paljon onnellisempi ihminen.
Tässä valossa mun on tosi vaikea ymmärtää vapaaehtoisesti lapsettomia pariskuntia. Ehkä ne on sellaisia ihmisiä, jotka on päässet ns. korkeammalle tasolle? Meikä konttaa koko elämänsä naama ns. loskassa saadakseen edes yhden lapsen joskus. Oikea nainen mulle ois varmaan joku ns. siamilainen, joka ei ois liian kiinnostunut politiikasta.
Tässä valossa pitää vielä sanoa, että vastustan ehdottomasti prostituution kriminalisointia. Miehillä pitäisi olla mahdollisuus päästä ns. purkamaan paineita kahdella sadalla, ilman että tarvitsee koko elämää kontata vaimon ja omien vanhempien edessä. TIETYSTI en hyväksy mitään ihmiskauppaa (=orjuutta), mut varmasti prostiuutio voidaan järjestää turvallisesti. Esim. bordelleja, joissa vain Suomen kansalaisilla on oikeus myydä seksiä. Vai kieltääkö EU? JA haluan vielä lisätä, että asia ei ole mulle tärkeä, mut seksin saaminen edes kerran vuodessa on monelle miehelle tosi iso itsetuntokysymys.