Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhuolloin työntekijöiden koronatestaus?

Vierailija
17.03.2020 |

Kuinka helposti näitä nyt testataan pk-seudulla? Itse hoitaja, saikulla. Nuhaa, kurkkukipua, lihassärkyä, ei kuumetta ja vain hieman yskää. Ei siis välttämättä perus koronaoireet, mutta töihin ei ole menemistä.
Mistään ei kuitenkaan saa tietoa kuinka helposti testataan. Onko joku päässyt testattavaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi. Meitä lieväoireisia hoitajia on todella paljon ja kuka tahansa voi olla kantaja. Itse en tiedä vielä ketään testattua. Vaaditaanko siihen tosiaan korkea kuume ja pahat oireet myös meiltä nuoremmilta, joilla oireet hyvin todennäköisesti lieviä?

Vierailija
2/7 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sanotaan että pitäisi saada lieväoireiset hoitajat nopeasti takaisin töihin, mutta tätä ennen pitää testata ettei ole koronaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin asiaa esimieheltä. Jos oireita yli 5 vrk:n ajan oireita niin lääkäri päättää testataanko. Mulla viidettä päivää nyt yskää, nuhaa, kurkkukipua, päänsärkyä. Ei kuumetta kuitenkaan. Lopputulos oli, että ei mua ainakaan tähän väliin testata eli ei kai kovin helposti testeihin kuitenkaan pääse.

Vierailija
4/7 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Esimies ehdotti tänään testausta,mutta testiä ei oteta. Tämä on linjaus nyt. Kaupunkina Espoo.

Vierailija
5/7 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meillä potilailla on oikeus vaatia että pidätte maskia? Edesvastuuton taudin levittäminen on kai irtisanomisperuste.

Vierailija
6/7 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikessa työssä ei maskeja pidetä, loppuisivat pian. Tämä on ihan virallinen ohjeistus. Töissä ei tietenkään olla jos pienintäkään flunssaa.

Vierailija
7/7 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi