Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kykene käsittelemään tätä tilannetta

Vierailija
17.03.2020 |

Laitoin verhot kiinni, join yhden oluen ja kuuntelen toistolla Sauli Niinistöä ja Sanna Marinia.

Haluaisin vain halata jotain.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin.

Vierailija
2/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain hyödyllistä. Mulla vika lomapäivä ja pesen lattioita. Telkkari on auki ja kuuntelen just jotain korona-ohjelmaa.

Vierailija
4/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hetken vellomisen jälkeen otat itseäsi niskasta kiinni ja hyväksyt tilanteen.

Sulla on nyt kuukausi aikaa toteuttaa itseäsi. Mahdollisuus tehdä sitä kaikkea, mitä et arkena ole ehtinyt etkä jaksanut.

Vierailija
5/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvinsa kullakin.

En koe tätä huvina.

ap

Vierailija
6/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain hyödyllistä. Mulla vika lomapäivä ja pesen lattioita. Telkkari on auki ja kuuntelen just jotain korona-ohjelmaa.

Mulla ovat työt stop. En tiedä mitä hyödyllistä voisin tehdä. 

ap

Vierailija
7/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpaa halaisit ,saulia vai sannaa?

Vierailija
8/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumpaa halaisit ,saulia vai sannaa?

He ovat molemmat vahvoja johtajia. En halaisi tässä tilanteessa kumpaakaan, koska luulen, että heillä molemmilla on tärkeä rooli Suomen suunnassa. Virtuaalihalaisin molempia.

ap

Vierailija
9/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli sulla kämppä kiiltää, kaapit on siististi järjestyksissä, lakanat ja tyynyliinat on silitettynä, ikkunat on pesty, kaapeissa ei ole mitään ylimääräistä tavaraa, ei yhtään liian pientä vaatetta tai kenkäparia, jota et enää käytä? Siinä tapauksessa sulla on loistava tilaisuus etsiä netistä vaikkapa espanjan kielikursseja ja opiskella espanjaa. Kuukauden päästä puhut ja ymmärrät sitä kohtuullisen sujuvasti. 

Vierailija
10/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hetken vellomisen jälkeen otat itseäsi niskasta kiinni ja hyväksyt tilanteen.

Sulla on nyt kuukausi aikaa toteuttaa itseäsi. Mahdollisuus tehdä sitä kaikkea, mitä et arkena ole ehtinyt etkä jaksanut.

Miksi kuukausi?

ap

Vierailija
11/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pelaamaan jotain kivaa. Pandemiccia tms.

Vierailija
12/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli sulla kämppä kiiltää, kaapit on siististi järjestyksissä, lakanat ja tyynyliinat on silitettynä, ikkunat on pesty, kaapeissa ei ole mitään ylimääräistä tavaraa, ei yhtään liian pientä vaatetta tai kenkäparia, jota et enää käytä? Siinä tapauksessa sulla on loistava tilaisuus etsiä netistä vaikkapa espanjan kielikursseja ja opiskella espanjaa. Kuukauden päästä puhut ja ymmärrät sitä kohtuullisen sujuvasti. 

Näetkö asuntooni sisälle?

Espanjan opetteleminen kanssa hyvä ajatus.

ap

13/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ihan heti kuulukaan pystyä käsittelemään kun halolla lyödään päähän.

Eiköhän tässä muutaman päivän sisään aleta keksiä hyviä ideoita, mitä voi itsekukin lähteä toteuttamaan. Jonkinlainen vapaaehtoistyökin varmaan käynnistyy.

Vierailija
14/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala pelaamaan jotain kivaa. Pandemiccia tms.

Cándy Crush taso 2158.

ap

Vierailija
15/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies. Vain nainen itkee.

Vierailija
16/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

En näe asuntoosi sisälle, joten siksi mulla olikin kysymysmerkki lauseen perässä. Muutakin voi opiskella tai muuten sivistää itseään, kun on luppoaikaa. 

Vierailija
17/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita päiväkirjaa. Siihen purat ajatuksiasi ja tuntojasi. 

Vierailija
18/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

En näe asuntoosi sisälle, joten siksi mulla olikin kysymysmerkki lauseen perässä. Muutakin voi opiskella tai muuten sivistää itseään, kun on luppoaikaa. 

En huomannut kysymysmerkkiä. Onneksi, et näe tänne sisälle. Hieman epäsiistiä on.

Yritän sivistää.

ap

Vierailija
19/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suursiivous,kirjan kirjoittaminen. taidemaalaus,lukeminen,kaikille suvun vanhuksille soittaminen,uusien asioiden opiskelu youtubesta kato esim tutorial materiaalia vaikka ompelusta.....ite aion setviä papereita ja soittaa kavereille. 

suunnittelen myös mahdollista muuttoa ja katon mitä tavaroita tarvin pitkäl tähtäimel mitä en.

Vierailija
20/21 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala koodaamaan jotain. Mäkin alan. Olisi pitänyt aloittaa jo 6 tuntia sitten, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme